paput 1 Posted January 15, 2012 Share Posted January 15, 2012 wczoraj zapiąłem VAGA i wyskoczyły mi nast błędy, dodam że silnik od czasu do czasu na benzynie źle pracuje, drży zarówno podczas jazdy jak też na wolnych obrotach, na LPG jedzie dobrze, nie wiem czy walnęły sondy czy coś innego. 17537 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka bogata (rich mixture) 16514 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1- obwód uszkodzony 16534 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 2 - obwód uszkodzony 18010 Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30) 4 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Rich P1129 - 35-00 - - 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit P0150 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Link to comment Share on other sites More sharing options...
IDUAL 0 Posted January 15, 2012 Share Posted January 15, 2012 17537 może mieć związek z gazem trzeba zmniejszyć dawkę LPG, tzn zabawa z mapą LPG do regulacji za dużo gazu dostaje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paput 1 Posted January 15, 2012 Author Share Posted January 15, 2012 17537 może mieć związek z gazem trzeba zmniejszyć dawkę LPG, tzn zabawa z mapą LPG do regulacji za dużo gazu dostaje. a czy może to mieć też wpływ na jazdę na benzynie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
IDUAL 0 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Chyba każde błędy w sterowniku silnika wpływają jakoś na jego działanie. Najlepiej jak najszybciej pojechać gdzie gaz był zakładany i niech wyregulują wkońcu biorą za to niemałe pieniądze a to nie jest auto na gaźniku że wszystko przyjmie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paput 1 Posted January 16, 2012 Author Share Posted January 16, 2012 Chyba każde błędy w sterowniku silnika wpływają jakoś na jego działanie. Najlepiej jak najszybciej pojechać gdzie gaz był zakładany i niech wyregulują wkońcu biorą za to niemałe pieniądze a to nie jest auto na gaźniku że wszystko przyjmie. gościo od gazu powiedział że wtryski ok i że to wina sondy lambda kuźwa nic nie chciało mu się grzebać, podpiął aby kompa od gazu i mu wyszło mówi, możliwe to? Link to comment Share on other sites More sharing options...
IDUAL 0 Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Masz błędy na sondach. Skasuj błędy i zobacz czy pojawią sie na benzynie. Ewentualnie spróbuj przeczyścić kostki od sond często sie zasyfiają i powodują wyskakiwanie błędów sporadycznych jak u ciebie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paput 1 Posted January 17, 2012 Author Share Posted January 17, 2012 Masz błędy na sondach. Skasuj błędy i zobacz czy pojawią sie na benzynie. Ewentualnie spróbuj przeczyścić kostki od sond często sie zasyfiają i powodują wyskakiwanie błędów sporadycznych jak u ciebie. narazie sie nie pojawiły, weszły dwa takie:17545 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga - b.jałowy 17537 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka bogata (rich mixture) i jeszcze takie pytanko, czy jak utrzymuje się stałe napięcie na sondach, nie zmienia się tzn że są walnięte? W kanale 7 mozna to sprawdzić Link to comment Share on other sites More sharing options...
IDUAL 0 Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Znalazłem na innym forum Sonda o ile jest podpięta do instalacji LPG, bo od tego należy zacząć, powinna po około 2 minutach od uruchomienia zimnego silnika oscylować w zakresie od 0,1V mieszanka uboga do 0,9V mieszanka bogata. Może sprawdz vagiem jak sondy zachowują sie na benzynie a jak na gazie. Podobno na pierwszych 10 logach są napięcia obu sond ale nie wiem na jakich w sliniku 2,4. Z tego co wiem to napięcie na sondach powinno oscylować cały czas nie może stać w miejscu bo to by znaczyło że jest uszkodzona. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paput 1 Posted January 27, 2012 Author Share Posted January 27, 2012 Znalazłem na innym forum Sonda o ile jest podpięta do instalacji LPG, bo od tego należy zacząć, powinna po około 2 minutach od uruchomienia zimnego silnika oscylować w zakresie od 0,1V mieszanka uboga do 0,9V mieszanka bogata. Może sprawdz vagiem jak sondy zachowują sie na benzynie a jak na gazie. Podobno na pierwszych 10 logach są napięcia obu sond ale nie wiem na jakich w sliniku 2,4. Z tego co wiem to napięcie na sondach powinno oscylować cały czas nie może stać w miejscu bo to by znaczyło że jest uszkodzona. no właśnie dzisiaj zrobię logi grupy 007 i zobaczę jak napięcie się zachowuje[br]Dopisany: 17 Styczeń 2012, 12:26_________________________________________________logi sond na biegu jałowym oraz przy 3 tys obrhttp://vaglog.rtnet.pl/raffalino1_70252.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now