Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Logi. Auto złapało stałego notlaufa, zamula po 3k obrotach


Młody_drog

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem kiedyś problemy z notlaufem, po wyczyszczeniu turbiny zniknęły, za to pojawiły się nowe... Mianowicie, jak ruszam rano auto, jadę: 1szy bieg... 2 bieg i przy powiedzmy 1300 obrotów wcisnę gazu to się auto przymula i kopci aż dojdzie do 2 tyś obrotów i wraca do mocy i czuć "KOPA". 2 dni temu miałem tez podbramkową sytuację gdzie musiałem wskoczyć szybko do zimnego auta i od razu go cisnąć żeby dogonić uciekający samochód (długa historia) Ruszyłem... 1szy bieg - super, 2 bieg - czuję braki... 3 bieg - co się dzieje? Auto nie jedzie!! Na 5 biegu dohulałem się jakoś do 110 km/h i to wszystko, jak bym wam powiedział jakie auto mi uciekło to byście mnie wyśmiali :embarrassed: Mało tego, zgasiłem auto i zapaliłem od razu (myślałem, że notlauf) ale nic z tego, auto dalej bez mocy... Wkurzyłem się, pojechałem do pracy, zostawiłem samochód na 4h, odpaliłem i znowu śmigał jak należało. Nie wiedziałem za bardzo co mogło być tego przyczyną więc zrobiłem dzisiaj cały komplet logów (statycznych i dynamicznych).

I tutaj mam jeszcze jedno pytanie, EGR mi cieknie i to dosyć ostro (normalka), usunąć go całkiem i zastąpić flanszą czy kupić nowy?? :cool1:

Pacjent: B6 2002r AWX

Przebieg: 217k kilometrów

Logi:

Statyczne:

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 003)

Log (3 - 013)

Log (4 - 004,007,013)

Log (5 - 011,011)

Log (6 - 014,018,023)

Log (7 - 000,001,003)

Dynamiczne:

Log (0 - 004)

Log (1 - 000)

Log (2 - 003)

Log (3 - 001)

Log (4 - 008)

Log (5 - 010)

Log (6 - 011)

To co ja zauważyłem, to dziwne działanie przepływki i EGR w grupie 003.

Z góry dzięki wszystkim chętnym do pomocy :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie wszystko wygląda, oprócz korekcji rozrządu. Tutaj trzeba coś zrobić. Poza tym przydałyby się logi Basic Settings.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co potrzeba z basic settings? Korekcja rozrzadu to synchro angle tak?-3...+3 ma być?? No to pod koniec jest w miarę na 0 chyba :mysli:

Tutaj jest grupa 011 z BS:

http://vaglog.rtnet.pl/matilog_71020.html

Tu 003 BS:

http://vaglog.rtnet.pl/matilog_71017.html

A tu 000 BS:

http://vaglog.rtnet.pl/matilog_71015.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos jest nie tak z EGR(na 003BS widać to wyraźnie). Sprawdz sterowanie lub EGR do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR sterowany jest tym zaworem pod filtrem powietrza co wygląda jak N75 czy tym małym obok??

Opłaca się go usuwać czy lepiej kupić nowy żeby było tak jak fabryka zrobiła? :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio kupilem EGR od Tomka (TOM77). Cena nie jest zaporowa, a posłuży co najmniej 100kkm :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, a powiesz mi jeszcze czym się różnią te 2 zawory N75, jeden jest niżej niedaleko turba a drugi pod filtrem powietrza, jeden ma numer 8E0 906 627A a drugi 8E0 906 628A Bo jeden wymieniłem już (ten niżej pod turbem) a drugi jest stary więc może on niedomaga :mysli: Ile kosztuje EGR? :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie wszystko wygląda, oprócz korekcji rozrządu. Tutaj trzeba coś zrobić. Poza tym przydałyby się logi Basic Settings.

jakie ladnie ???

od 2500 rpm ciety jest gnoj az milo ... to auto ma moze 100 PS teraz ....

albo egr juz lezy i puszcza spaliny w dolot albo przeplywomierz zdechl ...

zaslep EGR na probe badz podmien lmm od jakiego 130 PS ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie wszystko wygląda, oprócz korekcji rozrządu. Tutaj trzeba coś zrobić. Poza tym przydałyby się logi Basic Settings.

jakie ladnie ???

od 2500 rpm ciety jest gnoj az milo ... to auto ma moze 100 PS teraz ....

albo egr juz lezy i puszcza spaliny w dolot albo przeplywomierz zdechl ...

zaslep EGR na probe badz podmien lmm od jakiego 130 PS ...

też mi się wydawało że słabo idzie :gwizdanie: lmm to przepływomierz? Co się dokładnie zaślepia w EGR? Tą rurkę miedzianą co idzie w dół do kolektora tak? Czym to zaślepić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...