Skocz do zawartości

Rogalotti

Pasjonat
  • Postów

    484
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rogalotti

Auto

  • Model
    RS3 8P
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Rogalotti

0

Reputacja

  1. 220PS i 440Nm to najwiecej jak do tej pory zrobiłem w seryjnym silniku. Najlepiej wychodza octavie vRS one maja wogóle po 190-195PS w serii !!. Hey.
  2. Ja nie zmnieniałem liniowosci przepływomierza dla wartosci uzyskiwanych na wolnych obrotach, tylko pod pełnym obciążeniem bo tam pokazywał maf za mało. Wszystko pomimo tego że turbina uzyskiwała wymagany boost. Stary współczesny diesel to nie benzyna z bypassem w turbo Ostatnio powiedziałes chłopakowi na forum A6 ze ma słaby program (soft był by me) a jak przyjechał na diagnoze okazało sie ze miał załozona pełna krakte w zderzaku (ukradli mu oryginalne kratki i halogeny)oraz mial przetarty przewodzik od podcisnienia przed zaworem ster. EGR. Dzieki temu turbina wstawała później a temp w ICku była cały czas kosmiczna. To jest ta twoja profesjonalna diagnostyka ? Auto po moim modzie trafiło do ciebie chyba z półroku później i do dzisiaj jezdzi na moim sofcie z małymi korektami które wykonał nowy własciciel (dwa lata eksploatacji !!) Piotrus nie załamuj mnie... stary czas leci a Ty dalej stoisz w miejscu
  3. letallec: Luzik nie próbujesz nic wyciagac przynajmniej ja tego nie odbieram w ten sposób na chwile obecna. Czujnik to czujnik, a to jak przetworzy z niego informacje ECU to juz najważniejsze mmcv: ja naprawde staram sie zrobic tak żebyscie byli happy. Ale jestem tylko człowiekiem tak wiec jak ktos spodziewał sie czegos innego, jest niezadowolony/ma pytania/uwagi zawsze ma prawo uderzyc do nas. Ciesze sie, że wóz juz tyle czasu jedzi dobrze, został w klubie i ma ochote generowac moc.
  4. Czujnik to tylko czesc który "zwraca" sygnał/napiecie na ECU.
  5. Z tego silnika mozna zrobic bezpiecznie na 150-155PS w zależnosci od egzemplarza. Co do głownosci to napisz czy chodzi o prace na wolnych obrotach czy pod obciażeniem. Jest w UK osoba przez która moge sprawdzic Twój program, jezeli bedziesz potrzebował pomocy. Pozdrawiam.
  6. letallec: pytasz o logi auta które robiłem dwa lata temu ? zreszta nie rozumiem pytania poniewaz nie istnieje pojecia zadany MAF. mmcv: soft ten sam, hamownie blizniacze, własnie mysle o ukł. paliwowym (wtryski ect)
  7. Hamownie z Wojtkiem mamy skalibrowane identycznie i fizycznie sa one identyczne. Wiec motorownia musi byc mocniejsza. Hey.
  8. Dołek na wykresie znikł bo teraz silnik ma inne przebiegi. Na moim wykresie miał przy 1600obr ok 340Nm teraz ma przy tych samych obrotach ok 275Nm. To nie wymiana wtrysków na ten dołek wpłynęła i go wyeliminowała. Co do przepływki to gdyby była oki to nie trzeba by było korygowac jej wskazan w programie. Jej liniowosc mozna korygowac bez konca tylko przyjdzie czas ze auto juz na pół gazu bedzie jechało jak na cały. Przerobiona liniowosc czujnika wpłyneła na jej wskazania dlatego Piotrus myslał ze jest dobra :-)))) ahh trudno posłuchac tunera... który zaoszczedził wydatków na kolejne 60kkm. Merewel nie jest moim adwokatem ale Twoje wypowiedzi sa z podtekstami i to go obuzyło. Ja je odebrałem tak jak i on wiec dwie osoby chyba nie maja problemów z czytaniem. Twój diagnosta ostatnio pokazał klase przy VP110PS w A6 tak wiec pozostawmy to bez komentarza, raczej unikałbym brania pod uwage opinii kogos kto nie kmini silników z przed 15tu lat. Podobnie było z twierdzeniem nt. programu w Twoim wozie.
  9. Turbo nie przeładowuje. A logi po modzie sa dla własciciela ;-)
  10. Widocznie składaja z czego chca bo ja miałem taka USA która miała dwa IC oraz 320tki Pozdrawiam.
  11. Andrzej jak mozesz zwaz ten komplet sprzegła. Do doopowozu moze to byc dobra alternatywa.
  12. Prosze Was nie piszcie w tym watku o 2.5TDi bo przechodzicie ze skrajnosci w skrajnosc AW69.. chyba w nissanie sa drozsze uszczelki hmmm 360zł komplet na jedna turbine
  13. Nie zmieniaj żadnej przepływki szkoda Twojej kasy, wyczysc kierownice w turbo, wymien zawór N75 na nowy, wymien przy okazji wszystkie przewody układu podciśnieniowego i jezdzij dalej. To jest auto kilkuletnie, ma swój przebieg gdyby seryjnie były tam montowane turbiny KKK to nie miał bys zadnego problemu. Niestety w starych garetach albo bedziesz jezdził mocno albo bedziesz czyscił co X km kierownice spalin taki live Pozdrawiam.
  14. Do małych fiatów kiedys był taki update Mod konkretny... my bierzemy mniej za zrobienie BigTurbo. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...