hormon Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Czy któryś z kolegów spotkał się z następującą sytuacją: włascicielem audi jestem od roku i juz w tym czasie wymienialem wycieraczki już 3 razy. Ostatnie zakupiłem moze miesiąć temu. Problem tkwi w tym że wycieraczka najzwyczajniej w świecie przeskakuje, skrobie po szybie. Akurat w tym momencie lewa od strony kierowcy. Przy pierwszym komplecie myslałem że winą byly stare zleżałe wycieraczki i w ramach reklamacji dostalem drugie. Jednak sytuacja się powtórzyła. Ostatnie zakupilem już w serwisie. Wszystkie zakupione przezemnie wycieraczki to Valeo Silencio XTR do mocowań areo. Szyba oryginalna, nie porysowana. Stosuję tylko markowy płyn. W czym moze tkwić problem i jak mu zaradzić? Pozdrawiam Szymon
pepik Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Kiedyś kupiłem dłuższe wycieraczki niż zalecane do mojego modelu i efekt był taki jak u Ciebie.
mgas Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Powodów może być kilka, najbanalniejszą przyczyną jest tłusta szyba (wosk z myjni itd),także przegub ramienia wycieraczki, przy zaczepie pióra, potrafi sie zatrzec, należy go przesmarować i rozruszać.A jak nie pomoże to trzeba szukać przyczyny w mechaniżmie wycieraczek, który zaciera się przy tulejkach, temat szeroko omówiony na forum.
chriss Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Moim zdaniem przyczyną drżenia-przeskakiwania pióra wycieraczki może być żle ustawione ramie wycieraczki.
hormon Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2012 Powodów może być kilka, najbanalniejszą przyczyną jest tłusta szyba (wosk z myjni itd),także przegub ramienia wycieraczki, przy zaczepie pióra, potrafi sie zatrzec, należy go przesmarować i rozruszać.A jak nie pomoże to trzeba szukać przyczyny w mechaniżmie wycieraczek, który zaciera się przy tulejkach, temat szeroko omówiony na forum. Wosk odpada bo już od dluższego czasu nie woskowałem auta. Czy zacierający się mechanizm może faktycznie dawać takie oznaki? Moim zdaniem przyczyną drżenia-przeskakiwania pióra wycieraczki może być żle ustawione ramie wycieraczki. Nie to mocowanie - ja mam areo
chriss Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Moim zdaniem przyczyną drżenia-przeskakiwania pióra wycieraczki może być żle ustawione ramie wycieraczki. Nie to mocowanie - ja mam areo kolego nie sugeruj się obrazkiem bo to przykładowy rysunek, chodzi o ramie a nie mocowanie
hormon Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2012 Moim zdaniem przyczyną drżenia-przeskakiwania pióra wycieraczki może być żle ustawione ramie wycieraczki. Nie to mocowanie - ja mam areo kolego nie sugeruj się obrazkiem bo to przykładowy rysunek, chodzi o ramie a nie mocowanie Wszystko fajnie tylko ramię w aero ma w przekroju kształt litery c i zdecydowanie większą sztywność. Myślę, że taki numer nie przejdzie
tomasz_gti Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 zacierający się mechanizm tylko stopniowo spowalnia wycieraczki i na pewno nie skrobie
chriss Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 zacierający się mechanizm tylko stopniowo spowalnia wycieraczki i na pewno nie skrobie dokładnie
hormon Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2012 Więc na razie jestem w ciemnej d*****e. Zastanawiam się tylko nad faktem ze problem dotyczy generalnie jednej wycieraczki może problem dotyczy siły docisku?
tomasz_gti Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 to zobacz czy jedna i druga ma taki sam docisk
hormon Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2012 to zobacz czy jedna i druga ma taki sam docisk Można docisk jakoś regulować? PS. Masz identyczną niunię jak moja :>
tomasz_gti Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 to zobacz czy jedna i druga ma taki sam docisk Można docisk jakoś regulować? PS. Masz identyczną niunię jak moja :> niewiem czy można, tam jest spręzyna, ewentualnie zobacz czy ramie nie jest przygiete za bardzo do szyby. twojej jeszcze nie widziałem
hormon Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2012 to zobacz czy jedna i druga ma taki sam docisk Można docisk jakoś regulować? PS. Masz identyczną niunię jak moja :> niewiem czy można, tam jest spręzyna, ewentualnie zobacz czy ramie nie jest przygiete za bardzo do szyby. twojej jeszcze nie widziałem Akurat dzisiaj smigałem 4 do Tarnowa i strasznie mnie wk****ły te wycieraczki. Jutro zaglądne na ramię może faktycznie coś jest nie tak
tomasz_gti Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 tak jak ci napisałem sprawdz te ramiona. a tak przy okazji gdzie na spoty jezdzisz?
hormon Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2012 Napisze PW bo mały oftopic sie robi
Pawlo 2004 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 zacierający się mechanizm tylko stopniowo spowalnia wycieraczki i na pewno nie skrobie dokładnie Mylicie się panowie Miałem ten problem u siebie w poprzedniej B6. wymieniłem wycieraczki na nowe i dalej skrobały i skakały. Dopiero jak rozkręciłem mechanizm, wyczyściłem i nasmarowałem problem zniknął. Wycieraczki skaczą bo zamiast czpień płynnie się obracać ma tak ciężko, że przeskakuje. Rozbierzesz mechanizm to zrozumiesz o czym piszę
hormon Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 Jest w tym jakaś logika...Więc nie pozostaje mi nic innnego jak od tego zacząć. Napisze co i jak po operacji.
tomasz_gti Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 no próbuj ja akurat miałem inny objaw zatartych wycieraczek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się