Jump to content
IGNORED

Mitsubishi Colt `91 GL - prawie jak S4 :)


Xsystoff

Recommended Posts

A4-reczka sluzy do wygodnego wozenia tylka na codzien do pracy i na rozne wojaze po PL, a do weekendowej zabawy (rallysprinty, kjsy, karanie roznych tedejii na swiatlach itp.) taki oto Colt :)

maniak3.jpg

maniak5.jpg

maniak9.jpg

Bylo seryjnie 1.3 12v :naughty: a obecnie jest 2.0 16v z Eclipsa 1g lacznie z cala mechanika (uklad przeniesienia napedu, uklad hamulcowy, chlodzenia, elektryka itp.). Wnetrze to gola blacha + dwa kubly, waga 830kg i 150hp na dosyc krotkiej skrzyni. Stosunek mocy do masy lepszy niz w seryjnej S4 B5, osiagi tez bardzo podobne (troche slabsze) :) Niska masa czyni cuda ;) Auto jest dobre 300kg lzejsze niz kolegi Astra GSi z kilku tematow nizej, a moc ta sama :evil:

Link to comment
Share on other sites

fajna zabaweczka, mam nadzieje ze kiedys bede mogl sobie pozwolic na cos podobnego, kiedys mialem corollke e9 1,6 16V 4aef 105km.

fajnie dawala rade, japonskie konie to zupelnie inne zwierzaki

wrzuc jakies filmiki z coltem w akcji i podaj jakies dane 0-100km/h itp:)

Link to comment
Share on other sites

fajna zabaweczka, mam nadzieje ze kiedys bede mogl sobie pozwolic na cos podobnego, kiedys mialem corollke e9 1,6 16V 4aef 105km.

fajnie dawala rade, japonskie konie to zupelnie inne zwierzaki

ja mialem corolle GTI w tej samej budzie , i to bylo chyba najlepsze auto jakie mialem.Niestety dzisiajsza japonia to juz nie to samo ;(

Link to comment
Share on other sites

fajna zabaweczka, mam nadzieje ze kiedys bede mogl sobie pozwolic na cos podobnego, kiedys mialem corollke e9 1,6 16V 4aef 105km.

fajnie dawala rade, japonskie konie to zupelnie inne zwierzaki

ja mialem corolle GTI w tej samej budzie , i to bylo chyba najlepsze auto jakie mialem.Niestety dzisiajsza japonia to juz nie to samo ;(

ajj, marzyla mi sie corollka z 4aeg, ale nie bylo w fajnym stanie, do dzis mam meeega sentyment. moja przy przebiegu poonad 330tys km na hamowni wyplula z siebie 108,4km gdzie niby w serii ma 105km, a nic z nia nie modzilem.

kolezka z osiedla mial wlasnie colta gti jak kolega Xsystoff ale z tym seryjnym silnikiem, bodajze 1,8 i moja toyka go kroila:)

Link to comment
Share on other sites

Seryjne GTi to albo 1.6 125 kucykow (ponad 9s do 100, wiec AFN z mocnym programem powinien isc rowno) albo 1.8 136, ale co chyba robi najwieksza roznice to oba sa spasione nieziemsko, bo waza prawie 1100kg wedlug danych fabrycznych, a gole 1.3 tylko 915. Jest sporo elementow dosyc ciezkich ktore wywalilem, np. tylni tlumik 15kg (wielka locha w poprzek pod tylnim zderzakiem), a ja nic nie mam tylko rure, seryjne kubelki z GTi to 16-17kg, a kubel wyczynowy 6kg, tylna kanapa z oparciami i jakiez zelastwo do niej dobre 15kg :) Troche mu sie przytylo po swapie ale tragedii nie ma, bylo 810kg, a okolo 20kg doszlo.

Filmikow jeszcze nie mam, bo swap odebralem koniec listopada, czekam az bedzie troche cieplej i przede wszystkim sucho :confused4: to nie quattro ze idzie jak torpeda po mokrym, jak jest zimno i mokro to mloci kolami na trojce, a na dwojce ciezko trafic w swoj pas jak sie depnie w podloge. Z pasazerem 60kg i moimi 90kg wychodzi 0-100 6.0 - 6.1s, 20-90 na dwojce 4s, 90-130 na trojce 3.5 sekundy.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...