Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Problem z dostosowaniem nadmuchu do akutalnej prędkości


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Problem jest następujący. W momencie kiedy jadę autem i zaczynam przyśpieszać a potem zwalniać układ nie "przestawia się" do innej prędkości co w efekcie powoduje że leci zimne powietrze jak szalone i przez co temperatura jest dużo niższa. Ten sam problem również występuje w lecie z tym że w tedy robi się lodówka dosłownie w aucie. Znajomy mi mówił, że to jakiś czujnik jest odpowiedzialny za regulację nawiewem w zależności od prędkości, ale jego lokalizacja wiąże się z demontażem całego kokpitu. Jeśli to ten czujnik to gdzie go znaleźć ? Jeśli to nie czujnik to co jest przyczyną ?

Opublikowano

pierwszy raz słyszę aby prędkość samochodu miała wpływ na prędkość nawiewu :shocked:

climatronic ma to do siebie że zwiększa prędkość jak ma zagrzać w zimie lub schłodzić w lecie ale to normalne prawidłowe funkcjonowanie, a jeżeli masz jakieś podejrzenia co do usterek polecam podpiąć kompa :wink4:

Opublikowano

Na klimatronicku jaki i na kompie błędów brak. Wyraźna zależność jest w momencie kiedy depnę rozpędzę się dajmy na to do 130-140 km/h i potem zwolnie do 50km/h na zabudowanym. To kiedy jadę te 50 km/h nawiew zapodaje dużo więcej powietrza. Czasem jest to taki stopień rozregulowania, że zmniejszanie nawiewu manualnie nie pomaga. Praktycznie cały czas jadę na włączonym AUTO.

Opublikowano

prędkość nawiewu zależna jest od temp płynu, u mnie jest tak że jak odpalę to też nawiew chodzi na minimum dopiero jak przejadę kawałek to się podnosi prędkość. no nie wiem co Ci poradzić skoro na vagu wszystko ok

Opublikowano

Opisane przeze mnie anomalia występują przy temperaturze roboczej cieczy 90 stopni. Jak już, jak to się zwykło mówić - autko złapie temperaturkę.

Opublikowano

a temperatura na blacie się trzyma??

Opublikowano

Cały czas trzyma poziom. Raz mi się zdarzyło lekkie odchylenie (spadek temperatury). Było mroźno (-20) stałem na postoju temperaturka 27 stopni i maksymalny nawiew na dół. Ale później jak ruszyłem momentalnie pion. No i cały czas trzyma ten poziom nigdy więcej mi się nie przydarzyło aby zmienił położenie.

Opublikowano

no to dziwna sprawa a może masz przytkana nagrzewnicę czy coś takiego :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...