Skocz do zawartości

razmus

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O razmus

Osiągnięcia razmus

0

Reputacja

  1. Dziękuję. Pokazałem link w sklepie i mi zamówili 25zł. Bedę musiał to dla pewności chyba wkleić bo z tym dociskiem nie znaleźli- może wytrzyma. Natrafiłem jednak na schemat z A4 B5 właśnie z dociskiem.
  2. Witam. Wałek rozrządu ma, lub powinien mieć dekiel/zaślepkę od strony kabiny. U mnie w tym miejscu nic nie ma, mam to zasmarowane silikonem. Są też dwa gwintowane otwory po przekątnej świadczące o tym, że coś powinno być wkręcone. Sączy mi się z tego miejsca i kapie na wydech, zapach przedostaje się do kabiny. Proszę o informację, jak to powinno być zaślepione, będę wdzięczny również za podanie numeru elementu który tam przychodzi lub dokładniejsze zdjęcia. W załączniku pierwsze zdjęcie moje, pozostałe z sieci.
  3. Witam. Dzisiaj płukałem nagrzewnice- dwa węże ogrodowe, podłączenie do kranu i pończocha na końcu. Po chwili z nagrzewnicy wyleciała gąbczasta uszczelka. W samochodzie wymieniano mi cztery lata temu chłodnice i uszczelki pod głowicami, może wtedy to się dostało. Pytanie: nie wiele zostało z uszczelki, ale może ktoś skojarzy od czego to może być. Uszczelka ma 3mm grubości, jest gąbczasta i łatwo się rwie. <br /><br />
  4. Witam. Prawdopodobnie będę musiał wymienić pierścień uszczelniający w ukł. wydechowym. Ponieważ jest utrudniony dostęp do jednej ze śrub, mam pytanie- czy kołnierze zaznaczone na rysunku po rozkręceniu dadzą się obrócić, czy tez są przyspawane do rur? http://img580.imageshack.us/img580/2443/nowyobraz3.png
  5. Czy te rolki też się wymienia przy nowym pasku tak jak rolkę napinacza. W zestawach ich nie ma, a moja luzów nie ma.[br]Dopisany: 29 Styczeń 2012, 19:56_________________________________________________Dowiedziałem się. Rolka, czy też koło pasowe występuje razem ze wspornikiem. Dostępne tylko w ASO. Cena ok. 700zł
  6. Witam. Wymieniam pasek wieloklinowy i oprócz rolki napinającej chciałbym wymienić tę na której pracuje visco. Czy ona jest w całości ze wspornikiem? Jak ją odkręcić? Czy może użyć ściągacza? [br]Dopisany: 29 Styczeń 2012, 19:19_________________________________________________
  7. Dobrali mi w sklepie http://www.sklep-grene.pl/mapa_sklepow.php z częściami do maszyn rolniczych. Nie pamiętam wymiarów ale dostałem identyczny za 1,5zł. Nie cieknie.
  8. Wąż nie jest pęknięty, wchodzi on na cieńszy króciec chłodnicy. Jeśli chodzi o schemat to go wcześniej oglądałem. Nr.35 jest w ETKA opisany jako opaska. Jednak u mnie wąż jest zakończony twardym plastikowym końcem który wchodzi na króciec chłodnicy i jest zabezpieczony zawleczką. Na żadnym schemacie nie mogłem znaleźć takiego rozwiązania.[br]Dopisany: 24 Styczeń 2010, 11:33_________________________________________________Rozebrałem. Jest o-ring. Jutro jakiś dopasuje. Tak to u mnie wygląda: i króciec chłodnicy:
  9. Ja skrzynie zalewam MaxLive Valvoline. Jest na nim napisane aby wymieniac co 30tyś. Wiec co tyle wymieniam, jednak filtr wymieniam co druga wymianę oleju, czyli co 60tys. Co do szybszej wymiany po 10tys, to mechanik ma racje, poniewaz nie da sie spuscic całego oleju- czesc starego zostanie.
  10. Mój znajomy rok temu w takim modelu zapłacił (przy okazji wymienił też inne rzeczy, podam wszystko) -splanowanie i sprawdzenie cisnieniowe dwóch głowic- 645zl -rolka alternatora- 99zl -termostat- 53 -pasek rozrzadu- 195 -pompa wody 145 -rolka a- 140 -rolka b- 120 -filtr powietrza 29 -swiece 114 -pasek 24 -uszczelka glowicy 110 -plyn do wspomagania 50 -plyn chlodniczy 150 -robocizna 700 Klimy raczej mu nie rozszczelniali, chociaz przodem trzeba bylo wyjechac.
  11. Chciano mi wymienić uszczelkę pod głowicą. Miałem olej w płynie chłodzącym. Jednak w porę się zorientowali że to olej ze skrzyni automatycznej, której chłodnica (wężownica) przebiega przez chłodnice cieczy chłodzacej. Jeśli masz automat wyklucz to.
  12. Witam Mam wyciek z węża chłodzenia- lewe górne wejście do chłodnicy. Sądzę, że będzie on wsuwany na o-ring. Jeśli tak może zna ktoś wymiary tego o-ringa. Chciałbym go nabyć zanim wezmę się za rozbieranie.
  13. Witam Czy w B5 2,6 150 PS (automat) taką wymianę w opisany na początku sposób można przeprowadzić? Może w tym modelu są jakieś kruczki?[br]Dopisany: 25 Luty 2009, 19:59_________________________________________________Juz po krzyku. Nie dało rady. Górne wachacze trzeba było odpinać.
  14. Przy użyciu każdego ze środków z nagrzewnicy wylatywały jakieś brudy, a na dnie pojemnika osadzał się kamień. Radzono mi jeszcze użyć nafty, podobno świetnie usuwa zanieczyszczenia olejowe. Zrobię to, ale dopiero na jesieni. Na razie jest OK. Moim zdaniem sam ocet rozpuści szybciej kamień niż wypłucze olej.
  15. Przez dwa dni miałem nagrzewnice zalana mieszanina octu i kwasku cytrynowego. Następnie zmontowałem obieg z użyciem zewnętrznej pompy i węży ogrodowych. Na końcu wylotu pończocha, aby pompa nie zasysała ponownie brudu. Do płukania używałem środków rożnych firm: Prestone, Valvoline, K2. Pompa pracowała 15 min i 30 min odpoczynku. Co 12 godzin zmieniałem środek na inny i przepinałem węże. Płukanie za pomocą pompy trwało 4 dni, az w pończosze pojawiało sie juz nie wiele. Jak wcześniej pisałem miałem użyć innych preparatów, ale obawiałem się reakcji z aluminium.[br]Dopisany: 10 Styczeń 2009, 22:56_________________________________________________Pomogło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...