Jump to content
IGNORED

[ALL B6] Zbieżność w kołach tylnych


malychicco

Recommended Posts

Witam wszystkich . Mam taki mały problem,że podczas wymiany kół z letnich na ziomowe zauważyłem że tnie mi opony z zewnetrznej strony czyli mam nawet takie wrażenie że koła schodza sie do wewnatrz. Czy jest jakaś możliwość "wyprostowania" ich czy sa one ustawione na stałe ? czyli chodzi mi o cos takiego czy dla tylnich kol tez ustawiasie zbieznośc ?[br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 13:11_________________________________________________zapomnialem dodac przez schodzenie kół do wewnatrz mam na myśłi to, że jak patrze na samochód z tyłu to przednie cześci kól schodza sie do wewnatrz (czyli schodzenie nastepuje w osi poziomej, a nie pionowej)

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jak w B6, u mnie jest belka w kształcie litery U i na tej belce nie ma możliwości regulacji zbieżności kół.

Jedyna możliwość jaką widzę u ciebie to że ktoś przywalił na zakręcie tylnym kołem o krawężnik (często się zdarza) i wygiął belkę do środka a potem rozepchał ją np podnośnikiem hydraulicznym na zewnątrz za bardzo.

A może masz opony zdarte na przodzie i przełożone na tył? Żeby nie było widać zniszczeń na oponach.

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich . Mam taki mały problem,że podczas wymiany kół z letnich na ziomowe zauważyłem że tnie mi opony z zewnetrznej strony czyli mam nawet takie wrażenie że koła schodza sie do wewnatrz. Czy jest jakaś możliwość "wyprostowania" ich czy sa one ustawione na stałe ? czyli chodzi mi o cos takiego czy dla tylnich kol tez ustawiasie zbieznośc ?[br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 13:11_________________________________________________zapomnialem dodac przez schodzenie kół do wewnatrz mam na myśłi to, że jak patrze na samochód z tyłu to przednie cześci kól schodza sie do wewnatrz (czyli schodzenie nastepuje w osi poziomej, a nie pionowej)

ustawia się zbieżność jak i również kąty nachylenia kół

pojedź na geometrie niech sprawdzą :wink4:

Link to comment
Share on other sites

I oprocz tego ze ci je wcina nie dzieje sie nic ? Nic ci nie sciaga auta ?

Link to comment
Share on other sites

malychicco jedż na Stacje Diagnostyczną i sprawdz kąty :) Przy okazji sprawdzisz zawieszenie czy nie ma gdzies luzow ( wahacze , tuleje , łączniki )

Wtedy będziesz mial sprawe jasną szkoda dalej gdybać :)

Link to comment
Share on other sites

dobrze nabite

może za dużo nabite

pojedź na diagnostykę jak mówi Grześ bo nie ma co dalej spekulować na ten temat :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

a czy jest mozliwosc ustawienia tylnego zawieszenie (czy mozna nim manewrowac czy jest na stale)? czy wplywa na jazde ?

Jest regulacja i mozna sprawdzić jak o to chodzi :)

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=214909.0

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...