Jump to content
IGNORED

[B6 AVB] Żywotność Zaworu Recylkulacji Spalin-EGR


kazuyaet
 Share

Recommended Posts

Witam

Mam pytanie, ile wytrzymuje w silnikach TDI zawór recylkulacji spalin i jeżeli cieknie czy trzeba go wymienicć?

Mam A4 B6 1.9 TDI AVB 100 KM . Słyszałem ze po 150 tyś pasowało by go wymienić, poniewarz membrana nie spełnia swoich

właściwości.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

ja ma 230 tyś i zaczyna już przeciekać

Link to comment
Share on other sites

Ja mam przejechane 160 tyś i też mi wymiotował. Autko mam sprowadzone z niemiec, wiec nie wiadomo czy sie przebiek zgadza. Moje autko jest po chiptuningu przed chiptuningiem nie odczuwałem szarpniec a po są szarpniecia na stałej prędkości i podczas przyspieszania. Nieraz sie dzieje tak że wciskam gaz do dechy i autko słabo przyspiesz a po dłuzszej chwili jest szarpniecie i Moc tzn raz moc jest raz nie ma. Wszystkie te rzeczy raz sie dzieją raz nie. Dodam że wymieniałe przeplywomierz, i sprawdzałem na wymienionym zaworze N75 (porzyczonym :)) Wiec pozostaje mi to. Dowiedziałem sie ze jak jest zawór walniety to sie tak zaczyna dziać. Co o tym sądzicie bo morze pozostać mi jeszcze sprzegło i turbina ale one chyba takich jazd nie mmają. prosze o wasze oninie i czy mieliście podobnie.

Link to comment
Share on other sites

spróbuj zaciągnąć powietrze od wężyka podciśnienia co zawór od spalin otwiera, jak zasysasz lekko powietrze i słychać że gdzieś bierze powietrze bokiem to jest walnięty świeżo wymieniałem ostatnio 430zł ale do AFV

Link to comment
Share on other sites

Siema kazuyaet gdzie chipa robiłes? mozesz miec program do d*py dobrany.

Ja jak kupiłem auto tez mi szarpało przy równym przyspieszaniu i tez miałem po chipie ale robionym w niemczech. Pojechałem do Rogala zmienił mi program i od tamtej pory jak ręką odiął, autko równiutko przyśpiesza nic nie szarpie a i EGR tez mi żyga.

Link to comment
Share on other sites

Mam pytanie:

EGR to zawór recyrkulacji spalin, czyli jest to sprzężenie zwrotne

pomiędzy wydechem a dolotem - skąd tam sie bierze olej?

A przy okazji: czy w przypadku Audi i dowolnego dizelka,

to czy ten obwód jest jakiś szczelny - czy można sobie odpinać od niego "wężyki" ?

Link to comment
Share on other sites

Też mam wątpliwości, czy wymiana zaworu EGR(do której się przymierzam), bez usunięcia przyczyny obecności oleju w układzie recyrkulacji spalin, nie będzie rozwiązaniem chwilowym i drogim.Powtarzam pytanie za Pepinem "skąd tam się bierze olej?" i co zrobic żeby tam się nie pojawiał - jeżeli oczywiście jest to możliwe.

Link to comment
Share on other sites

IMO, możliwość pojawiania sie oleju: przewód powrotny ze spalinami "wchodzi" do dolotu "za turbiną" (patrząc od strony filtra powietrza)

i olej pochodzący z odmy (ta "wchodzi" przed turbiną) i/lub turbiny

i ten olej musiałby być "wdmuchnięty" do przewodu powrtonego z EGRa .. :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...