lmatys 0 Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Witam. Tak od miesiaca nasila mi sie leciutko takie jakby świszczenie/dzwonienie w okolicach prawego koła. Dodam iz gdy jade i wrzuce na luz (nie wazne czy wduszone sprzeglo, czy luz i bez sprzegla), nadal swiszczy tak samo... Co to moze byc? Wiem ze za malo szczegolow podaje..ale jakie moga byc opcje...? P.S-zauwazylem ze moze leciutko zwiekszylo sie zuzycie paliwa. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 po tym opisie to wydaje mi sie ze lozysko, ewentualnie jakis paproch miedzy klockiem a tarcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lmatys 0 Opublikowano 1 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 mozliwe aby swiszczala trubina pod wplywem wpadajacego powietrza pod maske przez kanał dolotowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 turbina ma to do siebie ze swiszczy, ale przyszlo mi doglowy zebys sprawdzil sobie przewody gumowe w ukladnie dolotowym(nie wiem z ktorej str sa w 1.8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lmatys 0 Opublikowano 1 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 ...swiszczy mi ladnie jak sie wkreca na obroty...pytanie czy przy 100km/h i na wolnych obrotach (bieg jalowy), ped powietrza moze powodowac swiszczenie turbiny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 swiszczy mi ladnie jak sie wkreca na obroty...pytanie czy przy 100km/h i na wolnych obrotach (bieg jalowy), ped powietrza moze powodowac swiszczenie turbiny? Raczej nie. Jesli nie ma roznicy, czy wcisniete sprzeglo, czy nie to ja obstawiam cos z hamulcami, albo lozysko. jesli Ci sie niby zwiekszylo spalanie to albo tloczek nie odbija albo lozysko sie zaciera co malo prawdopodobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajzer 0 Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Hamulce albo lozysko,sprawdz czy mocniej z tej strony sie grzeje kolo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Może poprostu to powietrze. Jeśli coś z autem to załął bym od kół (opon) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lmatys 0 Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 ...powietrze nie...bo wczesniej tego nie bylo...a nasililo sie w czasie ostatniego miesiaca... ..co do oponek, to fakt ze sa juz zletka zjechane...i robie na nich ostatnie km przed zmiana na zimówki...zobaczmy, jade chyba dzis do sehll auto serv na wymiane oleju itp...powiem zeby zajrzeli do koła/hamulców...moze cos obczają... Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się