franek122 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Witam Przybieram do się do wyremontowania golfa I... W związku z tym poszukuje jednostki napędowej, i tu rodzą się pytania bo najbardziej pasował by mi 2.0 16V ABF... silniki montowane w passatach B4/ audi np. 80 / golf III i gdzieś jeszcze na pewno kupno samego silnika będzie nie opłacalne, myślę że bardziej opłaca się kupić całe auto najlepiej rozbite zanim pójdzie w łapy handlarzy. mam okazje kupić audi 80 z tym silnikiem.. tylko wiadomo silnik jest podłużnie :conęfused4: i tu pytanie czy idzie to dopasować do golfa I sam silnik jak silnik identyczny ale kolektory, łapy, skrzynia wszystko zdaje się muszę mieć od co najmniej golfa II z silnikiem 1.8 16V bo nie wiem czy od 8V będzie pasowała...? Teraz jeszcze opcja z silnikiem od golfa IV czy audi a3 1.8T może łatwiej będzie to dopasować niż tamtą jednostkę mając całe auto oczywiście, czy jednak nie pchać się w tą elektronikę bo jednak więcej jej niż w ABF... Może ktoś coś doradzi będę wdzięczny od razu mówię NIE JEST to projekt typu GOLF MK1 VR6 bi-turbo itp. chcę w rozsądnych pieniądzach podszykować auto na weekend a przy okazji fajnie jak się będzie przyzwoicie odpychało
majuDJ Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 a może silnik R36 3,6 300KM z passata
maron_d Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 od razu mówię NIE JEST to projekt typu GOLF MK1 VR6 bi-turbo itp. a może silnik R36 3,6 300KM z passata Też byłbym za R36, bo można usunąć to nieszczęsne FSI, ale że silnik ten też jest VRem to raczej odpada
GILI Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Swap jak dla mnie,to tylko WRa,albo tdi,w innym ori. GTI. Najtaniej i najrozsądniej wypada. 1.8T.Możesz rozłożyć,rezanie na lata najpierw,swap potem nieustanne zwiększanie mocy,a auto można eksploatować na co dzień prawie jak tdi... Jednak ten projekt ma w sobie najmniej polotu. Minusem tdi i wry jest waga przodu,benzyna R4 jest znacznie lżejsza,przez co auto lepiej wyważone. Obojętnie co byś nie wkładał w MKI,trzeba przerobić cały przód..wózki zawieszenie....
miedzikos Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 szukaj 1.8 16v KR, ABFa też ale montowanego poprzecznie[!], 1.8T, bądź G60 wybór to już zostawiam tobie, osobiście wrzucił bym Kr'a albo G60
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się