Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL TDI] Audi A3 L8 1.9 Tdi ASV problem z sensorem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z A3 wyskoczył mi ostatnio taki dziwny blad na desce sensor. Sprawdziłem błędy i wyskoczyło takie cos dodam ze mam problem z turbina przeładowanie czyściłem ja ale po 400 km bład znowu powrócił. Wklejam błędy

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Monday, 16 January 2012, 11:52:34:0

Control Module Part Number: 038 906 012 BB

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2809

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06435

2 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Monday, 16 January 2012, 11:56:28:0

Control Module Part Number: 8L0 920 900

Component and/or Version: AB-KOMBIINSTR. VDO D09

Software Coding: 00040

Work Shop Code: WSC 00000

Additional Info: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1200699

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to Plus

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Monday, 16 January 2012, 12:05:26:0

Chassis Type: 8L - Audi A3/S3

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,22,35,37,45,55,56,57,75,76

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.LBL

Controller: 038 906 012 BB

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2809

Coding: 00002

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL

Controller: 1J0 907 379 Q

Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001

Coding: 13304

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 8L0-820-043-2D.LBL

Controller: 8L0 820 043 M

Component: A3 KLIMAVOLLAUTOMAT_D77

Coding: 03143

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 8L0-959-655-AI8.LBL

Controller: 8L0 959 655 G

Component: Airbag Front+Seite 1007

Coding: 00104

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 8L0-920-xxx-17.LBL

Controller: 8L0 920 900

Component: AB-KOMBIINSTR. VDO D09

Coding: 00040

Shop #: WSC 00000

˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1200699

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to Plus

-------------------------------------------------------------------------------

Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL

Controller: 8L0 862 257 L

Component: ZV-Pumpe D10

Coding: 00000

Shop #: WSC 06435

3 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01360 - Switch for Anti-Theft Alarm; Open

29-00 - Short to Ground

00991 - Interior Lights

28-00 - Short to Plus

Logi statyczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69124.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69129.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69126.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69123.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69128.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69125.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69122.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69121.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69127.html

Basic Settings:

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69130.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69131.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69132.html

Opublikowano

00562

czujnik znajduje się u dołu miski olejowej, przykręcony na 3 śruby na klucz imbus chyba nr. 5 lub 6.

możesz sprawdzić podłączenie tzn. kostkę przy samym czujniku i dalej kable, lub spróbować wyczyścić czujnik (może to coś da (takie gdybanie jak czyszczenie przepływki)).

18062- "prosi" osprawdzenie bledow zapisanych w liczniku, jedna z przyczyn MOZE

byc uszkodzony czujnik oleju( moze wystapic rowniez podczas braku

komunikacji zegarow z ECU lub problemach z masa w okolicach akumulatora).

Z logów wynikałoby, że czujnik temperatury płynu chłodzącego szwankuje - wartość skacze w dół i w górę.

Należy skasować wszystkie błędy, najlepiej połączyć się z każdym modułem i wykasować.

Jeśli powrócą to wrzuć listę co zostało.

Błąd 17965 może świadczyć o chwilowym przeładowaniu turbiny - należy zrobić logi dynamiczne (011) - przynajmniej 3 razy logować na 3 biegu od 1500-4200 obr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...