koksio 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Witam,, mam problem z zapaleniem gdy samochód stoi co najmniej 2dni. Borykam się z tym problemem od tygodnia. Jak silnik ciepły nie ma problemu - pali od strzała, na drugi dzień jak auto jest użytkowano tez bez problemu odpala od strzała. Gdy postoi 2dni już muszę go kręcić kolo (15sek), ale jak odpali pracuje równo nie kopci. Podłączyłem vag i nie pokazał żadnych błędów, sprawdziłem PD w vag wskazania są w normie, podczas jazdy nie odczuwam spadku mocy nierównej pracy, silnik chodzi tak jak powinien. Wykonałem pomiary na zimnym i rozgrzanym silniku czujników G2/G62 także wszystko wydaje się być sprawne. Mechanik doradził mi wymianę zaworku na filtrze paliwa, ale to nie pomogło. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinc4 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Witam, Mialem podobny problem w Clio 1.9dTi.Na cieplym silniku palil lepiej niz benzynka,ale gdy tylko postal troszke to trzeba bylo go krecic.U mnie problem stanowil zle ustawiony kat wyprzedzenia wtrysku,byl za bardzo opozniony na pompie wtryskowej.Po wizycie u pompiarza i przyspieszeniu problem znikl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
midqard 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Witam, Mialem podobny problem w Clio 1.9dTi.Na cieplym silniku palil lepiej niz benzynka,ale gdy tylko postal troszke to trzeba bylo go krecic.U mnie problem stanowil zle ustawiony kat wyprzedzenia wtrysku,byl za bardzo opozniony na pompie wtryskowej.Po wizycie u pompiarza i przyspieszeniu problem znikl. czesto problem z odpalaniem (silnik PD) jest kąt synchronizacji... u mnie przed wymiana rozrzadu vdsc-gr 4 poz 04 0,5 - 2,9 (przy logach dynam.) po wymianie kąt synch. - log statyczny gr4 -1,1 i pali od strzała! ...co zauważyłem: glośniejsza praca silnika, wieksze spalanie, lepiej ciągnie dodam, ze rozrzad ustawiony wg znakow, po przekreceniu 3x walem znaki sie pokryły. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koksio 0 Posted January 8, 2012 Author Share Posted January 8, 2012 Kurde coś w tym może być... tydzień przed tym wymieniałem rozrząd rolki napinacze, może coś mechanik spierdolił. A co myślicie o wymianie filtra paliwa ?? może tam coś nie trybi ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mateotdi 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Możliwe ze mechanior delikatnie przestawil :gwizdanie: a przednim ktos inny widzialem to juz kilka razy... Jesli nie zakladal rozrzadu z blokadami jestem pewien na 100% ze jest przestawiony chodz zalozyl na stare znaki ktore zaznaczyl Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinc4 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 U mnie w Clio wymian filtra paliwa nic nie zmienila. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raffik 0 Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Raczej to będzie problem z przestawieniem punktów tak jak to piszą koledzy wyżej.Lecz gdy już ustawisz wszystko jak trzeba-bo od tego musisz zacząć,a to nie pomoże to w grę wchodzi zapowietrzanie się układu paliwowego. A wtedy postawisz gdzieś swoją śliczną audi na 2-3 dni,ale TYŁEM AUTA POD GÓRKĘ!!! To znaczy tak aby tył auta był zdecydowanie wyżej umiejscowiony. Przyjdziesz po 2 dniach i nie ruszając auta jak odpali jak trzeba to już wiesz w czym jest problem... Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now