mpiter70 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Witam Przeglądam tematy i niestety nie znalazłem nic podobnego chyba że coś podpowiecie. Teraz do tematu: prawie za każdym razem jak uruchamiam samochód mam skasowany licznik przebiegów dziennych i oczywiście wszystkie inne dane z komputera. Znalazłem gdzieś informację, że może być walnięty akumulator więc go podmieniłem ale to nie pomogło.To jeszcze nie koniec, bywa że zanika mi prąd w czasie jazdy na ok. 1 s., znika podświetlenie zegarów opadają skazówki po czym wszystko wraca do normy nawet fis pokazuje OK. Sprawdzałem masy, bezpieczniki, VAG-owałem i nic; może ma ktoś jakiś pomysł. Dodam tylko że to kombi 98r.
pepik Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Witam Przeglądam tematy i niestety nie znalazłem nic podobnego chyba że coś podpowiecie. Teraz do tematu: prawie za każdym razem jak uruchamiam samochód mam skasowany licznik przebiegów dziennych i oczywiście wszystkie inne dane z komputera. Znalazłem gdzieś informację, że może być walnięty akumulator więc go podmieniłem ale to nie pomogło.To jeszcze nie koniec, bywa że zanika mi prąd w czasie jazdy na ok. 1 s., znika podświetlenie zegarów opadają skazówki po czym wszystko wraca do normy nawet fis pokazuje OK. Sprawdzałem masy, bezpieczniki, VAG-owałem i nic; może ma ktoś jakiś pomysł. Dodam tylko że to kombi 98r. Kasuje Ci licznik kilometrów dziennych bo masz przerwę w dostawie prądu, po odłączeniu aku też kasuje i to jest norma. Przeczyść klemy przy aku i sprawdź alternator, może to w nim tkwi problem.
mpiter70 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2012 klemy oczywiście czyściłem to była pierwsza czynność jaką zrobiłem, ale do alternatora nie zaglądałem[br]Dopisany: 19 Styczeń 2012, 13:26_________________________________________________zauważyłem jeszcze jedną chyba istotną sprawę: zmienia się godzina na zegarku i to dość znacznie. To musi oznaczać brak zasilania elektroniki w czasie postoju auta. Czyli alternator chyba nie ma tu nic do rzeczy.
bartekw2 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 przeczyść sobie klemy papierkiem ściernym granulacji >220
bell23 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 sprawdz czy połączenie kabla minus aku od strony karoserii jest ok, nie skorodowane
lapsik Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Warto takze sprawdzic czy wtyczki zasilajace licznik sa ok... czesto w laczach tkwi problem.
mpiter70 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2012 klemy jak już pisałem - czyściłem, ciekawa jest natomiast sugestia odnośnie licznika, chyba go trzeba wymontować i sprawdzić. Prawdę mówiąc i tak miałem to zrobić do montażu ramek.[br]Dopisany: 19 Styczeń 2012, 18:30_________________________________________________a bo zapomniałem- masę od aku wykręciłem i czyściłem, sprawdziłem również masę pod deską, wszystko dokręcone i świeżutkie jak nowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się