Jump to content
IGNORED

[B6 AVF] Problem z EGR?


gudi

Recommended Posts

Witam.

Od jakiegoś czasu mam pewne problemy z moim autkiem tj:

- Samochód dość opornie zapala po chłodniejszych nocach.

- Zauważyłem, że samochód kopci przy zimnym silniku lub dynamiczniejszym przyspieszaniu.

- Mam wrażenie, że ostatnio samochód zaczął jakby głośniej chodzić a przy zatrzymywaniu się pod światłami można usłyszeć dość częste przełączanie się zaworu EGR (mam wrażenie, że to EGR).

Nie chcę jeździć po mechanikach żeby uniknąć niepotrzebnych wymian części (wiadomo jak to czasami bywa ze specami).

Jeśli ktoś z Was byłby w stanie podpowiedzieć na co zwrócić uwagę byłbym wdzięczny.

Załączam logi.

BS:

000 - bs000.pnghttp://[/img]

003 - bs003.png[/img]

011 - bs011.pnghttp://[/img]

Logi Dynamiczne:

000 - dyn000.png[/img]

001 - dyn001.pnghttp://[/img]

003 - dyn003.png[/img]

004 - dyn004.pnghttp://[/img]

008 - dyn008a.png[/img]

010 - dyn010.pnghttp://[/img]

011 - dyn011.png[/img]

Logi Statyczne:

000 - stat000.pnghttp://[/img]

001 - stat001.png[/img]

003 - stat003.pnghttp://[/img]

004 - stat004.png[/img]

007 - stat007.pnghttp://[/img]

013 - stat013.png[/img]

014 - stat014.pnghttp://[/img]

018 - stat018.png[/img]

023 - stat023.png[/img]

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Zrób jak Ci kolega podpowiada bo nawet na zoomie nic nie widać wartości w konkretnych logach 003 stat. jak i dyn.

Link to comment
Share on other sites

Przepraszam za zamieszanie. Wcześniej nie wrzucałem ani nie robiłem logów.

Dynamiczne:

Log (0 - 008)

Log (1 - 003,003)

Log (2 - 011,011)

Log (3 - 004)

Log (4 - 001)

Log (5 - 010)

Log (6 - 000,000)

BS:

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 011)

Statyczne:

Log (0 - 003)

Log (1 - 023)

Log (2 - 001)

Log (3 - 004)

Log (4 - 000)

Log (5 - 013)

Log (6 - 007)

Log (7 - 014)

Log (8 - 018)

Mam nadzieję, że teraz będzie coś widać.

Co do błędów to nie było żadnych.

Poprawiłem logi, mógłby ktoś zerknąć? :wink4:[br]Dopisany: 29 Grudzień 2011, 21:43_________________________________________________Pomoże ktoś?

Link to comment
Share on other sites

Czyli na virusa jak najbardziej się nadaje :naughty:

Zastanawia mnie nadal głośna praca silnika w zakresie 1900-2500 tys obr/min :mysli: Może jakieś nieszczelności w dolocie albo w układzie wydechowym?

,,Magiczne cyferki" niczego nie pokazują? :decayed:

Link to comment
Share on other sites

termostat niemraay albo fura niedogrzana

Link to comment
Share on other sites

Samochód był raczej odpowiednio nagrzany ponieważ najpierw zrobiłem około 15-20 km.

Czyli termostat kwalifikuje się do wymiany?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...