razmus Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Witam. Wymieniam pasek wieloklinowy i oprócz rolki napinającej chciałbym wymienić tę na której pracuje visco. Czy ona jest w całości ze wspornikiem? Jak ją odkręcić? Czy może użyć ściągacza? [br]Dopisany: 29 Styczeń 2012, 19:19_________________________________________________
GOLI Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 A nie jest to przypadkiem rolka wymienialna z całym wspornikiem?
razmus Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2012 Czy te rolki też się wymienia przy nowym pasku tak jak rolkę napinacza. W zestawach ich nie ma, a moja luzów nie ma.[br]Dopisany: 29 Styczeń 2012, 19:56_________________________________________________Dowiedziałem się. Rolka, czy też koło pasowe występuje razem ze wspornikiem. Dostępne tylko w ASO. Cena ok. 700zł
GOLI Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Jeżeli nie ma luzów i nie hałasuje to zostaw ją ale jeśli szumi to musisz ją zmienić.Kurde,do auta '97 roku nie ma rolki w podróbie?
Pikuś Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Czy te rolki też się wymienia przy nowym pasku tak jak rolkę napinacza. W zestawach ich nie ma, a moja luzów nie ma.[br]Dopisany: 29 Styczeń 2012, 19:56_________________________________________________Dowiedziałem się. Rolka, czy też koło pasowe występuje razem ze wspornikiem. Dostępne tylko w ASO. Cena ok. 700zł Jeśli chodzi o 4 cylindrowce, to występuje samo łożysko (rolka) 058115136 Podobno do pompy wody tez pasuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się