cinek834 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 witam po wymianie zaworu evap odpowietrzenia zbiornika paliwa na nowy zawor ten wogole sie nie zalancza pytanie jest takie czy trzeba moze przez kompa ten zawor zaadoptowac?nr sa identyczne co na starym zaworze
virus191 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Podepnę się do pytania. U mnie w ogóle nie słychać żadnej pracy tego zaworu. To źle ?
cinek834 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2012 do konca to niewiem czy zle powinien sie on otwierac co jakis czas a nie dzialac bez przerwy tak jak w przypadku mojego starego zaworu non stop cykal ja silnik byl rozgzany do 90 i na vagu caly czas wywalalo jego blad jak zmienilem to bledu niema ale nie jeste pewien czy dziala
grzes1150 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 A u mnie zawór cyka na rozgrzanym ale vag czasami wywala sporadyczny błąd: EVAP- nieprawidłowy przepływ - o co kaman??? Silnik pracuje jak zegarek więc nie dobieram sobie tego zbytnio do głowy ale jak by było rozwiązanie to chętnie bym to uzdrowił
bediks Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 podpinam sie do pytania wywala mi nieprawidlowy przepływ sporadycznie bardzo sporadycznie, a cykania nie słychac a uto lata miodzio[br]Dopisany: 10 Styczeń 2012, 10:19_________________________________________________cinek ile dawałes za nowy zawór??
cinek834 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2012 prawie dwiesta zeta w intercarsie
bediks Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 a jaki dokladnie nr błedu Ci wyskakiwał??
cinek834 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2012 u mnie to bylo tak ze w zbiorniku paliwa tworzylo sie podcisnienie tak ze bak zasysalo no i raz jechalem i nakgle auto momentalnie oslablo nie reagowalo na wcisniecie gazu az sie zadlawilo i zgaslo po ponownym odpaleni zaczelo strasznie sie dlawic silnik byl bardzo slaby i sie dusil podnioslem maske odlaczylem evap od zasilanie i odkrecilem korek wlewu paliwa tak syknelo z baku ze szok ale obroty silnika sie ustabilizowaly i bylo puzniej ok jezdzilem z odlaczonym evap no i kupilem nowy w sumie dalej jest ok na kompie wywalalo blad zaworu n80 nie pamietam juz dokladnie tylko teraz auto troche ciezko odpala na zimnym silniku dopiero za drugim razem po wymianie
bediks Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 wlasnie chodzilo mi o dokladny nr błedu
grzes1150 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 http://www.a6klub.pl/a6-c5-24-evap-not-ok-vt17065.htm może komuś się przyda bo u mnie właśnie wywala ten błąd
szczuraz Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 zawór powinien się załączać przy temp ok 90`C. Posprawdzajcie bezpieczniki bo ostatnio wyleczyłem ADR`a z błędu EVAPu w ten sposób. Któryś od góry był spalony. Wywalało przy tym też lambdę sporadycznie - po wymianie bezpiecznika na vagu cisza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się