Skocz do zawartości

studziany

Pasjonat
  • Postów

    594
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O studziany

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Crackóff/Leżajsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia studziany

2

Reputacja

  1. studziany

    Stuki w silniku

    No już miałem czarne myśli...silnik zaraz kaputt. Ale obyło się bez katastrofy.
  2. studziany

    Stuki w silniku

    Dla potomności: Powodem stukania jak na filmie była wyciągnięta śruba mocowania wtrysków jak na poniższym zdjęciu. Ponoć śruby te lubią się wydłużać co powoduje poluzowanie się mocowania wtrysków i ich "skakanie" co skutkuje stukami. Szybkość stuków wzrasta wraz ze zwiększaniem prędkości obrotowej silnika. Oprócz wymiany nieszczęsnej śruby do wymiany są również podkładki miedziane oraz oringi gumowe na wtryskach. Moment dokręcenia śruby 8Nm + 270stopni (mój mechanik powiedział, że bezpieczne jest 180st).
  3. studziany

    Stuki w silniku

    Cześć kolego, Udało Ci się rozwiązać problem, bo u mnie wczoraj pojawiło się to samo - dokładnie taki sam dźwięk stukania - silnik 2.0 TDI CGLC 177KM. Prośba o informację w temacie.
  4. Pany a powiedzcie mi jakie numery przełącznika z funkcją AUTO pasują do polifta bo za Chiny Ludowe nie mogę znaleźć na forum nic w tym temacie...
  5. Pytanie czy dobrze podpiąłeś czujki? Wygląda na to, że zasilanie czujnika światła jest dopiero po zapłonie...dziwny zachowanie samochodu...
  6. Podobna jest, ale czy taka sama to głowy nie daję. Ale zatrzask działa chyba na tej samej zasadzie. Powiem Ci, że ja kilka kostek już u siebie połamałem:)
  7. Pany, zakładał ktoś z Was zamienniki zamków z alledrogo? Bo mam dwa tylne szfankujące i myśle nad tymi zamiennikami...
  8. Nie miałem do czynienia z zamiennikami. Słyszałem, że szybk matowieje klosz i odbłyśnik w tych lampach. Poza tym jak założysz nówkę sztukę a drugą będziesz miał starą to będzie to mocno widoczne. Lepiej kupić oryginalną używkę w dobrym stanie. pozdr:hi:
  9. Niestety nie dobierzesz się, wg mnie, do tego wtyku bez rozklejania lampy. A to to już przyjemne nie jest:kwasny:
  10. I bez zrzucania paska idzie na 100% stwierdzić, że to alternator. Rozmawiałem z macherem i regeneracja alternatora może wynieść do 300zł ( w zależności co padło). Na alledrogo mam altka w dobrym stanie po regeneracji z gwarancją 6 miesięcy za 250 zeta. Dlatego właśnie się zastanawiam co zrobić. Jak swój zregeneruje to wiadomo jak może być - też może paść za chwilę...
  11. Obstawiam jakieś kabelki pourywane lub padnięty moduł w drzwiach. W pierwszym przypadku pooglądaj kabelki w peszlu pomiędzy drzwiami a karoserią, w drugim tylko VAG. pozdr:hi:
  12. Kurde nie lepiej kupić regenerowaną używkę na allegro za 250 zł?
  13. Nie wiem czy grzanie szyb jest sterowane silniczkiem w drzwiach, ale ja sprawdziłbym kabelki w peszlu pomiędzy drzwiami, a kabiną bo lubią się przetrzeć. A składanie Ci działa? Vaga podłączałeś? Może wyskoczy jakiś błąd...
  14. Witajcie, Podczas pracy silnika, najczęściej jak jest zimny, ale ostatnio również jak jest nagrzany, występują ciekawe hałasy z mojego alternatora czyli piski, strzały i rzężenie. Dodatkowo przed "strzałem" alternatora występuje chwilowe mocne obciążenie silnika - tak jakby się chwilowo alternator przycinał. Jak strzeli, hałasy ustają chwilowo aby znowu wrócić - zaczyna się od pisków z tarciem, później mocniejsze rzężenie, a następnie "strzał". Czasami hałas ustępuję bez tego strzału. Kontrolka ładowania na silniku pracującym na luzie lub przy przygazowaniu nie zapala się. Ostatnio jechałem na autostradzie ok 160 km/h - na chwilę zaświeciła mi się ta kontrolka, przygasły światła, a silnik dostał mocnego chwilowego obciążenia - odpuściłem wtedy gaz i po sekundzie wszystko wróciło do normy - aczkolwiek niezdecydowałem się na jeszcze jedną próbę przekroczenia prędkości 160km/h bo bałem się, że mi się aternator rozleci lub pasek zerwie. Teraz pytanie do znawców: co mogło paść, co jest do wymiany, za ile i dla czego tak drogo:) Czy przy moich usterkach warto pchać się w regeneracją, czy może od razu atakować w używkę? Z góry dzięki za wszelkie info. pozdr:hi:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...