Skocz do zawartości

Skruszo

Pasjonat
  • Postów

    141
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Skruszo

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Puławy

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Skruszo

0

Reputacja

  1. u mnie przyczyną pojedynczego puknięcia podczas cofania były luźne śruby mocowania zwrotnicy , chyba tak to się nazywa , chodzi mi o te 4 śruby pod maską nad amorkiem co mocują mocowanie amortyzatora do karoserii , gdzieś się jedna poluzowała i się przemieszczało to mocowanie.
  2. U mnie ta sama d*pa, Stuknięcie słyszalne mam od 4 lat acz kolwiek kiedyś występowało rzadziej, później założyłem gwint i zaczęło mi coś wogole stukać na nierównościach, nic nigdzie nie widać, wróżąc z fusów wymienilem dolne wahacze te co do niech amorek jest przykrecony, wpadły poliuretany do bananów, po czym dwa razy łączniki stabilizatora, nowe mocowania górne amortyzatora nowy gwint vogtland, poliuretany zrobiły out i wpadły banany z M14 i ta większą tuleja gumowo olejowa plus oba górne na obie strony. I jak kur... Stukalo tak stuka ?
  3. Cześć, problem udało się rozwiązać Mechanik twierdzi (ten sam co zakładał klocki i tarcze) że faktycznie klocki odskakiwaly za daleko, i niby blaszka mocujaca na klocku była jakoś przegieta że klocek wyskakiwal z tloczka, klocek opierał się o tarcze przez co cofal dalej tloczek, przez co miałem efekt że przy pierwszym wciśnięciu pedal wpadal głębiej. Przynajmniej tak stwierdził mechanik ? a czy tak było to tylko on wie. ?
  4. Robił tylko przód, a płynu nie wymieniał, zresztą nawet go nie spuszczal, czymś tam go mierzył i stwierdził że jest ok i go nie ruszał
  5. A właściwie to nic wielkiego, miałem krzywe tarcze więc zaprowadziłem do mechanika, za życzylem sobie tarcze i klocki ferodo, no i po wymianie właśnie tak słabo chodziły hamulce, tzn gdy hamuje to za pierwszym wcisnieciem hamulca muszę go wcisnąć głębiej a potem mogę puścić i od razu naciskam i działają normalnie tak jak powinny, w moim odczuciu to jest taki efekt jak by klocki odskakiwaly za daleko od tarczy i poprostu jak hamuje to muszę wcisnąć głębiej pedal żeby zbliżyć klocki i dopiero potem zaczyna hamować i wtedy jak puszcze hamulec i od razu go nacisne to hamulce działają już poprawnie, po czym jade dosłownie 10 sekund i przy kolejnym hamowaniu wszystko się powtarza, teraz jak jeżdżę to najpierw lekko przyciskami hamulec tak żeby nie było czuć że klocki biorą (ale pedal wpada na głębokość taka że normalnie to bym już hamowal) puszczam i od razu naciskam hamulec i sobie hamuje normalnie po ludzku. Kurde ciężko jest wytłumaczyć o co mi chodzi... Dodam jeszcze że jak przyskam za pierwszym razem to mimo tego że pedal wpada głęboko to wydaje mi się że hamuje z taką samą siła, tylko poprostu biorą w innym miejscu Jest jakaś możliwość że klocki odskakuja za daleko od tarczy? Układ podobno był odpowietrzany, wcześniej wszystko chodziło jak należy, no tylko kierownica i telepalo od krzywych tarcz przy hamowaniu.
  6. Kurde Pany nie ma nikt pomysłu co jest z tymi moimi hamulcami? Bo jeżdżę jezdze i mnie szlak trafia, pewnie gdybym nie jeździł kilkoma samochodami to bym się przyzwyczaił a tak siadam w focusa i jest zdziwko jak przycisne po hamulcach niby "lekko" ogólnie to się pierwszy raz spotykam z takim cyrkiem żeby cos się docierało... Przecież jak się kupuje nowy samochód i ma on 40-50 km przebiegu to nie ma takich rzeczy, a przecież też mają nowe klocki i tarcze... Próbować to jeszcze odpowietrzyc? Płyn wymienić? Chociaż przed wymiana było wszystko ok. Trochę to jest tak jak by klocek był zbyt daleko od tarczy i przy pierwszym hamowaniu Muse głębiej wcisnąć żeby go odsunąć a potem jest ok. Dev nie masz pomysłu jakiegoś?
  7. Skruszo

    B8 TrOOOOp

    A na pewno masz grzane lusterka? Bo widziałem b8 bez grzania... Na pokrętle od lusterek ns środku jest symbol podgrzewanych lusterek czy tylko kropka
  8. Kurcze no już sam nie wiem, kilometrow zrobiłem nie za wiele może ze 100-150 bo samochód wcześniej odstawilem do garazu i jeździłem drugim, druga sprawa ze trochę się słabo tak jeździ więc już wolałem latać Fordem, teraz od kilku dni jeżdżę audi ale ze do pracy mam 7km to przebiegów większych nie robię, no ale skoro innego pomysłu na mój problem nie ma to po jeżdżę jeszcze trochę a potem odstawie samochód spowrotem do mechanika i niech szuka przyczyny
  9. Też mi się wydawało że może są zapowietrzone, dlatego byłem u mechanika i niby miał odpowietrzyc, zresztą sam się pozniej przejechał i byl zdziwiony stanem rzeczy, ale stwierdził, że nie wie, że może musi się dotrzeć, ale jest to trochę dziwne bo majac b6-stke wymieniłem i przod i tył za jednym zamachem na Ferodo i takich cyrkow nie było... Także już nie wiem
  10. Nie no podczas jazdy ? Ale efekt jest podobny. Trochę tak jak by klocki były za daleko od tarczy, wciskam hamulec za pierwszym razem - jest miękki, puszczam i od razu naciskam ponownie i już jest normalny taki jak powinien być, z tym że jak zbyt długo odczekam pomiędzy nacisnieciami to za drugim razem będzie znów miękki ?
  11. Cześć Wymieniłem tarcze i klocki przód na Ferodo w a4b8 i teraz mam dziwny objaw że jak wcisnę hamulec to za pierwszym razem jest miękki i wpada dość głęboko ale wystarczy że go puszczę i od razu nacisne i już jest ok. Kazałem mechanikowi odpowietrzyc układ, podobno to zrobił ale nie było powietrza. Macie pomysł co mógł skopac? Bo nie pewnie się teraz jeździ ? Pozdr
  12. Skruszo

    B8 TrOOOOp

    Cześć Lata tu ktoś na gwincie? Potrzebuję opini osób jeżdżących na gwincie, a mianowicie u was też tak tlucze a zawieszenie wydaje dźwięki jak by było coś uwalone a nie jest? Odkąd założyłem gwint mam dźwięki dobiegające z zawieszenia podobne do uwalonych łączników stabilizatora, ale to nie one bo już dwa razy wymienione ? ogólnie z problemem borykam się już 3 lata i narazie rozwiązania nie znalazłem, nawet kupiłem drugi nowy zestaw zawieszenia Vogtland, fakt wahaczy jeszcze wszystkich nie wymieniłem ale wymienianie dobrych i sprawnych części na nowe jest irytujące, kilka dni temu wywaliłem banany z poliuretanami bo myślałem że to może tam jest problem ale niestety poprawy brak. A mam jeszcze takie pytanko, Nowy zestaw ferodo tarcze i klocki przód - czy to się musi jakoś ułożyć? Bo w pierwszej chwili mam miękki hamulec trochę, układ niby odpowietrzony ale poprawy brak.
  13. Mam to samo, ale niestety rozwiazania brak, u mnie nie za każdym razem, raczej jak tak energicznie ruszę do tyłu a potem juz nie stuka.
  14. Mam takie pytanie, a ma ktoś może na zbyciu te stare tulejki na sworzeń? Te od sworznia na M12 w dobrym stanie? Bo jak nie znajdę nigdzie tych pod M14 to może by mi to tokarz w pracy ogarną. No chyba że ma ktoś dosljscie bądź ma na zbyciu tulejki pod M14 bądź cały zestaw z wahaczami ? to chętnie przygarne ?
  15. Cześć wszystkim, od około 2lat borykam się z problemem stukajacego zawieszenia, i mam już tego dość. Zaczęło się od tego że kupiłem używany gwint vogtland od kolegi z forum i od razu po założeniu zaczęły się stuki. Nikt nic niepokojącego w zawieszeniu nie widział, ale wymieniłem łożyska amortyzatorów te gumowe na górze, łączniki stabilizatorów i kilka tulei, ale nic nie pomogło ? tak więc mimo zapewnien poprzedniego właściciela zawieszenia że wszystko jest z nim w porządku, zamówiłem drugi zestaw, również Vogtland z tym że nówka, no i się okazało że wyje... em tylko 2700 w błoto, pomyślałem że trudno, skoro coś stuka to wkoncu się pokaże co to... Więc jeździłem z tymi stukami około roku i ni cholery nikt nic nie widzi aja już mam dość tego odgłosu. Dziwne jest to że te odgłosy dochodzą zarówno z przodu jak i z tyłu samochodu, chociaż z przodu są bardziej donośne, dodam jeszcze że mam założone tuleje poliuretanowe w dolnych bananach i gwint opuszczony na 64cm od ziemi do krawędzi błotnika. Ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny? Może ktoś kto zakładał gwint miał coś podobnego? Za wszystkie pomysły i rady będę bardzo wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...