Jump to content
IGNORED

[B5 1Z] Problem z uruchomieniem silnika + kopcenie


Kmieta
 Share

Recommended Posts

Siema Klubowicze mam mały problemik z moją niunią, ;( w niedziele nie chciała odpalić, dodam że nic się nie stało nie zgasła w trasie żadnych objawów po prostu rano nie mogłem odpalić męczę się z nią do tej pory! na ciepłym silniku pali ok a po nocy i dluzszym postoju lipa i kreci i kreci, w dodatku kopci na biało!

Sprawdzenia Vagiem nic szczególnego nie wywnioskowały żadnych błędów, poszperałem na forum i pomału szukałem przyczyny :

-Wymieniłem filter paliwa

-400km temu wymieniony olej i filtr oleju

-nowy filtr powietrza

-z 3 tygodnie temu ustawiłem kat wtrysku wahał się pomiedzy 48-52 czyli elegancko i wszystko bylo ok a teraz jak sprawdzałem wynosi 30 czy sam mógł się przestawić? ponownie ciutke przyspieszylem ale na 49-52 niechciał zabardzo palic ustawiłem na 70-75 i pali od 1 krecenia na cieplym silniku a z rana znowu klopocik

- dzisiaj przeczyściłem cały układ IC i posprawdzałem, podokręcałem wszystkie rury ( były w nich lekkie oznaki oleju jakby z turbiny)

-posprawdzane wszystkie podcisnienia (powymieniane rurki)

-wyczyszczony EGR (był w nim nagar - sadza ale zero olejistej substancji)

-myśląc że to wina paliwa kupiłem w bańce i bezpośrednio podciągnełem w bagażniku rurki do banki ( jak silnik chodzi patrząc na węzyk powrotu wszystko ok -powraca paliwo)

-czytałem że to może być wina powracającego paliwa przez noc i uklad sie zapowietrza zostawiłem na noc wezyk powrotu do butelki ale paliwo nie powraca

-auto ma nabite 210 tys km silnik do tej pory spisywał się dobrze, porobiłem logi statyczne ,ludzi którzy chcą pomóc i mają pojęcie prosze o kontakt wysle logi na meila juz niemam pojęcia co mu dolega POMOCYYYYY!

* nazywaj proszę wątki precyzyjnie ( temat poprawiony) [Musashi]

Link to comment
Share on other sites

a swiece zarowe spradzales??? jakies bledy?

Link to comment
Share on other sites

Mówiłem mechanikowi o tym rozrządzie sprawdzał ale mówi że z tym klinem wszystko ok a świece są dobre sprawdzałem je podłączając pod prostownik i wszystkie grzeja ale to i tak nie ma znaczenia bo powyzej temperatury 5 stopni swiece sie nie zalaczaja, VAG nie pokazuje żadnego błędu, poluźniłem z mechanikiem nawet bezposrednio przy włączonym silniku wtrysk i jest cisnienie podaje elegancko paliwo juz niewiem co moze mu dolegac. ma ktos podobny przypadek?

Link to comment
Share on other sites

Objawy przestawionego rozrzadu,sprawdź klin na kole rozrządu wału korbowego.

i radze to zrobic czym predzej .... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

WITAM!! Ja miałem podobny problem, bo też ni z tego ni z owego odmówił posłuszeństwa i okazało sie że problem leżał w pompce paliwa w zbiorniku (raz dawała, a raz nie) i kiedy ją podłączyłem na krótko, problem ustąpił

Link to comment
Share on other sites

siema ja w moim A4 1Z nie mam pompki w zbiorniku :tongue4:tylko pompa wtryskowa bezpośrednio podaje paliwo a swoją drogą dziwnie piszesz ze podlaczyles ja na krótko? to jak ona cały czas chodzi przecież to bez sensu możesz ją spalić !

Zresztą nieważne chłopaki rozebrałem Audiczke kuknełem na rozrząd poustawiałem na znakach wszystko pasi , klin na kole wału korbowego jest i ma się dobrze :) wszystko jest ok wyciągnełem pompe wtryskową i zawiozłem do serwisu diesla mają ją przepatrzeć ma nalatane juz 210 tys może to w niej tkwi problem jutro mają dać znać w jakiej jest kondycji ! pozdro

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...