wojtusania Opublikowano 29 Marca 2008 Opublikowano 29 Marca 2008 witam, wlasnie zakupilem do firmy 2xT5 1.9tdi 86KM , pomimo ze samochody maja sluzyc do pracy to jednak jestem rozczarowany ich osiagami! -no moze poza spalaniem. Czy orientuje sie moze ktos czy ten silniczek mozna cos podkracic? I czym sie rozni wersja 86KM od 105KM (tylko program? czy cos wiecej? ) W sumie to na A4 140km/h to na prostej predkosc max trzeba dobrze szukac wiatru zeby poleciec 150KM/h , z wyprzedzaniem tez nie za dobrze, naprawde spodziewalem sie lepszych wynikow, mam tez sprintera 311cdi czyli 110koni i pomimo wiekszej masy i wielkosci (oporow powietrza) duzo lepiej przyspiesza. Na 100% trzeba cos z tym zrobic bo autka musza troche polatac w firmie. sorry ze nie na temat audi, ale VW to mozna powiedziec ze tez prawie AUDI :gwizdanie:
Rogalotti Opublikowano 30 Marca 2008 Opublikowano 30 Marca 2008 Witaj Robiłem kiedyś takiego transportera z hybrydowym turbo na ponad 140PS. Jezeli możesz zczytaj oznaczenia z obudowy rozrzadu, mówimy o silnikach AXC 85PS ? :>. Jeżeli tak to jest to bliźniaczy silnik do AXB czyli z wersją 105PS. Realnie z Twoich AXC jest do osiągnięcia około 120-125PS i 280-290Nm. Te silniki AXB-AXC to klasyczna zagrywka ze strony VW pod niemiecki rynek. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się