Jump to content
IGNORED

[ALL TDI] Audi A3 L8 1.9 Tdi ASV problem z sensorem


xManiak

Recommended Posts

Witam mam problem z A3 wyskoczył mi ostatnio taki dziwny blad na desce sensor. Sprawdziłem błędy i wyskoczyło takie cos dodam ze mam problem z turbina przeładowanie czyściłem ja ale po 400 km bład znowu powrócił. Wklejam błędy

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Monday, 16 January 2012, 11:52:34:0

Control Module Part Number: 038 906 012 BB

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2809

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06435

2 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Monday, 16 January 2012, 11:56:28:0

Control Module Part Number: 8L0 920 900

Component and/or Version: AB-KOMBIINSTR. VDO D09

Software Coding: 00040

Work Shop Code: WSC 00000

Additional Info: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1200699

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to Plus

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Monday, 16 January 2012, 12:05:26:0

Chassis Type: 8L - Audi A3/S3

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,22,35,37,45,55,56,57,75,76

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.LBL

Controller: 038 906 012 BB

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2809

Coding: 00002

Shop #: WSC 06435

1 Fault Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL

Controller: 1J0 907 379 Q

Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001

Coding: 13304

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 8L0-820-043-2D.LBL

Controller: 8L0 820 043 M

Component: A3 KLIMAVOLLAUTOMAT_D77

Coding: 03143

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 8L0-959-655-AI8.LBL

Controller: 8L0 959 655 G

Component: Airbag Front+Seite 1007

Coding: 00104

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 8L0-920-xxx-17.LBL

Controller: 8L0 920 900

Component: AB-KOMBIINSTR. VDO D09

Coding: 00040

Shop #: WSC 00000

˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1200699

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to Plus

-------------------------------------------------------------------------------

Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL

Controller: 8L0 862 257 L

Component: ZV-Pumpe D10

Coding: 00000

Shop #: WSC 06435

3 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01360 - Switch for Anti-Theft Alarm; Open

29-00 - Short to Ground

00991 - Interior Lights

28-00 - Short to Plus

Logi statyczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69124.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69129.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69126.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69123.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69128.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69125.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69122.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69121.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69127.html

Basic Settings:

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69130.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69131.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69132.html

Link to comment
Share on other sites

00562

czujnik znajduje się u dołu miski olejowej, przykręcony na 3 śruby na klucz imbus chyba nr. 5 lub 6.

możesz sprawdzić podłączenie tzn. kostkę przy samym czujniku i dalej kable, lub spróbować wyczyścić czujnik (może to coś da (takie gdybanie jak czyszczenie przepływki)).

18062- "prosi" osprawdzenie bledow zapisanych w liczniku, jedna z przyczyn MOZE

byc uszkodzony czujnik oleju( moze wystapic rowniez podczas braku

komunikacji zegarow z ECU lub problemach z masa w okolicach akumulatora).

Z logów wynikałoby, że czujnik temperatury płynu chłodzącego szwankuje - wartość skacze w dół i w górę.

Należy skasować wszystkie błędy, najlepiej połączyć się z każdym modułem i wykasować.

Jeśli powrócą to wrzuć listę co zostało.

Błąd 17965 może świadczyć o chwilowym przeładowaniu turbiny - należy zrobić logi dynamiczne (011) - przynajmniej 3 razy logować na 3 biegu od 1500-4200 obr.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...