Skocz do zawartości

koksio

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O koksio

Osiągnięcia koksio

0

Reputacja

  1. Wymienienie kostki stacyjki nie pomoglo, po przekreceniu kluczyka slychac clik na przekazniku (370), leczna na desce rozdzielczej nie zapala sie zadna kontrolka.
  2. Witam, od pewnego czasu mam problem z odpaleniem. Kiedy przekrecam kluczyk(1stopien) zegary sie nie wlaczaja. Kiedy przekrecam kluczyk(2 stopien) rozrusznik kreci ale nie ma mozliwsci odpalenia. Przypadek jest bardzo ciekawy gdyz dzieje sie to losowo, kiedy zegary sie wlacza nie ma problemow z zapaleniem. Zauwazylem ze po zamknieciu, lampka swiatel awaryjnych nie gasnie lecz ciagle pulsuje. Wymienilem koste stacyjki, lecznie nie przynioslo to efektow, sprawdzilem bezpieczniki od strony kierowcy wszystkie wporzadku. Moze ktos sie spotkal z podobnym przypadkiem? bylbym wdzieczny za wszelka pomoc, ... ah vag nic nie pokazal. Prosilbym by rowniez jakby ktos znal dobrego elektryka samochodowego z okolic Londyn Zachodni o podanie namiarow.
  3. koksio

    [B6 AWX] Ciezko pali

    Kurde coś w tym może być... tydzień przed tym wymieniałem rozrząd rolki napinacze, może coś mechanik spierdolił. A co myślicie o wymianie filtra paliwa ?? może tam coś nie trybi ??
  4. koksio

    [B6 AWX] Ciezko pali

    Witam,, mam problem z zapaleniem gdy samochód stoi co najmniej 2dni. Borykam się z tym problemem od tygodnia. Jak silnik ciepły nie ma problemu - pali od strzała, na drugi dzień jak auto jest użytkowano tez bez problemu odpala od strzała. Gdy postoi 2dni już muszę go kręcić kolo (15sek), ale jak odpali pracuje równo nie kopci. Podłączyłem vag i nie pokazał żadnych błędów, sprawdziłem PD w vag wskazania są w normie, podczas jazdy nie odczuwam spadku mocy nierównej pracy, silnik chodzi tak jak powinien. Wykonałem pomiary na zimnym i rozgrzanym silniku czujników G2/G62 także wszystko wydaje się być sprawne. Mechanik doradził mi wymianę zaworku na filtrze paliwa, ale to nie pomogło. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję
  5. Witam, mam problem ze znikającym prądem po uzbrojeniu alarmu, zrobiłem pomiary i wyniki są następujące: pobór prądu jest ciągle w granicach 0,8A. Przeskanowałem vag-iem wyskoczył następujący błąd: Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 Component: A4 Klimaautomat 0712 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent W celu zdiagnozowania przyczyny dobrałem się od strony pasażera do silniczków klap i odłączyłem wiązki prowadzące do nich, mimo tego zabiegu wskazania się nie zmieniły akumulator jest ciągle rozładowywany. Próbowałem też na podstawowych bezpiecznikach, efekt był taki sam. Spotkał się ktoś może z taką dolegliwością?? Ma ktoś pomysł gdzie dalej szukać?? Czy pozostał mi tylko elektryk?? Znajomy mechanik zasugerował że może to być wina zegarów co o tym myślicie??
  6. Witam, problem zaczął się pewnej ulewnej nocy, dzień pozniej nie bylem wstanie odpalić samochodu. Miałem wodę po stronie kierowcy, plastik osłaniający ECU był w pewnym miejscu pęknięty i woda dostała się do środka. Od tamtej pory mam problem z ciągle rozładowującym się akumulatorem (akumulator nowy bosh s5 77ah), robiłem pomiary po uzbrojeniu alarmu osiąga wartości 0,02A po upływie +- 1h wartość znacznie wzrasta na 0,8A . Odłączenie bezpiecznika od radia orginalnego audi nie pomogło(czasami jak słuchałem stacji to niektóre głośniczki przestawały grać stad myślałem ze tu tkwi problem), następnie wyciągnąłem kolejne bezpieczniki zostały dosłownie kilka do uzbrojenia alarmu i nadal pobór prądu był zbyt duży. Na vag wyskakuje mi 1 błąd (mimo wielokrotnego kasowania i proób adaptacji). Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 Component: A4 Klimaautomat 0712 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Nie wiem czy to istotne ale po rozładowaniu aku i ponownym naładowaniu zauważyłem spalony bezpiecznik od zapalniki który wymieniłem. Proszę o rade, może jakieś pomysły gdzie dalej szukać na własną rękę usterki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...