b3rs 2 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Witam. Czy pompka Siemensa sypie się nagle i koniec, czy na zasadzie działa/nie działa? Wczoraj B7 zaczęło padać, a biorąc pod uwagę okres świąteczno-noworoczny, wybrało zaj... moment. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafi78 1 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Raczej nic się nagla nie kończy, jak pompka zaczyna ci dawać znać, że powoli umiera to czujesz telepanie budą lub masz nierówną pracę silnika itp., podłącz pod waga i zobacz jaki jest jej stan może wystarczy STP-a dolać Link to comment Share on other sites More sharing options...
studziany 2 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Główny objaw to telepanie silnikiem. Najlepiej sprawdzić na Vagu korekcje. Jak przekraczają dopuszczalne odchyłki - pompka do wymiany... pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
b3rs 2 Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 Piszecie o pompkach Siemensa czy Boscha? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafi78 1 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Niezależnie od firmy takie są objawy padających wtrysków jak wyżej napisał kolega. Link to comment Share on other sites More sharing options...
borczan 0 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 No tak ale pompki Simensa sypią się również elektroniecznie, czyli w zasadzie możesz nic nie wyczuć po pracy silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
b3rs 2 Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 O to mi chodzi, cewka pada i koniec, czy też na raty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
borczan 0 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Mnie jeszcze problem nie dosięgnął więc nie mam pewności, ale z tego co czytam na forum to ppodobnie raz ciach ciach i koniec pompki. A jeśli telepie budą to zawsze można spróbować myjki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xManiak 0 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Kolego objawy moga byc różne np telepanie buda, wahania obrotów, najlepiej zrób logi grupa 13, 18, 23 i bedziesz widział co sie dzieje. Ja polecam srodek Diesel Spülung Liqui Moly 2666 jezeli końcówki sie zabrudziły lub przytarły. Link to comment Share on other sites More sharing options...
b3rs 2 Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 Przestańcie pisać o tym telepaniu - budą nie telepie. W czasie jazdy zaczął chwilę przerywać, potem jechał normalnie, po paru km to samo , za trzecim razem znowy przerywa i zgasł. Wywaliło błąd wskazujący na pompkę ( małe szanse na jakies zwarcie) 004160 - Supply Voltage A for Injectors P1040 - 006 - Circuit Malfunction - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 40 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2624 /min Torque: 120.0 Nm Speed: 62.0 km/h Battery Volts: 114.6 V Battery Volts: 99.7 V Battery Volts: 123.6 V Battery Volts: 79.7 V Skasowanie błedu i próba - odpalił, powyżej 2000rpm mułowaty, nic nie telepie, pracuje równo. Do domu dojechałem i zgasiłem, po godzince wróciłem do garażu, odpalil ale po 5 sek zdechł i wywaliło błąd. Skasowanie, próby odpalenia i lipa, z nudów poszarpałem wiązką do wtrysków i odpalił z dotyku (zbieg okoliczności?), chodził z 5 minut, w międziczasie podpiąłem VCDSa, żadnych niepokojących wskazań. Znowu zgasł..., biorąc pod uwagę późna porę, wkur... i parę innych czynników poszedłem do domu. Stad pytanie cewka pada i koniec czy są inne objawy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Śmierć z nieba 0 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Witaj, kolego mia padła właśnie cewka elekt., żadnych objawów nie było, żadnego telepania- telepie raczej jak pompka pada z zabrudzenia i zasyfienia. Jechałem sobie spokojnie w trasie nagle sprężynka na wyświetlaczu, auta zdycha-ja laweta-wymiana w servisie i dalej jazda, pozdrawiam, wesołych świąt i taniej ropy w nowym roku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
borczan 0 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 No to mamy odpowiedź Link to comment Share on other sites More sharing options...
smoku666 1 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Raczej nic się nagla nie kończy, jak pompka zaczyna ci dawać znać, że powoli umiera to czujesz telepanie budą lub masz nierówną pracę silnika itp., podłącz pod waga i zobacz jaki jest jej stan może wystarczy STP-a dolać Kolego objawy moga byc różne np telepanie buda, wahania obrotów, najlepiej zrób logi grupa 13, 18, 23 i bedziesz widział co sie dzieje. Ja polecam srodek Diesel Spülung Liqui Moly 2666 jezeli końcówki sie zabrudziły lub przytarły. bzdury, takie objawy to w PD i starszych wtryskach, teoretycznie taki objaw jest też możliwy w siemensach z BRD... ale teoretycznie, znam osobiście dwa przypadki. Jeden koleś stał na światłach w korku.... zapaliła sie kontrolka i silnik zgasł i już nie odpalił... laweta. Drugi podczas jazdy, to samo.... ciach silnik zgasł i auto już nie odpaliło, i też laweta.. oba auta to BRD z 2007r. żadnych objawów wcześniej nie było. te wtryski lubią taki numer wywinąć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafi78 1 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Raczej nic się nagla nie kończy, jak pompka zaczyna ci dawać znać, że powoli umiera to czujesz telepanie budą lub masz nierówną pracę silnika itp., podłącz pod waga i zobacz jaki jest jej stan może wystarczy STP-a dolać Kolego objawy moga byc różne np telepanie buda, wahania obrotów, najlepiej zrób logi grupa 13, 18, 23 i bedziesz widział co sie dzieje. Ja polecam srodek Diesel Spülung Liqui Moly 2666 jezeli końcówki sie zabrudziły lub przytarły. bzdury, takie objawy to w PD i starszych wtryskach, teoretycznie taki objaw jest też możliwy w siemensach z BRD... ale teoretycznie, znam osobiście dwa przypadki. Jeden koleś stał na światłach w korku.... zapaliła sie kontrolka i silnik zgasł i już nie odpalił... laweta. Drugi podczas jazdy, to samo.... ciach silnik zgasł i auto już nie odpaliło, i też laweta.. oba auta to BRD z 2007r. żadnych objawów wcześniej nie było. te wtryski lubią taki numer wywinąć Możesz mieć rację, sugerowałem się PD -przepraszam Link to comment Share on other sites More sharing options...
b3rs 2 Posted December 22, 2011 Author Share Posted December 22, 2011 Od rana żadne błędy nie wracają, kontrolka nie świeci a auto nie pali. Link to comment Share on other sites More sharing options...
borczan 0 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 To cewka walneła w Simensie Link to comment Share on other sites More sharing options...
smoku666 1 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Od rana żadne błędy nie wracają, kontrolka nie świeci a auto nie pali. na 99% cewka na którymś wtrysku powiedziała pa pa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
szneider 0 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 U mnie wczesniej w pasku na kompie pokazywało, ze jedna pompka jest mocno podjechana. Auto zaczęło dymic miało problemy z odpalaniem itp. Po podmianie pomek dalej to samo. Okazało się, że szklanka była pęknieta. Po wymianie wszystkich szklanek i założeniu starych pompek wszystko wróciło do normy. Korekcje na pompkach, bipy wróciły do normy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragan 0 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 U mnie (w BRD) dwa pompowtryskiwacze po wymianie. Niestety podczas jazdy silnik gaśnie i tyle - nie odpala. Podobno (jeśli uszkodzona jest cewka) można odpiąć uszkodzony pompowtrysk i jechać dalej na trzech. Ja takich zabaw się nie podejmuję. W obydwu przypadkach laweta, serwis i wymiana na nowe. : ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŁYSY44 5 Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Jeśli pompka nie domaga mechanicznie to zaczynają się stopniowe drgania w pewnym zakresie obrotów , auto gorzej zapala, gorzej przyspiesza. Jeśli pada cewka to silnik gaśnie i tyle. Można to sprawdzić odpinając uszkodzony pompowtrysk i odpali wtedy na trzech. padające cewki to przypadłość wadliwych siemensów. nie wiem jak jest z audi ale serwis VW wymienia padnięte pompki na nowe za free Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now