Jump to content

Skruszo

Pasjonat
  • Content Count

    131
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Skruszo

Informacje

  • First name
    Damian
  • Location
    Puławy

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2008
  • Engine
    2.0 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć wszystkim, od około 2lat borykam się z problemem stukajacego zawieszenia, i mam już tego dość. Zaczęło się od tego że kupiłem używany gwint vogtland od kolegi z forum i od razu po założeniu zaczęły się stuki. Nikt nic niepokojącego w zawieszeniu nie widział, ale wymieniłem łożyska amortyzatorów te gumowe na górze, łączniki stabilizatorów i kilka tulei, ale nic nie pomogło tak więc mimo zapewnien poprzedniego właściciela zawieszenia że wszystko jest z nim w porządku, zamówiłem drugi zestaw, również Vogtland z tym że nówka, no i się okazało że wyje... em tylko 2700 w błoto, pomyślałem że trudno, skoro coś stuka to wkoncu się pokaże co to... Więc jeździłem z tymi stukami około roku i ni cholery nikt nic nie widzi aja już mam dość tego odgłosu. Dziwne jest to że te odgłosy dochodzą zarówno z przodu jak i z tyłu samochodu, chociaż z przodu są bardziej donośne, dodam jeszcze że mam założone tuleje poliuretanowe w dolnych bananach i gwint opuszczony na 64cm od ziemi do krawędzi błotnika. Ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny? Może ktoś kto zakładał gwint miał coś podobnego? Za wszystkie pomysły i rady będę bardzo wdzięczny.
  2. Dzięki nie przyuwazylem
  3. Jak w temacie, interesuje mnie intercooler od 3.0 tdi 8K0145 805 E chce wsadzić do. 2.0 tdi W dobrym stanie, tak żeby mi posłużył jeszcze, nie za miliony
  4. Zobacz ofertę Kupię intercooler do 3.0tdi Jak w temacie, interesuje mnie intercooler od 3.0 tdi 8K0145 805 E chce wsadzić do. 2.0 tdi W dobrym stanie, tak żeby mi posłużył jeszcze, nie za miliony Dodający Skruszo Wysłano 13.03.2019 Kategoria Audi A4 B8
  5. kurde , wychodzi na to że to jednak ten przed DPFem ,a nie zaraz za. W takim razie ... hmm jutro spróbuję odpiąć wtyczkę od tego czujnika i podpiąć vcdsa, to chociaż będę wiedział czy to ten czujnik czy nie , dzięki za wrzutkę z ETKI, jest na niej i nr czujnika za DPFem także chyba mi się uda ogarnąć
  6. Ktoś mi podrzuci nr czujnika temperatury spalin ? Bank 1 Sensor 3 , bo Etka nie pokazuje numeru ;/ Pacjent to A4 b8 2008 CAGA WAUZZZ8K28A003394 I by ktoś mógł mi powiedzieć czy to chodzi na pewno o czujnik o nr 5 na zdjęciu z linku poniżej ?
  7. Naprawdę nikt nie ma żadnych spostrzeżeń co do obu gwintów? Może ktoś się podzieli swoimi odczuciami jak się jeździ na Apeku? A może ktoś z was lata na Vogtlandzie tylko sprawnym, no chyba że one wszystkie tak stukaja... Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
  8. Cześć wszystkim Potrzebuję od was rady, a mianowicie , w Audi siedzi gwint Vogtlanda, kupiłem go jako używkę wyglądał świetnie no ale coś mi stukało, sprzedawca zarzekał się że to nie gwint więc wymieniłem kilka elementów zawieszenia, wjebałem pare groszy i jak j**aniec stukał tak stuka, jeździłem na tym stukającym gwincie 1,5 roku z myślą że coś się w końcu urwie , wymienię i będzie git. Ale wczoraj się miarka przebrała i już mam dość i chce kupić nowy gwint, i stąd pytanie, czy kupić drugiego Vogtlanda tylko oczywiście nowego, dzięki czemu będę miał w razie co części zamienne typu wkład amorka czy inne pierdoły, czy iść w tak zachwalanego tutaj Ap-ka ?
  9. Ooo Chyba widziałem kolegę wczoraj w Nowym Targu :-D właśnie się przygladalem jak to jest pomodzone :-) fajnie to wyglądało Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
  10. a znajomy mechanik ode mnie ze wsi ma się podjąć tego tematu , chociaż szczerze mówi że nigdy tego nie robił, ale jak oglądałem ten film instruktażowy od audi to tam cudów jakichś nie ma.
  11. To może tak podsumowując, chcąc wymienić komplet , żeby zrobić to dobrze to muszę kupić : Na prawą stronę : - 0B4 409 123E - łożysko stożkowe nr1 - 0B4 409 218C - łożysko stożkowe nr2 - 0B4 409 175E - zmodernizowana kapa - (nr części nie znam ) komplet podkładek Na lewą stronę : - 0B4 409 294D - łożysko kulkowe - 0B4 409 175E - zmodernizowana kapa - (nr części nie znam ) komplet podkładek Do tego wszystkiego jakiś klej loctite / do szyb , ko to by było na tyle ? Bo piszecie w niektórych postach o jeszcze jakichś uszczeleniach, podpowiedzcie czy to wszystko wystarczy czy coś jeszcze będzie potrzebne ,wolał bym uniknąć szukania na prędce brakujących części przez mechanika.
  12. Witam Panowie Mam taki problem że jeszcze rok temu wszystko ładnie poszło poprzez SRI reset i było spoko , teraz nie chciało, tzn mimo użycia tej funkcji na fisie dalej widniał napis serwis , więc w adaptacjach skasowałem liczniki dni od ostatniego serwisu i przez dwa dni było spoko, a teraz coś się rypło i za każdym razem kiedy odpalam auto albo gdy go gaszę wyrzuca komunikat serwis 15000 km 365dni no i oczywiści z każdym dniem lecą i km i dni w dół , tak jak by mnie za każdym razem informował ile zostało mi do następnego serwisu. Chciałem to jeszcze skasować w adaptacjach na kanale 02 ale tam mam wartość "2" a w podpowiedziach nawet nie ma takiej wartości i wprowadzanie 0, 00, 01 czy 1 nic nie daje bo nie chce mi przyjąć tego kodowania , cały czas wraca do wartości 2 I co ja mam z tym zrobić ? Jakieś pomysły ?
  13. Panowie pojawiło się światełko w tunelu że da radę zrobić cały pasek Led w naszych autach Znalazłem coś takiego http://ultraleds.pl/458,swiatla-do-jazdy-dziennej-led-w-kierunkowskazach-zarowka-led-p21w-ba15s.html czy ktoś to może montowal? Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
  14. Nikt nic nie wie na ten temat jak to zrobić? Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka
  15. kolego ale przecież na tym screenie co wrzuciłeś to nie jesteś na BYTE 4 tylko na BYTE 0 , tak więc ciśniesz TABem aż dojdziesz do BYTE 4 to tam gdzie masz to 4C i dopiero tam masz BIT 0 i zmieniasz z 0 na 1
×
×
  • Create New...