Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Jaki jest objaw padającego pompowtryskiwacza?


b3rs

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Czy pompka Siemensa sypie się nagle i koniec, czy na zasadzie działa/nie działa?

Wczoraj B7 zaczęło padać, a biorąc pod uwagę okres świąteczno-noworoczny, wybrało zaj... moment. :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nic się nagla nie kończy, jak pompka zaczyna ci dawać znać, że powoli umiera to czujesz telepanie budą lub masz nierówną pracę silnika itp., podłącz pod waga i zobacz jaki jest jej stan może wystarczy STP-a dolać :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Główny objaw to telepanie silnikiem. Najlepiej sprawdzić na Vagu korekcje. Jak przekraczają dopuszczalne odchyłki - pompka do wymiany...

pozdr :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezależnie od firmy takie są objawy padających wtrysków jak wyżej napisał kolega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to mi chodzi, cewka pada i koniec, czy też na raty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego objawy moga byc różne np telepanie buda, wahania obrotów, najlepiej zrób logi grupa 13, 18, 23 i bedziesz widział co sie dzieje. Ja polecam srodek Diesel Spülung Liqui Moly 2666 jezeli końcówki sie zabrudziły lub przytarły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestańcie pisać o tym telepaniu :decayed: - budą nie telepie.

W czasie jazdy zaczął chwilę przerywać, potem jechał normalnie, po paru km to samo , za trzecim razem znowy przerywa i zgasł.

Wywaliło błąd wskazujący na pompkę ( małe szanse na jakies zwarcie)

004160 - Supply Voltage A for Injectors

P1040 - 006 - Circuit Malfunction - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 40

Mileage: 0 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 2624 /min

Torque: 120.0 Nm

Speed: 62.0 km/h

Battery Volts: 114.6 V

Battery Volts: 99.7 V

Battery Volts: 123.6 V

Battery Volts: 79.7 V

Skasowanie błedu i próba - odpalił, powyżej 2000rpm mułowaty, nic nie telepie, pracuje równo.

Do domu dojechałem i zgasiłem, po godzince wróciłem do garażu, odpalil ale po 5 sek zdechł i wywaliło błąd.

Skasowanie, próby odpalenia i lipa, z nudów poszarpałem wiązką do wtrysków i odpalił z dotyku (zbieg okoliczności?), chodził z 5 minut, w międziczasie podpiąłem VCDSa, żadnych niepokojących wskazań.

Znowu zgasł..., biorąc pod uwagę późna porę, wkur... i parę innych czynników poszedłem do domu.

Stad pytanie cewka pada i koniec czy są inne objawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, kolego mia padła właśnie cewka elekt., żadnych objawów nie było, żadnego telepania- telepie raczej jak pompka pada z zabrudzenia i zasyfienia. Jechałem sobie spokojnie w trasie nagle sprężynka na wyświetlaczu, auta zdycha-ja laweta-wymiana w servisie i dalej jazda,

pozdrawiam, wesołych świąt i taniej ropy w nowym roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nic się nagla nie kończy, jak pompka zaczyna ci dawać znać, że powoli umiera to czujesz telepanie budą lub masz nierówną pracę silnika itp., podłącz pod waga i zobacz jaki jest jej stan może wystarczy STP-a dolać :wink4:

Kolego objawy moga byc różne np telepanie buda, wahania obrotów, najlepiej zrób logi grupa 13, 18, 23 i bedziesz widział co sie dzieje. Ja polecam srodek Diesel Spülung Liqui Moly 2666 jezeli końcówki sie zabrudziły lub przytarły.

bzdury, takie objawy to w PD i starszych wtryskach, teoretycznie taki objaw jest też możliwy w siemensach z BRD... ale teoretycznie, znam osobiście dwa przypadki.

Jeden koleś stał na światłach w korku.... zapaliła sie kontrolka i silnik zgasł i już nie odpalił... laweta.

Drugi podczas jazdy, to samo.... ciach silnik zgasł i auto już nie odpaliło, i też laweta.. oba auta to BRD z 2007r. żadnych objawów wcześniej nie było.

te wtryski lubią taki numer wywinąć :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nic się nagla nie kończy, jak pompka zaczyna ci dawać znać, że powoli umiera to czujesz telepanie budą lub masz nierówną pracę silnika itp., podłącz pod waga i zobacz jaki jest jej stan może wystarczy STP-a dolać :wink4:

Kolego objawy moga byc różne np telepanie buda, wahania obrotów, najlepiej zrób logi grupa 13, 18, 23 i bedziesz widział co sie dzieje. Ja polecam srodek Diesel Spülung Liqui Moly 2666 jezeli końcówki sie zabrudziły lub przytarły.

bzdury, takie objawy to w PD i starszych wtryskach, teoretycznie taki objaw jest też możliwy w siemensach z BRD... ale teoretycznie, znam osobiście dwa przypadki.

Jeden koleś stał na światłach w korku.... zapaliła sie kontrolka i silnik zgasł i już nie odpalił... laweta.

Drugi podczas jazdy, to samo.... ciach silnik zgasł i auto już nie odpaliło, i też laweta.. oba auta to BRD z 2007r. żadnych objawów wcześniej nie było.

te wtryski lubią taki numer wywinąć :confused4:

Możesz mieć rację, sugerowałem się PD -przepraszam :tongue4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od rana żadne błędy nie wracają, kontrolka nie świeci a auto nie pali. :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od rana żadne błędy nie wracają, kontrolka nie świeci a auto nie pali. :disgust:

na 99% cewka na którymś wtrysku powiedziała pa pa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wczesniej w pasku na kompie pokazywało, ze jedna pompka jest mocno podjechana. Auto zaczęło dymic miało problemy z odpalaniem itp. Po podmianie pomek dalej to samo. Okazało się, że szklanka była pęknieta. Po wymianie wszystkich szklanek i założeniu starych pompek wszystko wróciło do normy. Korekcje na pompkach, bipy wróciły do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie (w BRD) dwa pompowtryskiwacze po wymianie. Niestety podczas jazdy silnik gaśnie i tyle - nie odpala. Podobno (jeśli uszkodzona jest cewka) można odpiąć uszkodzony pompowtrysk i jechać dalej na trzech. Ja takich zabaw się nie podejmuję. W obydwu przypadkach laweta, serwis i wymiana na nowe. : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli pompka nie domaga mechanicznie to zaczynają się stopniowe drgania w pewnym zakresie obrotów , auto gorzej zapala, gorzej przyspiesza. Jeśli pada cewka to silnik gaśnie i tyle. Można to sprawdzić odpinając uszkodzony pompowtrysk i odpali wtedy na trzech. padające cewki to przypadłość wadliwych siemensów. nie wiem jak jest z audi ale serwis VW wymienia padnięte pompki na nowe za free

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...