Jump to content

lucabianco

Pasjonat
  • Content Count

    145
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About lucabianco

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Białystok

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AWX
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Założyłem takie potencjometry tylko ja znalazłem jeszcze tańsze. Wyszło 60 zł za 10 szt (paczki są po 5). Działa jak marzenie.
  2. Właśnie czekam na paczkę (pewnie z dwa tygodnie jeszcze od dzisiaj) i będę montował to dam znać. Na bank będą dobre bo to zwykły potencjometr żadna filozofia, aby tylko rozmiar dobry. Dam znać jak założę. Za 10 sztuk wyszło mi 55 zł.
  3. Właśnie tu tkwi problem bo akurat pod ręką nie mam pendrive'a ani karty pamięci. Jutro jak coś znajdę po taniości w sklepie to kupię. Jak się odtwarza z bluetooth z telefonu to pokazuje jakieś losowe numery, np. CD01, TR08 itp.
  4. Właśnie zamontowałem zmieniarkę. Montaż bardzo prosty, trzeba wyjąć radio (do zmieniarki dołączone były kluczyki do radia). Trzeba wpiąć kostkę zamiast zmieniarki oraz koniecznie zamontować gdzieś kabelek od masy, ja wykręciłem śrubkę z obudowy radia i dokręciłem wraz z masą. Zdjąłem obudowę pod kierownicą (tą z kieszeniami, nad nogami) i w pierwszej największej kieszeni przepchałem kabel. Zmieniarka póki co wala się luźno po kieszeni. Bluetooth działa nieźle, dosyć głośno, dźwięk jak na moje jak z płyty lub bardzo zbliżony. Z pendrive'a jeszcze nie korzystałem. Jak będziecie kupować na allegro to ostrzegam, że koleś który to sprzedaje nie ogarnia wysyłek. Ja na swoją czekałem prawie 2 tygodnie..
  5. Kolego, na dniach zamontuje to dam znać, dopiero mi wysłali. Napisz za kilka dni na prywatną wiadomość jakbym zapomniał się odezwać.
  6. Ja to wiem bo sam zmieniłem. Jak kupiłem auto olej już się sączył i tłumik był ok. Ja pojeździłem tak 3 lata i do wymiany.
  7. Zerknij złącze elastyczne tłumika pod EGR. Jak EGR kapał olejem to masz tam dziurę i temu głośno.
  8. Może ktoś się będzie mierzył z problemem to wrzucam opis jak wyjąć zbiornik i pompkę: 1. Zdejmujemy koło lewe przód. 2. Zdejmujemy plastikowe nadkole, parę śrub i po sprawie, uwaga na plastikowy klips (jest tylko chyba jeden), lubi wyskakiwać w siną dal. 3. Odkręcamy śrubę poprzeczki która blokuje zbiornik z dołu, poprzeczka ta jest połączona ze zderzakiem, nie udało mi się jej całkowicie rozkręcić ale to nie jest żaden problem. 4. Odkręcamy zbiornik, jedna śruba u góry, druga obok poprzeczki, trzecia pod poprzeczką (u mnie ta trzecia skorodowała na tyle że wyparowała). 5. Zbiornik zapiera się o dolną śrubę, trzeba to pociągnąć żeby zeskoczyła z uchwytu i żebyśmy mieli więcej "luzu". 6. Rozłączamy metodą siłową zbiornik dolny z górnym, jest wciśnięty na wcisk w uszczelkę, wychodzi łatwo i wyciągamy dolny zbiornik powoli od góry. Uwaga na wyciek płynu, będzie się lało że hej. 7. Rozłączamy przewody doprowadzające płyn do wycieraczek, pompka wychodzi poprzez przekręcenie w stronę silnika i wyszarpanie jej do góry. Pompka siedzi na wcisk w gumowej uszczelce. 8. Odłączam pompkę i podłączamy nową, polecam najpierw sprawdzić na sucho czy działa żeby nie zmontować i się zdziwić że to jednak brak zasilania w kostce. 9. Składamy w odwrotnej kolejności.
  9. Odkręć śruby które go trzymają. Ten silniczek jest najgorszym do naprawy ze względu na fatalne umiejscowienie. Zrób na przedłużkach klucz i wymontuj to dziadostwo. Ja w tym miesiącu również będę robił do niego podejście to wtedy zrobię jakieś fotostory
  10. Mi urwało się sitko w zbiorniczku, które powodowało wszystkie problemy jak u Ciebie. Spuść płyn i zobacz jak wygląda sitko lub wymień zbiorniczek na nowy z ASO!
  11. U mnie wyszła ciekawa historia. Wyskoczył błąd od nawiewu na szybę, do tego pojawiły się błędy Air Flow Flap oraz Fresh Air Blower, na dodatek z lewej strony zaczęło wiać zimą... Rozkręciłem schowek, wyczyściłem silniczek od klapy centralnej. Nawiew wrócił poza lewą stroną (ciągle mróz). I tutaj najlepsze. Pomyślałem sobie że nie chce mi się rozbierać pod kierownicą to zacząłem z nudów czyścić pozostałe silniczki. Co się okazało? Biały silniczek od sterowania nawiewami środkowymi i nogami miał połamany potencjometr ale mimo wszystko błędu nie wyrzucał, po prostu raz działał raz stał w miejscu (są tam ograniczniki, które uniemożliwiają ruch poza zakres, występują tylko w tym jednym potencjometrze). Zamówiłem silniczek z Exeo i stał się cud. Wszystkie pozostałe błędy zniknęły po zrobieniu adaptacji. Zaznaczam, że przed wymianą białego nie dało się za chiny ustawić silniczka Lewej temperatury bo wyrzucał błąd pomimo dobrych wartości. Może komuś to pomoże w diagnozie czemu ma zimę po lewej.
  12. Mi jak tak telepało to poszła maglownica do regeneracji.
  13. Panowie, jaki jest numer poduszek silnika dla mojego AWX? Nie mogę nic konkretnego znaleźć. Dobra nie było pytania. Znalazłem w Etce. Brak cierpliwości mnie dzisiaj trzyma.
×
×
  • Create New...