Skocz do zawartości

żbik

Pasjonat
  • Postów

    172
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O żbik

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

551 wyświetleń profilu

Osiągnięcia żbik

0

Reputacja

  1. Może to być cewka zapłonowa.. Tylko dziwne, że błędu nie zapisuje.
  2. żbik

    YATOUR

    U mnie jakoś godzinne sety odtwarza i bitrate 320 również..
  3. Dosyłaj papiery i czekaj na kasę. A następną zgłaszaj z babskiego OC, tylko nie mów, że miałeś jakąś szkodę nienaprawioną.. Generalnie po oględzinach mogłeś przecież już zderzak naprawić, zanim babsko wjechało
  4. żbik

    YATOUR

    U mnie zachowywała się podobnie jak podłączyłem pendriva 8gb, a że akurat nie miałem pod ręką mniejszej pojemności to zapisałem to samo na karcie SD 512mb i śmiga.. I ścieżki nie muszę być wcale ponumerowane 001, 002 itd., mogą być dowolnie zapisane w folderach. Także jeśli używałeś pena większego jak 4gb to pewnie to jest powodem..
  5. Mam to samo jeżeli tylko jeden stuk to opstawiam dolny wachacz,właśnie jes!tem na etapie wymiany. Marek wymieniłeś ten wahacz? Pomogło? Który wymieniasz poprzeczny czy banan? U mnie w też słychać takie 1 puknięcie jak mam koła na max skręcone w prawo i cofam, a następnie jak ruszam do przodu. Przeguby zewn. to nie są na pewno bo są nowe obydwa.
  6. Dużo nie jeżdżę, 15kkm rocznie więc na któryś sezon powinny starczyć. Czytałem na innym forum, że po 15kkm koleś miał jeszcze 6 mm bieżnika, więc jako tako. Co do twardości XL to właśnie obawiam się tego co Fido stwierdził, więc chyba pozostanę przy 91V bo taczki nie chcę robić.. Ps. Sorry, za nowy temat, ale nie zauważyłem, że jest o oponach ogólny, więc jakby mod mógł przenieść to będę wdzięczny..
  7. Właśnie też słyszałem, że boki mają miękkie.. Zastanawiam się jeszcze nad XL bo mają twardsze boki, ale wydaje mi się, że wtedy i całe będą twarde i na dziurach zero komfortu. Jeździł ktoś na XL?
  8. Witam, zamierzam kupić nowy komplet opon na lato Uniroyal Rainsport 3 225/45r17 91V lub 94XL. Jeździ ktoś na nich, co możecie o nich powiedzieć..?
  9. Ja również polecam PZU. 2 lata temu miałem kolizję, zgłosiłem szkodę z OC sprawcy czyli w Interrisk, ale jak mi zaproponowali odszkodowanie (szkoda całkowita) to chyba musiałbym anglika kupić i rzeźbić, bo na nic normalnego by nie starczyło.. O ponad 10 tys. zaniżyli mi wartość auta. Po dłuższych przepychankach jednak zgłosiłem szkodę z własnego AC bo miałem stałą wartość i ochronę zniżek. PZU bez problemu i szybko wypłaciło co do grosika łącznie z holowaniem, oraz zorganizowało sprzedaż wraku. Nawet nie było problemu, że zgłosiłem u nich szkodę po ponad miesiącu od zdarzenia (bo tyle walczyłem z Interrisk) a w OWU jest na to 7 dni - musiałem jedynie napisać wyjaśnienie czemu tak późno zgłaszam. Także PZU polecam jak najbardziej... Ceny też mają konkurencyjne.
  10. Witam, jaka cena za przegub zewnętrzny do Passata B5FL rok prod. koniec grudnia 2000, model 2001, silnik 1,9tdi AVF? Podaj kilka propozycji cenowych do wyboru z lepszej półki. Harty, max-geary itp. nie wchodzą w grę. Jaki koszt wysyłki?
  11. Jak kupiłem B7 to z tyłu też miała wyząbkowane Dunlopy, zmieniłem komplet na ContiPremiumContact 2 - przez 2 lata na nich jeździłem i się nie wyząbkowały, a ze zbieżnością i amorami nic nie robiłem. W Łodzi na Przybyszewskiego, zdaje się tutaj: http://koloserwis.partneropony.pl/ szlif opon kosztuje 60 zł za szt.
  12. Witam, Dziku interesuje mnie: - Fuchs TITAN GT1 PRO FLEX 5W-30 XTL - 5 litrów, - Motul 8100 X-Clean C3 5W40 - 5 litrów, - filtr oleju Mann lub Kneht do opla astry III, benzyna - silnik 1,6 XEP 105 koni jakie ceny z wysyłką oczywiście?
  13. Do wymiany docisk, tarcza i łożysko oporowe. Zużyty docisk daje takie właśnie objawy. Niektóre metalowe blaszki słoneczka, które dociskają tarczę pewnie są już tak zużyte, że tracą sprężystość pod wpływem temp. i słabiej dociskają, a inne mocniej - dlatego szarpie.
  14. W twoim aucie chyba nie ma dwumasy. Pewnie docisk sprzęgła nierówno bierze i szarpie, sprawdź też poduszki pod silnikiem i skrzynią biegów.
  15. Terkotanie to pewnie napinacz łańcucha rozrządu. Te silniki miały z tym problem, szczególnie 224 KM. Wymiana rozrządu to dość droga impreza w tym modelu - trzeba silnik wyciągnąć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...