pitolek334 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Kilka razy w trakcie jazdy odniosłem wrażenie, że wyłączyła mi się turbina. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika, znowu było OK. Problem powrócił kilka razy i zawsze „reset” pomagał. Podłączyłem dzisiaj do VAG-COM samochód i wskazał błąd: 17965 P1557. Wskazujący na za duże ciśnienie doładowania… Błąd skasowałem i zgodnie z zaleceniami wykonałem próbę statyczną i dynamiczną z następującymi wynikami: Próby statyczne Grupy normalne: 000: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68389.html 001: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68390.html 003: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68391.html 004: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68392.html 007: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68393.html 011: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68394.html 013: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68395.html 018: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68396.html 023: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68397.html Grupy „BASIC”: 000: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68398.html 003: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68399.html 011: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68400.html Próby dynamiczne: Grupy normalne: 000, 001, 003: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68401.html 004, 008, 010: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68402.html 011: http://vaglog.rtnet.pl/kubar-osw15_68388.html W trakcie prób błąd się nie pojawił. Turbina ciągnęła cały czas. Po próbach wyłączyłem silnik i ponownie odczytałem błędy – nic nie wyskoczyło. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny problemu. Na co mam zwrócić uwagę, co mam sprawdzić pod maską, ewentualnie na co się przyszykować
spanky Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 pewnie jakis stary blad byl zapisany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się