Skocz do zawartości

maron_d

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maron_d

Osiągnięcia maron_d

0

Reputacja

  1. maron_d

    Komutator, co zrobić?

    263k na blacie aktualnie, ale na oko 250k jeszcze w plusie ;-) ale trzyma się i to całkiem dobrze jedynie z alternatorem walczę :-( Dzięki Piotrku za odpowiedź i za razem podpowiedź, będę wiedział jak się do tego zabrać ;-) Kolega wyżej pisał coś że kupił woltomierz :-D Mój alternator też jest sprawny non stop stałe napięcie 14.2V, w zeszłym roku wymieniłem sprzęgło + regulator napięcia, ale właśnie niedawno zaczęło coś chrobotać i od czasu do czasu 4-5 razy włączyła się kontrolka ładowania, poczułem szarpnięcie i było dalej okej. Żałuję tylko, że w zeszłym roku nie zacząłem od razu szukać nowego alternatora - na allegro wisi jeden za 490zł...
  2. maron_d

    Komutator, co zrobić?

    Dzięki chłopaki za odpowiedzi Tak właśnie liczyłem, że za kasę wydaną na używany alternator wymienię komutator + 1 łożysko, które również mogą być do wymiany przy wymianie alternatora, także jak to się mówi więcej zysku niż w pysku Mam jeszcze pytanie do Ciebie Piotrku, mówisz, że są to pierścienie razem z plastikiem wciśnięte na oś na kleju. Czy nie jest to takie coś? Komutator wirnika BOSCH CG135172 (siatkowy) alternatora Jeszcze raz dzięki za podpowiedź i sory, że tak późno w wątku odpisuje, ale byłem na wyjeździe (audiczka w ciagu tygodnia przejechała 1k km i nawet raz nie zaskoczyła kontrolka ładowania, także jak widać z problemami też loteria )
  3. maron_d

    Komutator, co zrobić?

    Witam kolegów Z racji, że mam "wyślizgany" komutator alternatora mam następujące pytanie: Wymienić go, czy szukać używanego alternatora? Decyzja jest trudniejsza w podjęciu, dlatego iż w zeszłym sezonie wymieniłem sprzęgło alternatora i regulator napięcia, i komutator również wolałbym wymienić niż szukać alternatora w którym po sezonie może się również okazać, że znów komutator jest do śmieci Dlatego chciałbym poznać Wasze opinie, czy wymieniać, i czy dużo przy tym jest roboty (ze względu na brak miejsca i zdolności manualnych zrobi mi to przyjaciel - który i tak mnie namawia na wymianę alternatora). Jak ma ktoś gdzieś zdjęcia/linka jak to zrobić i dobrać dobry komutator również będę wdzięczny Widziałem w katalogu IC różne komutatory do alternatorów boscha, ale po pierwsze nie wiem jak dobrać. Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam Jakub
  4. to to samo co AFN majuDJ, na pewno masz AHF'a? Pytam tylko bo miałem Octe '01 i już była ASV Jeśli AHF, to nie poprzeczny AFN. Co do jakości w środku, fakt miałem tylko wersję ambiente, ale jak na auto z Francji była bardzo zadbana w środku, mimo wszystko po przesiadce z takowej 1U na zmęczoną życiem B5 w tdi, jednak akustyka i wykończenie na korzyść audi, no ale opinii tyle co dziur w d... także masz prawo się nie zgodzić Felg nie zmieniaj jeśli nie będzie żadnego zglebiania, gwintów itd
  5. Dołączam się do pytania. Mam podoby problem. Otóż pewnego dnia tylna wycieraczka ruszyła mi się z 3-4cm po czym stanęła. Wyciągnąłem silniczek ale nic nie zauważyłem, złożyłem wszystko i ramię wycieraczki ustawiłem niżej niż po zastopowaniu wycieraczki - czyli w pozycji wyjściowej gdy wyłączymy wycieraczkę - po czym silnik znów ją obrócił o 2-3 cm. Za każdym razem gdy chcę ramie przestawić ono wraca znów w to miejsce w którym stanęła. Czy winny tego będzie przekaźnik, czy coś jest nie halo z silniczkiem wycieraczki? ---------- Post dopisany 11-08-2012 at 15:56 ---------- Poprzedni post napisany 09-08-2012 at 18:11 ---------- Bump Nikt nic nie wie? Dzięki za pomoc ---------- Post dopisany at 12:14 ---------- Poprzedni post napisany at 15:56 ---------- Wyczytałem, że takie objawy ma niesprawny przekaźnik 377, wymieniłem go i dalej to samo, ma ktoś pomysł gdzie szukać?
  6. Powiem tyle, sutów nie rwie tym bardziej w porównaniu z tym co zrobił Aligator z A7 biTDI Link do pełnego tematu: 3.0TDI BiTurbo CGQB powered by DYNOSOFT - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum
  7. Sory, że tak późno odpisuję na tego posta. Zapomnij, że 13 letni diesel z Holandii ma 224tys. Moja ma 247 na blacie (od poczatku wiedzialem ze przebieg ostro skrecony), ostatnio bylem u kumpla ktory pracuje w BS, i obejrzal motor wkoło i mowi "ona nie ma tego przebiegu co jest na blacie" a ja do niego, ze wiem, i mowie ze kolo pol banki bedzie miec na co on odpowiedzial, ze po obejrzeniu motoru obstawia moje 247 + 200 skrecone Ah, i moja też miała ori dolne wahacze a wymienialem je jakies pol roku temu (czyli na blacie bylo cos okolo 230k ) Po prostu w Holandii jest duzy podatek na diesla czy cos i zeby sie to zwrocilo to ten diesel robi rocznie duzo km
  8. http://www.youtube.com/watch?v=yQ52LMDRiSI&feature=player_embedded 5:29~ masz odpowiedź na Twoją "zasadę" Może nie do końca taka sama sytuacja, ale jeśli mamy jakieś "proste zasady" dawać, to jest jedna, nic nikogo nie zwalnia od myślenia tak jak to było w przypadku Kornackiego. edit; jakoś w 6:40~ Pan Policjant dokładnie mówi, że "zabrania się otwierania drzwi oraz podczas postoju mieć te drzwi podczas postoju otwarte"
  9. Pasuje jej ten kolor Szkoda, że audi fabrycznie nie pryskało w taki RS B5
  10. http://mistrzowie.org/408691 Max, kasuj za prawa autorskie
  11. wojci, zależy od umowy, ale raczej jak masz na czas określony, to najpóźniej miesiąc przed końcem umowy musi dotrzeć do nich wypowiedzenie, czyli wysłać trzeba kilka dni wcześniej. 3 miesiące obowiązują w umowie na czas nieokreślony... Miałem ofertę full za 99zł i rezygnuję, bardziej z tego względu, że nie oglądam praktycznie TV i jest to dla mnie aktualnie strata kasy. Co mnie wkur... w Nce... chciałem dostawać normalne "papierowe" rachunki, to mi przysłali puste blankieciki (tak jakby myśleli, że jestem idiotą/niemową i nie umiał się upomnieć w banku o takowe) a płatności i tak przychodziły na dekoder. Nie byłoby w tym nic złego gdyby nie przychodziły po terminie... (przykładowo faktura niby wystawiona dnia 12 dnia danego miesiąca, termin przypuśćmy do 26, a mi płatność na dekoderze pojawiła się dopiero w przyszłym miesiącu - aż taki poślizg miałem tylko w święta, ale dość często mi się zdarzało dostawać dopiero po terminie płatności dane do przelewu). Ogólnie jeśli chodzi o samą jakość to ok, dekoder 250GB w dzierżawę za friko, nie miałem go podłączonego na 2 anteny bo jakoś nigdy nie chciało mi się właźić na drabinę i ciągnąć kabla z anteny, ale z niczym innym poza płatnościami problemu nie miałem. Ogólnie tak jak wszędzie, mimo multum kanałów, gdy dosiadłem się do TV było tylko zniesmacznienie a w głowie "kur... nic w tym pudle nie leci"
  12. Odnośnie pkt. 1 to ostatnio sąsiad który pracuje w Boschu wymienił mi wszystkie uszczelniacze bo mi leciało spod nastawnika - zrobił mi to jak "dla mnie" za 250zł. Powiedział, że normalnie u niego w zakladzie zapłaciłbym 1,5k pln. Póki co jest dobrze, nic nie cieknie Odnośnie pkt. 4 to tak jak napisał Musashi, zależy co jest do wymiany. Ja ogólnie miałem w ciagu miesiąca mocny cios w portfel ze strony prądów w aucie - napinacz, pasek, regulator napięcia + sprzęgło alternatora, także troche poszło po kieszeni za same części wydałem prawie 600 zł (napinacz INA 240zł, pasek conti 40zł, sprzęgło MM 140zł i tyle samo napinacz BOSCH'A).
  13. A może Nosb & Barack ? Zaczyna to wyglądać, i to całkiem fajnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...