mareko1 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Witam, Dzisiaj po raz pierwszy chciałem zlogować swój samochód. Program do logowania VagCom 3,11, pacjent do zlogowania to A4 B6 AWX. Powiedzcie mi czy robiłem to prawidłowo: po włączeniu programu przeszedłem do Select>Engine>[08]Meas Block , po czym wpisywałem po kolei bloki wartości mierzonych, czyli np. 000 po czym klikałem Go następnie LOG, mierzyłem każdą wartość około minuty po czym zapisywałem je w pliku. Wartości jakie mierzyłem to: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 017, 018. Chciałem również zrobić pomiary w Basic Settings ale tu miałem problem - i teraz pytanie do Was, mianowicie aby zrobić pomiary w BS wchodzę tak samo, czyli Select>[01]>[08], następnie wpisuję numer grupy np. 000, po czym wciskam GO i wtedy na dole opcja BS staje się aktywna, więc ją wciskam i co dalej...? czy jak już jestem w ten sposób w BS to od początku wpisuję 000 i wciskam GO, czy w inny sposób się wchodzi do BS? Z góry dziękuję za odpowiedź. Dodam, że chciałem samochód zlogować ponieważ od kilku dni, od kiedy pojawiły się mrozy w okolicy - 10C w zakresie obrotów 2500-1500 coś brzęczy spod maski - słychać to od strony pasażera. Po odczytaniu błędów pojawił mi się jeden błąd: 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70) - Implausible Signal P0101-35-10 ---Intermittent Co ten błąd może oznaczać? Nikt z WAS nie wie. Pomóżcie mi bo pewnie trzeba będzie podjechać do mechanika a nie chcę żeby mnie skasował za nie wiadomo co.
Pakero128 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Kolego. Tak jak pisałeś aby uruchomić BS wchodzisz odpowiednio: Select>Engine>[08]Meas Block a później w odpowiednich grupach masz opcję BS i uruchamiasz tę opcję . W zależności od grupy jaką uruchomisz opcja BS podwyższy obroty silnika i będziesz mógł również zalogować daną grupę poprzez funkcję LOG i zapisać wartości do pliku Np w silnikach wyposażonych w PD sprawdzamy i logujemy w opcji BS następujące grupy 000, 003 i 011 gdzie w gr 003 i 011 silnik nie znacznie podwyższy sam obroty Polecam też wątek o diagnostyce pod tym linkiem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Powiem że bardzo pomocny ale trzeba go bardzo uważnie przeczytać ... i wracać do niego jak się coś zapomni A co do błędu jaki tobie wyskoczył to błąd przepływomierza związany z wiarygodnością sygnału.. tak na szybko tłumaczone :> "Implausible Signal" --> niewiarygodny sygnał A co do rozwiązania to posprawdzaj sobie wtyczkę czy dobrze siedzi na przepływce .. A jak nie to przepływka do czyszczenia lub już powiedziała dosyć Jeśli nadal będzie występował ten błąd to podmień na chwilę przepływkę od takiego samego silnika i zobaczysz czy nie będzie błędu... Możesz także wpisać w Google ten błąd jaki ci wyskoczył i poczytać jakie rozwiązania rozwiązali inni co mieli taki sam błąd Taka jest moja rada tanim kosztem W razie czego to pytaj .. A może inni się też wypowiedzą na ten temat
wrclaguna Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 mareko1 tu masz troche lektury VAG COM pierwsze kroki VAG COM DIAGNOSTYKA VCDS przydatne informacje, kodowania, bloki pomiarowe
mareko1 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2012 Dzięki Panowie Dałem radę ze zlogowaniem, co do błędu to trzeba będzie sprawdzić wtyczki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się