Xsystoff Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 A4-reczka sluzy do wygodnego wozenia tylka na codzien do pracy i na rozne wojaze po PL, a do weekendowej zabawy (rallysprinty, kjsy, karanie roznych tedejii na swiatlach itp.) taki oto Colt Bylo seryjnie 1.3 12v a obecnie jest 2.0 16v z Eclipsa 1g lacznie z cala mechanika (uklad przeniesienia napedu, uklad hamulcowy, chlodzenia, elektryka itp.). Wnetrze to gola blacha + dwa kubly, waga 830kg i 150hp na dosyc krotkiej skrzyni. Stosunek mocy do masy lepszy niz w seryjnej S4 B5, osiagi tez bardzo podobne (troche slabsze) Niska masa czyni cuda Auto jest dobre 300kg lzejsze niz kolegi Astra GSi z kilku tematow nizej, a moc ta sama
adrianus Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 fajna zabaweczka, mam nadzieje ze kiedys bede mogl sobie pozwolic na cos podobnego, kiedys mialem corollke e9 1,6 16V 4aef 105km. fajnie dawala rade, japonskie konie to zupelnie inne zwierzaki wrzuc jakies filmiki z coltem w akcji i podaj jakies dane 0-100km/h itp:)
turdzi Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 fajna zabaweczka, mam nadzieje ze kiedys bede mogl sobie pozwolic na cos podobnego, kiedys mialem corollke e9 1,6 16V 4aef 105km. fajnie dawala rade, japonskie konie to zupelnie inne zwierzaki ja mialem corolle GTI w tej samej budzie , i to bylo chyba najlepsze auto jakie mialem.Niestety dzisiajsza japonia to juz nie to samo ;(
adrianus Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 fajna zabaweczka, mam nadzieje ze kiedys bede mogl sobie pozwolic na cos podobnego, kiedys mialem corollke e9 1,6 16V 4aef 105km. fajnie dawala rade, japonskie konie to zupelnie inne zwierzaki ja mialem corolle GTI w tej samej budzie , i to bylo chyba najlepsze auto jakie mialem.Niestety dzisiajsza japonia to juz nie to samo ;( ajj, marzyla mi sie corollka z 4aeg, ale nie bylo w fajnym stanie, do dzis mam meeega sentyment. moja przy przebiegu poonad 330tys km na hamowni wyplula z siebie 108,4km gdzie niby w serii ma 105km, a nic z nia nie modzilem. kolezka z osiedla mial wlasnie colta gti jak kolega Xsystoff ale z tym seryjnym silnikiem, bodajze 1,8 i moja toyka go kroila:)
Xsystoff Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2012 Seryjne GTi to albo 1.6 125 kucykow (ponad 9s do 100, wiec AFN z mocnym programem powinien isc rowno) albo 1.8 136, ale co chyba robi najwieksza roznice to oba sa spasione nieziemsko, bo waza prawie 1100kg wedlug danych fabrycznych, a gole 1.3 tylko 915. Jest sporo elementow dosyc ciezkich ktore wywalilem, np. tylni tlumik 15kg (wielka locha w poprzek pod tylnim zderzakiem), a ja nic nie mam tylko rure, seryjne kubelki z GTi to 16-17kg, a kubel wyczynowy 6kg, tylna kanapa z oparciami i jakiez zelastwo do niej dobre 15kg Troche mu sie przytylo po swapie ale tragedii nie ma, bylo 810kg, a okolo 20kg doszlo. Filmikow jeszcze nie mam, bo swap odebralem koniec listopada, czekam az bedzie troche cieplej i przede wszystkim sucho to nie quattro ze idzie jak torpeda po mokrym, jak jest zimno i mokro to mloci kolami na trojce, a na dwojce ciezko trafic w swoj pas jak sie depnie w podloge. Z pasazerem 60kg i moimi 90kg wychodzi 0-100 6.0 - 6.1s, 20-90 na dwojce 4s, 90-130 na trojce 3.5 sekundy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się