Skocz do zawartości

xManiak

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O xManiak

Osiągnięcia xManiak

0

Reputacja

  1. xManiak

    Smar do swiec BERU GKF

    Siema maniacy mam pytanie chce wymienić świece w a3 110 km. Zastanawiam sie nad posmarowaniem specjalnym smarem do świec. W instrukcjach technicznych jednak jest napisane ze zabronione jest smarowanie jakimkolwiek środkiem. Co o tym sadzicie Pozdro
  2. Zrobiłem problem był wyrwany kabel od złącza zasilającego. Moj majster jak robił rozrząd to wyrwał kabel.
  3. Witam mam problem z klimą w moim a4. Mianowicie klima działa tylko podczas jazdy. Z tego co zauważyłem nie włącza sie wentylator. Sprawdzone były bezpieczniki jak i przekaźniki. Popiołem dzisiaj vaga zrobiłem testy w klimatyzacji i sie nie załączył. Jaka moze byc przyczyna przekaznik ten co jest zamontowany pod wiatrakami czy może wentylator. Mozna wymontować wentylator bez demontażu zderzaka? Pozdrawiam
  4. Dzieki chłopaki biore sie za spisywanie i zamawianie.
  5. Witam użytkowników a4 mam problem z zawieszeniem z tyłu. Strasznie wozi na prostej sprawdziłem na podnośniku i okazało sie ze pasowało by wymienic wszystkie tulejei stabilizatory. Tylko mam taki problem ze musze zamówić na necie bo nie przebywam w PL. Czy mogl by klos napisac z czego sie sklada komplet tylnego zawieszenia. Pozdrawiam
  6. Myslalem jeszcze nad facom ale cena mnie troszkę przeradza i ma tylko do 50nm ogólnie mam trochę narzędzi tej firmy i jestem zadowolony. http://allegro.pl/facom-malejko-klucz-dynamometryczny-10-50-nm-i4941785744.html
  7. Witam użytkownik chciałem sie spytać jaki klucz dynamometryczny wybrać w zakresie pracy 10nm do 100 myślałem nad czymś takim miał ktoś styczność Pozdrawiam http://allegro.pl/klucz-dynamometryczny-torcofix-k-10-100nm-gedore-i5765927247.html
  8. Waż podmienilem nic nie pomogło, zamienilem jeszcze ta śrubę z zaworem zwrotnym od maglownicy. Dalej to samo zostal jeszcze podmienic zbiornik wyrownawczy. Jak nie to moze byc uszkodzona maglownica? Szukam w necie ale nic ciekawego nie znalazlem. Pozdro. Zbiornik wymontowany wyczyszczony nawet sitko podnioslem do góry dla pewności a płyn wywala olej zmieniony. Ma może ktoś pomysły co to może być. Pozdrowienia
  9. Witam posiadam a4 b6 2004 r 1.9 tdi 130km avf problem mam mianowicie ze wspomaganiem. Strasznie wyje i piszczy i ubywa płyn ze zbiorniczka, po odkreceniu korka robi sie dosc duzy gejzer. Wymienilem 3 pompy i na kazdej tak samo uznalem ze wina moze byc weza łaczocego pompe z maglownica. Kupilem weza nie wyjmujac starego okazalo sie ze sie roznia mam zamontowany taki http://allegro.pl/audi-a4-b6-przewod-wspomagania-europa-i5179013392.htmla kupilem taki http://allegro.pl/przewod-waz-wspomagania-audi-a4-b6-8e1422893l-i5133254566.html . Moje pytanie jest czy probowac zalozyc nowy czy kupic taki jak byl stary pozdrawiam serdecznie
  10. xManiak

    Problem z egr

    Witam moj kolega ma problem z egr. Znaczy jak wepnie ten wezyk auto zaczyna dymić i trząść. Turbo nowe egr nowy nie mam możliwość podpięcia vaga. Pozdrawiam Uploaded with ImageShack.us
  11. Witam mam problem z A3 wyskoczył mi ostatnio taki dziwny blad na desce sensor. Sprawdziłem błędy i wyskoczyło takie cos dodam ze mam problem z turbina przeładowanie czyściłem ja ale po 400 km bład znowu powrócił. Wklejam błędy VCDS-Lite Version: Release 1.0 Monday, 16 January 2012, 11:52:34:0 Control Module Part Number: 038 906 012 BB Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2809 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06435 2 Faults Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - - 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - VCDS-Lite Version: Release 1.0 Monday, 16 January 2012, 11:56:28:0 Control Module Part Number: 8L0 920 900 Component and/or Version: AB-KOMBIINSTR. VDO D09 Software Coding: 00040 Work Shop Code: WSC 00000 Additional Info: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1200699 1 Fault Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus VCDS-Lite Version: Release 1.0 Monday, 16 January 2012, 12:05:26:0 Chassis Type: 8L - Audi A3/S3 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,22,35,37,45,55,56,57,75,76 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.LBL Controller: 038 906 012 BB Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2809 Coding: 00002 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - - Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL Controller: 1J0 907 379 Q Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001 Coding: 13304 Shop #: WSC 06435 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8L0-820-043-2D.LBL Controller: 8L0 820 043 M Component: A3 KLIMAVOLLAUTOMAT_D77 Coding: 03143 Shop #: WSC 06435 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8L0-959-655-AI8.LBL Controller: 8L0 959 655 G Component: Airbag Front+Seite 1007 Coding: 00104 Shop #: WSC 06435 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8L0-920-xxx-17.LBL Controller: 8L0 920 900 Component: AB-KOMBIINSTR. VDO D09 Coding: 00040 Shop #: WSC 00000 ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1200699 1 Fault Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL Controller: 8L0 862 257 L Component: ZV-Pumpe D10 Coding: 00000 Shop #: WSC 06435 3 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01360 - Switch for Anti-Theft Alarm; Open 29-00 - Short to Ground 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to Plus Logi statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69124.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69129.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69126.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69123.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69128.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69125.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69122.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69121.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69127.html Basic Settings: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69130.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69131.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69132.html
  12. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=220294.msg2815475#msg2815475 poczytaj
  13. xManiak

    [B6 AVF] Problem z EGR?

    Kolego jak robisz logi to wklej je na ta stronę http://vaglog.rtnet.pl/
  14. Mam ustawienia według boscha esi trzeba czytac od konca
  15. Kolego objawy moga byc różne np telepanie buda, wahania obrotów, najlepiej zrób logi grupa 13, 18, 23 i bedziesz widział co sie dzieje. Ja polecam srodek Diesel Spülung Liqui Moly 2666 jezeli końcówki sie zabrudziły lub przytarły.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...