Jump to content
IGNORED

[B5 ADP] Zawór evap


cinek834

Recommended Posts

witam

po wymianie zaworu evap odpowietrzenia zbiornika paliwa na nowy zawor ten wogole sie nie zalancza pytanie jest takie czy trzeba moze przez kompa ten zawor zaadoptowac?nr sa identyczne co na starym zaworze

Link to comment
Share on other sites

Podepnę się do pytania. U mnie w ogóle nie słychać żadnej pracy tego zaworu. To źle ?

Link to comment
Share on other sites

do konca to niewiem czy zle powinien sie on otwierac co jakis czas a nie dzialac bez przerwy tak jak w przypadku mojego starego zaworu non stop cykal ja silnik byl rozgzany do 90 i na vagu caly czas wywalalo jego blad jak zmienilem to bledu niema ale nie jeste pewien czy dziala

Link to comment
Share on other sites

A u mnie zawór cyka na rozgrzanym ale vag czasami wywala sporadyczny błąd: EVAP- nieprawidłowy przepływ - o co kaman??? Silnik pracuje jak zegarek więc nie dobieram sobie tego zbytnio do głowy ale jak by było rozwiązanie to chętnie bym to uzdrowił :decayed:

Link to comment
Share on other sites

podpinam sie do pytania

wywala mi nieprawidlowy przepływ sporadycznie bardzo sporadycznie, a cykania nie słychac a uto lata miodzio[br]Dopisany: 10 Styczeń 2012, 10:19_________________________________________________cinek ile dawałes za nowy zawór??

Link to comment
Share on other sites

u mnie to bylo tak ze w zbiorniku paliwa tworzylo sie podcisnienie tak ze bak zasysalo no i raz jechalem i nakgle auto momentalnie oslablo nie reagowalo na wcisniecie gazu az sie zadlawilo i zgaslo po ponownym odpaleni zaczelo strasznie sie dlawic silnik byl bardzo slaby i sie dusil podnioslem maske odlaczylem evap od zasilanie i odkrecilem korek wlewu paliwa tak syknelo z baku ze szok ale obroty silnika sie ustabilizowaly i bylo puzniej ok jezdzilem z odlaczonym evap no i kupilem nowy w sumie dalej jest ok na kompie wywalalo blad zaworu n80 nie pamietam juz dokladnie tylko teraz auto troche ciezko odpala na zimnym silniku dopiero za drugim razem po wymianie

Link to comment
Share on other sites

zawór powinien się załączać przy temp ok 90`C. Posprawdzajcie bezpieczniki bo ostatnio wyleczyłem ADR`a z błędu EVAPu w ten sposób. Któryś od góry był spalony. Wywalało przy tym też lambdę sporadycznie - po wymianie bezpiecznika na vagu cisza.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...