Skocz do zawartości

Dragan

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dragan

Osiągnięcia Dragan

0

Reputacja

  1. Udało mi się to wczoraj naprawić. Niestety problem w tym, że nie wiem, która z opcji spowodowała wyciszenie. Najbardziej prawdopodobna to prawy przycisk na kierownicy (voice command) + pokrętło od głośności.
  2. Przy połączeniu przez bluetooth telefonu do rns jest bardzo głośny sygnał połączenia - chodzi o tzw dong. To samo przy rozłączaniu. Ściszenie nic nie pomaga ponieważ przy ponownym połączeniu/uruchomieniu auta głośność jest ta sama. Nie chodzi o głośność dźwięku rozmowy czy też "voice command" bo je mam ściszone i są ok. Problem tylko z dongiem sygnalizującym połączenie/rozłączenie bluetootha. Sprawdzałem dzisiaj problem w innej B7 i dźwięk podłączenia bluetooth jest dużo ciszej. Dzięki za pomoc. Znalazłem podobne wątki na zagranicznych forach ale tam nie poradzili sobie z problemem.
  3. Witam. W mojej A4 (opony 235 / 17") średnie spalanie z ostatnich dwóch lat to 7,94 L/100km z tendencją spadkową bo z ostatnich 6 miesięcy jest 7,24 a z dwóch ostatnich jest 6,71 (w tym dużo tras poza miastem). Bardzo dużo zależy od samego stylu jazdy. Maksymalne jakie udało mi się uzyskać to 11,57 L/100km (zima, jazda tylko po mieście - Wrocław). Dodam, że dwa pompowtryski mam nowe (wymienione w zeszłym roku) a pozostałe dwa dzisiaj dostanę. : )
  4. Dragan

    Prośba o analizę logów

    Witam. Dziś znów pojawił mi się błąd klapy. Wyczyścić? Kto może się tym zająć?
  5. Dragan

    Prośba o analizę logów

    Witam. Dzisiaj dopiero skasuję błędy. Nic nie ruszałem. Auto nie było na hamowni. Podejrzewam, że coś mam nie tak z: DPF lub chłodnica recyrkulacji spalin lub EGR. Rozumiem, że z załączonych logów nie da się tego stwierdzić/wykluczyć? Czy wartości w logu: Log (8 - 013) są prawidłowe?
  6. Dragan

    Prośba o analizę logów

    Witam. Proszę o analizę logów. Z góry dziękuję. Pokazują się dwa błędy silnika: 3102 Silnik klapy w kolektorze ssącym -V157- Brak sygnału 145E Przepływ masy powietrza w trybie regeneracji za mały Logi dynamiczne: Log (4 - 001) Log (5 - 003) Log (3 - 004) Log (0 - 008) Log (1 - 010) Log (9 - 011) Logi statyczne: Log (6 - 001) Log (10 - 003) Log (2 - 007) Log (7 - 011) Log (8 - 013) Log (11 - 023)
  7. Ale od tego jest chyba filtr paliwa, żeby syf nie trafiał do silnika/pompowtryskiwaczy?
  8. Witam wszystkich. Wczoraj wymieniono u mnie vakumpompę. Silnik na niskich obrotach (jak się nagrzeje) chodzi idealnie. Obroty nie skaczą tak jak było wcześniej. Przy przyspieszaniu nie widzę różnicy. Odnośnie uszlachetniaczy. Pewnie to przypadek ale w odstępie jednego miesiąca po wlaniu STP to wtrysków i wypaleniu całego baku padły mi dwa pompowtryski. Żeby nie kusić losu przestałem dolewać cokolwiek do baku.
  9. Niestety u nas w Polsce nie chcieli wymienić. Natomiast za zachodnią granicą - od ręki. Przy okazji wymiany pompowtrysku wymienili też listwę. : ) Dzisiaj wymienianą mam pompę i jestem ciekaw rezultatu. Ostatnio na niskich obrotach (nawet na rozgrzanym silniku) skakały lekko obroty.
  10. U mnie (w BRD) dwa pompowtryskiwacze po wymianie. Niestety podczas jazdy silnik gaśnie i tyle - nie odpala. Podobno (jeśli uszkodzona jest cewka) można odpiąć uszkodzony pompowtrysk i jechać dalej na trzech. Ja takich zabaw się nie podejmuję. W obydwu przypadkach laweta, serwis i wymiana na nowe. : )
  11. Pochwal się po czyszczeniu jak pracuje silnik. : )
  12. To się zgadza. W ostatniej awarii na 100% było zwarcie na cewce.
  13. Witam. Nie wiem czy to jest odpowiednie miejsce na taki post ale postanowiłem się podzielić tym co mnie spotkało w ostatnim miesiącu. W wielkim skrócie. Dwa miesiące temu zakupiłem czteroletnie A4 sprowadzone z Niemiec. Wszystkie przeglądy na czas, licznik nie kręcony. Po miesiącu będąc w Niemczech przy granicy szwajcarskiej auto zgasło na trasie i już nie odpaliło. W ASO w Niemczech stwierdzono, że uszkodzony pompowtrysk i zostanie wymieniony na ich koszt. Miłe zaskoczenie z mojej strony. Po kilku godzinach dostałem rachunek z informacją, że 100% płaci Audi ponieważ auto serwisowane od samego początku w ASO. Mija miesiąc. Identyczna sytuacja spotyka mnie w Polsce - auto gaśnie na trasie i nie odpala. Laweta i auto jedzie do polskiego ASO. W serwisie stwierdzają, że uszkodzony pompowtrysk. W historii auta widzą, że wszystkie serwisy na czas, oraz że miesiąc wcześniej wymieniony pompowtrysk. Aby ASO mogło wysłać zapytanie do centrali potrzebna jest książka gwarancyjna. I tu zaczynają się schody... Okazuje się, że w Polsce wymagana jest pieczątka na pierwszej stronie, salonu, który sprzedał auto. Niestety pieczątki nie ma i auto nie zostanie naprawione w ramach kulancji tylko przy wkładzie własnym - 3000 PLN. ASO wystawia mi rachunek na 202 PLN za diagnozę. Aby nie tracić czasu wzywam lawetę na własny koszt i zawożę auto do niemieckiego ASO. Tam oczywiście bez problemu zostaje wymieniony drugi pompowtrysk za darmo. Gdzie tu logika? Ciekawi mnie co by było gdyby do polskiego ASO przyjechał Niemiec z nowym autem nie mający wbitej pieczątki salonu, który sprzedał auto. O to Polska właśnie. : (
  14. Witam ponownie. W ciągu miesiąca padły mi dwa pompowtryski. Próbuję znaleźć jakąś zależność i jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że przy dwóch przypadkach bak wcześniej dolałem STP. Czy styl jazdy może mieć również wpływ na te uszkodzenia?
  15. Tak, można: sprawdzić działanie manetki tempomatu - VAG sprawdzić działanie czujników sprzęgła i świateł STOP - VAG -- Pozdrawiam. Sławek Trafiony - zatopiony. Czujnik od sprzęgła. Dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...