Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Zbieżność w kołach tylnych


malychicco

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich . Mam taki mały problem,że podczas wymiany kół z letnich na ziomowe zauważyłem że tnie mi opony z zewnetrznej strony czyli mam nawet takie wrażenie że koła schodza sie do wewnatrz. Czy jest jakaś możliwość "wyprostowania" ich czy sa one ustawione na stałe ? czyli chodzi mi o cos takiego czy dla tylnich kol tez ustawiasie zbieznośc ?[br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 13:11_________________________________________________zapomnialem dodac przez schodzenie kół do wewnatrz mam na myśłi to, że jak patrze na samochód z tyłu to przednie cześci kól schodza sie do wewnatrz (czyli schodzenie nastepuje w osi poziomej, a nie pionowej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w B6, u mnie jest belka w kształcie litery U i na tej belce nie ma możliwości regulacji zbieżności kół.

Jedyna możliwość jaką widzę u ciebie to że ktoś przywalił na zakręcie tylnym kołem o krawężnik (często się zdarza) i wygiął belkę do środka a potem rozepchał ją np podnośnikiem hydraulicznym na zewnątrz za bardzo.

A może masz opony zdarte na przodzie i przełożone na tył? Żeby nie było widać zniszczeń na oponach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich . Mam taki mały problem,że podczas wymiany kół z letnich na ziomowe zauważyłem że tnie mi opony z zewnetrznej strony czyli mam nawet takie wrażenie że koła schodza sie do wewnatrz. Czy jest jakaś możliwość "wyprostowania" ich czy sa one ustawione na stałe ? czyli chodzi mi o cos takiego czy dla tylnich kol tez ustawiasie zbieznośc ?[br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 13:11_________________________________________________zapomnialem dodac przez schodzenie kół do wewnatrz mam na myśłi to, że jak patrze na samochód z tyłu to przednie cześci kól schodza sie do wewnatrz (czyli schodzenie nastepuje w osi poziomej, a nie pionowej)

ustawia się zbieżność jak i również kąty nachylenia kół

pojedź na geometrie niech sprawdzą :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I oprocz tego ze ci je wcina nie dzieje sie nic ? Nic ci nie sciaga auta ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malychicco jedż na Stacje Diagnostyczną i sprawdz kąty :) Przy okazji sprawdzisz zawieszenie czy nie ma gdzies luzow ( wahacze , tuleje , łączniki )

Wtedy będziesz mial sprawe jasną szkoda dalej gdybać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze nabite

może za dużo nabite

pojedź na diagnostykę jak mówi Grześ bo nie ma co dalej spekulować na ten temat :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy jest mozliwosc ustawienia tylnego zawieszenie (czy mozna nim manewrowac czy jest na stale)? czy wplywa na jazde ?

Jest regulacja i mozna sprawdzić jak o to chodzi :)

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=214909.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...