xManiak Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Witam mam problem z A3 wyskoczył mi ostatnio taki dziwny blad na desce sensor. Sprawdziłem błędy i wyskoczyło takie cos dodam ze mam problem z turbina przeładowanie czyściłem ja ale po 400 km bład znowu powrócił. Wklejam błędy VCDS-Lite Version: Release 1.0 Monday, 16 January 2012, 11:52:34:0 Control Module Part Number: 038 906 012 BB Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2809 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06435 2 Faults Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - - 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - VCDS-Lite Version: Release 1.0 Monday, 16 January 2012, 11:56:28:0 Control Module Part Number: 8L0 920 900 Component and/or Version: AB-KOMBIINSTR. VDO D09 Software Coding: 00040 Work Shop Code: WSC 00000 Additional Info: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1200699 1 Fault Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus VCDS-Lite Version: Release 1.0 Monday, 16 January 2012, 12:05:26:0 Chassis Type: 8L - Audi A3/S3 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,22,35,37,45,55,56,57,75,76 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.LBL Controller: 038 906 012 BB Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2809 Coding: 00002 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - - Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL Controller: 1J0 907 379 Q Component: ABS/EDS 20 IE CAN 0001 Coding: 13304 Shop #: WSC 06435 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8L0-820-043-2D.LBL Controller: 8L0 820 043 M Component: A3 KLIMAVOLLAUTOMAT_D77 Coding: 03143 Shop #: WSC 06435 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8L0-959-655-AI8.LBL Controller: 8L0 959 655 G Component: Airbag Front+Seite 1007 Coding: 00104 Shop #: WSC 06435 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8L0-920-xxx-17.LBL Controller: 8L0 920 900 Component: AB-KOMBIINSTR. VDO D09 Coding: 00040 Shop #: WSC 00000 ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1200699 1 Fault Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL Controller: 8L0 862 257 L Component: ZV-Pumpe D10 Coding: 00000 Shop #: WSC 06435 3 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01360 - Switch for Anti-Theft Alarm; Open 29-00 - Short to Ground 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to Plus Logi statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69124.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69129.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69126.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69123.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69128.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69125.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69122.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69121.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69127.html Basic Settings: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69130.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69131.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpuma_69132.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 00562 czujnik znajduje się u dołu miski olejowej, przykręcony na 3 śruby na klucz imbus chyba nr. 5 lub 6. możesz sprawdzić podłączenie tzn. kostkę przy samym czujniku i dalej kable, lub spróbować wyczyścić czujnik (może to coś da (takie gdybanie jak czyszczenie przepływki)). 18062- "prosi" osprawdzenie bledow zapisanych w liczniku, jedna z przyczyn MOZE byc uszkodzony czujnik oleju( moze wystapic rowniez podczas braku komunikacji zegarow z ECU lub problemach z masa w okolicach akumulatora). Z logów wynikałoby, że czujnik temperatury płynu chłodzącego szwankuje - wartość skacze w dół i w górę. Należy skasować wszystkie błędy, najlepiej połączyć się z każdym modułem i wykasować. Jeśli powrócą to wrzuć listę co zostało. Błąd 17965 może świadczyć o chwilowym przeładowaniu turbiny - należy zrobić logi dynamiczne (011) - przynajmniej 3 razy logować na 3 biegu od 1500-4200 obr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now