hormon 1 Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Czy któryś z kolegów spotkał się z następującą sytuacją: włascicielem audi jestem od roku i juz w tym czasie wymienialem wycieraczki już 3 razy. Ostatnie zakupiłem moze miesiąć temu. Problem tkwi w tym że wycieraczka najzwyczajniej w świecie przeskakuje, skrobie po szybie. Akurat w tym momencie lewa od strony kierowcy. Przy pierwszym komplecie myslałem że winą byly stare zleżałe wycieraczki i w ramach reklamacji dostalem drugie. Jednak sytuacja się powtórzyła. Ostatnie zakupilem już w serwisie. Wszystkie zakupione przezemnie wycieraczki to Valeo Silencio XTR do mocowań areo. Szyba oryginalna, nie porysowana. Stosuję tylko markowy płyn. W czym moze tkwić problem i jak mu zaradzić? Pozdrawiam Szymon Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepik 1 Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Kiedyś kupiłem dłuższe wycieraczki niż zalecane do mojego modelu i efekt był taki jak u Ciebie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mgas 0 Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Powodów może być kilka, najbanalniejszą przyczyną jest tłusta szyba (wosk z myjni itd),także przegub ramienia wycieraczki, przy zaczepie pióra, potrafi sie zatrzec, należy go przesmarować i rozruszać.A jak nie pomoże to trzeba szukać przyczyny w mechaniżmie wycieraczek, który zaciera się przy tulejkach, temat szeroko omówiony na forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chriss 2 Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Moim zdaniem przyczyną drżenia-przeskakiwania pióra wycieraczki może być żle ustawione ramie wycieraczki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hormon 1 Posted January 26, 2012 Author Share Posted January 26, 2012 Powodów może być kilka, najbanalniejszą przyczyną jest tłusta szyba (wosk z myjni itd),także przegub ramienia wycieraczki, przy zaczepie pióra, potrafi sie zatrzec, należy go przesmarować i rozruszać.A jak nie pomoże to trzeba szukać przyczyny w mechaniżmie wycieraczek, który zaciera się przy tulejkach, temat szeroko omówiony na forum. Wosk odpada bo już od dluższego czasu nie woskowałem auta. Czy zacierający się mechanizm może faktycznie dawać takie oznaki? Moim zdaniem przyczyną drżenia-przeskakiwania pióra wycieraczki może być żle ustawione ramie wycieraczki. Nie to mocowanie - ja mam areo Link to comment Share on other sites More sharing options...
chriss 2 Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Moim zdaniem przyczyną drżenia-przeskakiwania pióra wycieraczki może być żle ustawione ramie wycieraczki. Nie to mocowanie - ja mam areo kolego nie sugeruj się obrazkiem bo to przykładowy rysunek, chodzi o ramie a nie mocowanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
hormon 1 Posted January 26, 2012 Author Share Posted January 26, 2012 Moim zdaniem przyczyną drżenia-przeskakiwania pióra wycieraczki może być żle ustawione ramie wycieraczki. Nie to mocowanie - ja mam areo kolego nie sugeruj się obrazkiem bo to przykładowy rysunek, chodzi o ramie a nie mocowanie Wszystko fajnie tylko ramię w aero ma w przekroju kształt litery c i zdecydowanie większą sztywność. Myślę, że taki numer nie przejdzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomasz_gti 0 Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 zacierający się mechanizm tylko stopniowo spowalnia wycieraczki i na pewno nie skrobie Link to comment Share on other sites More sharing options...
chriss 2 Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 zacierający się mechanizm tylko stopniowo spowalnia wycieraczki i na pewno nie skrobie dokładnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
hormon 1 Posted January 26, 2012 Author Share Posted January 26, 2012 Więc na razie jestem w ciemnej d*****e. Zastanawiam się tylko nad faktem ze problem dotyczy generalnie jednej wycieraczki może problem dotyczy siły docisku? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomasz_gti 0 Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 to zobacz czy jedna i druga ma taki sam docisk Link to comment Share on other sites More sharing options...
hormon 1 Posted January 26, 2012 Author Share Posted January 26, 2012 to zobacz czy jedna i druga ma taki sam docisk Można docisk jakoś regulować? PS. Masz identyczną niunię jak moja :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomasz_gti 0 Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 to zobacz czy jedna i druga ma taki sam docisk Można docisk jakoś regulować? PS. Masz identyczną niunię jak moja :> niewiem czy można, tam jest spręzyna, ewentualnie zobacz czy ramie nie jest przygiete za bardzo do szyby. twojej jeszcze nie widziałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
hormon 1 Posted January 26, 2012 Author Share Posted January 26, 2012 to zobacz czy jedna i druga ma taki sam docisk Można docisk jakoś regulować? PS. Masz identyczną niunię jak moja :> niewiem czy można, tam jest spręzyna, ewentualnie zobacz czy ramie nie jest przygiete za bardzo do szyby. twojej jeszcze nie widziałem Akurat dzisiaj smigałem 4 do Tarnowa i strasznie mnie wk****ły te wycieraczki. Jutro zaglądne na ramię może faktycznie coś jest nie tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomasz_gti 0 Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 tak jak ci napisałem sprawdz te ramiona. a tak przy okazji gdzie na spoty jezdzisz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hormon 1 Posted January 26, 2012 Author Share Posted January 26, 2012 Napisze PW bo mały oftopic sie robi Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomasz_gti 0 Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 ok dawaj pw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo 2004 2 Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 zacierający się mechanizm tylko stopniowo spowalnia wycieraczki i na pewno nie skrobie dokładnie Mylicie się panowie Miałem ten problem u siebie w poprzedniej B6. wymieniłem wycieraczki na nowe i dalej skrobały i skakały. Dopiero jak rozkręciłem mechanizm, wyczyściłem i nasmarowałem problem zniknął. Wycieraczki skaczą bo zamiast czpień płynnie się obracać ma tak ciężko, że przeskakuje. Rozbierzesz mechanizm to zrozumiesz o czym piszę Link to comment Share on other sites More sharing options...
hormon 1 Posted January 27, 2012 Author Share Posted January 27, 2012 Jest w tym jakaś logika...Więc nie pozostaje mi nic innnego jak od tego zacząć. Napisze co i jak po operacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomasz_gti 0 Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 no próbuj ja akurat miałem inny objaw zatartych wycieraczek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now