Skocz do zawartości

zbojna

Pasjonat
  • Postów

    290
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zbojna

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Józefów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zbojna

3

Reputacja

  1. Sam mozesz mniej wiecej sprawdzic ilosc czynika vagiem, klimatronik w grupie 1, po uruhomieniu klimatyzacji zobacz do jakiej wartosci dochodzi ci cisnienie. Ustaw klimatronik na low i dmuchawe na full, sprawdz tez czy wiatrak klimy chodzi na 1 czy 2 biegu Pozdr
  2. Nikt nie da rady sprawdzic? Wystarczy w VAG na wlaczonej klimie na low wejsc w klime 8 i grupa 1, tam jest cisnienie, przykladowe wartosci:
  3. No ok, ale ja nie pisze o wisko tylko o wiatraku klimatyzacji, wisko zyje swoim zyciem i tak jak piszesz jest na pasku. Pytanie jest tylko i wylacznie o wentylator od klimatyzacji elektryczny i jego 2 bieg POzdr
  4. Witam. W moim AWX gdzie jest tez wiatrak z wiskoza ostatnio nie slysze aby po wlaczeniu klimatyzacji nawet przy upalach 30 C nie zalaczal sie 2 bieg wentylatora klimatyzacji...Dawniej smigal az silnik zagluszal. Na VAG zadnych bledow i w tescie sie wentylator uruchamia. Natomiast po wlaczeniu klimy dziala tylko na 1 biegu. Cisnienie na vag dochodzi max do 13 bar, moze ktos sprawdzic u siebie przy jakim cisnieniu zalacza sie 2 bieg wentylatora? Pewny nie jestem ale kiedys startowal od razu z 2 biegu i tylko czasami sie przelaczal na 1 bieg. Pozdr
  5. Mozna ostatnio robilem to w swoim, jezeli dobrze pamietam to tam org. ma 7,2 V(2 X 3,6V), ja mialem jeszcze 1 akumulatorek sprawny wiec dodalem lekko modyfikacja podobny o tej wartosci, z tym ze ona jest zgrzana i pilnikiem musialem ja najpierw rozcinac
  6. Dzis zrobilem to ponownie z tym ze pilotem zamknelem auto...nie wiem jakie to ma znaczenie ale pobor spadl do 40 i chwilami skakal do 60, 70 - ale najczesciej pojawiala sie 50 ma, ale to pewnei diody migajace od alarmu i te przy drzwiach...Wiec od dzis zamykam auto jak stoi w garazu i zobaczymy. Nie jestem teraz juz pewny aku to jest ca/ca i podobno jak sie juz raz rozladowal to jest do wymiany i faktycznie wczoraj ladowalem dzis pierwsze odpalenie i kontrolka od poziomu plynu hamulcowego(a dopiero co sie skonczyla na niego gwarancja), kolejne na rozgrzanym juz ok (stan plynu oczywiscie jest ok). Kiedys tez tak mialem jak aku byl juz wyczerpany. Dzis zrobilem to ponownie z tym ze pilotem zamknelem auto...nie wiem jakie to ma znaczenie ale pobor spadl do 40 i chwilami skakal do 60, 70, ale to pewnei diody migajace od alarmu i te przy drzwiach...Wiec od dzis zamykam auto jak stoi w garazu i zobaczymy. Nie jestem teraz juz pewny aku to jest ca/ca i podobno jak sie juz raz rozladowal to jest do wymiany i faktycznie wczoraj ladowalem dzis pierwsze odpalenie i kontrolka od poziomu plynu hamulcowego, kolejne na rozgrzanym juz ok (stan plynu oczywiscie jest ok). Kiedys tez tak mialem jak aku byl juz wyczerpany. A mierzylem tak do 2 minut, niesty bateria padla w multiplekserze i zaczela pod koniec jakies dziwne wartosci pokazywac i pojawila sie ikonka na nim baterii...wiec narazie koniec pomiarow
  7. Tak to swiatlo gasnie, sprawdzalem tez w bagazniku tez gasnie...
  8. Witam, Sprawdzilem pobor pradu auta > po wygasnieciu wszystkich lampek i podswietlenia wyszlo w granicach 190 ma. Mial moze ktos podobny przypadek? Pobor raczej nie duzy i obstawiam ze mam tak od dawna, tylko jak na bierzaco byl ladowany to bylo nie zauwazalne. Nie mam zadnych navi czy naglosienia Bose, raczej standard z podgrzewaneim siedzien. Na odpalonym ladowanie cos ok 14,2 wiec ok, zadna kontrolka nie swiec, radio fabryczne, nic innego nie zauwazylem co by nie dzialalo...Aktualnie kupilem 2 aku i po zimie laduje co 2 -3 dni jezeli stoi.
  9. Szczerze watpie aby to byly pompki, ale mozesz zlogowac vagiem grupy 13, 18 i 23 to sie szybko okaze. Pompki tak same z siebei i szybko nie padaja...
  10. Aktualnie nie mam jak sprawdzic, ale na bank po odpieciu tej wtyczki byl dodatkowo 2 blad, a po podpieciu tez ginal, wykrecalem ten czujnik przeczyscilem wyglada na 1 a nie 2 w 1.
  11. Napewno ten? po odpieciu tej wtyczki od razu kolejny blad sie ukazuje a po jej podpieciu ginie, wiec go raczej wykluczam... Chodzi o nr 14 z fotki na tym linku? https://drive.google.com/file/d/0BzyH0iNK4GKgWmNUOWNmN2oxb3c/view?usp=sharing
  12. Witam Mam blad: 17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground P1156 - 35-10 Niesty nie moge nigdzie w necie jak i na forum zlokalizowac tego czujnika w tym silniku. Macie jakies pomysly? Wczesniej byl sporadyczny od dzis staly i niege go skasowa, przez co mam caly czas tryb awaryjny (brak turbiny)
  13. Grupa 23 byla robiona na wolnych obrotach? Zobacz dawki pompek na jalowym, widac kiedy Ci trzesie nawet...lales cos do czyszczenia?
  14. Hej rozwiazales problem? Ostatnio podpielem przyczepke i mailem efekt podobny...z tym ze teraz nawet bez przyczepki jak wlaczam kierunkowskaz brak z tylu, nie wazne czy wlaczam prawy czy lewy...kilka raze wlacze i jest ok, pozniej znowu takie cyrki...O co tu chodzi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...