xManiak Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Witam mam problem z A3 wyskoczył mi ostatnio taki dziwny blad na desce sensor. Sprawdziłem błędy i wyskoczyło takie cos dodam ze mam problem z turbina przeładowanie czyściłem ja ale po 400 km bład znowu powrócił. Wklejam błędy VCDS-Lite Version: Release 1.0 Monday, 16 January 2012, 11:52:34:0 Control Module Part Number: 038 906 012 BB Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2809 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06435 2 Faults Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - - 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - VCDS-Lite Version: Release 1.0 Monday, 16 January 2012, 11:56:28:0 Control Module Part Number: 8L0 920 900 Component and/or Version: AB-KOMBIINSTR. VDO D09 Software Coding: 00040 Work Shop Code: WSC 00000 Additional Info: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1200699 1 Fault Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus VCDS-Lite Version: Release 1.0 Monday, 16 January 2012, 12:05:26:0 Chassis Type: 8L - Audi A3/S3 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,22,35,37,45,55,56,57,75,76 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.LBL Controller: 038 906 012 BB Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2809 Coding: 00002 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - - Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL Controller: 1J0 907 379 Q Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001 Coding: 13304 Shop #: WSC 06435 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8L0-820-043-2D.LBL Controller: 8L0 820 043 M Component: A3 KLIMAVOLLAUTOMAT_D77 Coding: 03143 Shop #: WSC 06435 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8L0-959-655-AI8.LBL Controller: 8L0 959 655 G Component: Airbag Front+Seite 1007 Coding: 00104 Shop #: WSC 06435 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8L0-920-xxx-17.LBL Controller: 8L0 920 900 Component: AB-KOMBIINSTR. VDO D09 Coding: 00040 Shop #: WSC 00000 ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1200699 1 Fault Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL Controller: 8L0 862 257 L Component: ZV-Pumpe D10 Coding: 00000 Shop #: WSC 06435 3 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01360 - Switch for Anti-Theft Alarm; Open 29-00 - Short to Ground 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to Plus Logi statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69124.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69129.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69126.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69123.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69128.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69125.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69122.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69121.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69127.html Basic Settings: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69130.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69131.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69132.html
banshee Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 00562 czujnik znajduje się u dołu miski olejowej, przykręcony na 3 śruby na klucz imbus chyba nr. 5 lub 6. możesz sprawdzić podłączenie tzn. kostkę przy samym czujniku i dalej kable, lub spróbować wyczyścić czujnik (może to coś da (takie gdybanie jak czyszczenie przepływki)). 18062- "prosi" osprawdzenie bledow zapisanych w liczniku, jedna z przyczyn MOZE byc uszkodzony czujnik oleju( moze wystapic rowniez podczas braku komunikacji zegarow z ECU lub problemach z masa w okolicach akumulatora). Z logów wynikałoby, że czujnik temperatury płynu chłodzącego szwankuje - wartość skacze w dół i w górę. Należy skasować wszystkie błędy, najlepiej połączyć się z każdym modułem i wykasować. Jeśli powrócą to wrzuć listę co zostało. Błąd 17965 może świadczyć o chwilowym przeładowaniu turbiny - należy zrobić logi dynamiczne (011) - przynajmniej 3 razy logować na 3 biegu od 1500-4200 obr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się