kelevra Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Witam.Mam problem,mianowicie w moim A4 2.0 tfsi naprawiałem generalnie górę silnika po tym jak wcześniejszy mechanik źle złożył rozrząd i nastąpiła kolizja.Wymienione wszystkie zawory, uszczelniacze,uszczelki itd. głowica przygotowana na pewno dobrze. Po złożeniu pali się błąd P000a. Auto pracuję równo tylko jest spory spadek mocy z kolegą w b6 fsi 150km. ledwo dałem rade .Dodam że turbina ładuję około 1.bar. Od czego mam zacząć w sprawdzaniu co jest grane. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
longerooo Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 hmmmm mimo wszystko obstawiam na źle złożony rozrząd albo uszkodzony czujnik obrotów wałka poza tym 1 bar to chyba trochę za dużo jak na serie tfsi
addassko Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 ja bym w 1-szej kolejnosci zobaczyl G28 czyli czujnik polozenia walka
kelevra Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Opublikowano 17 Marca 2012 Więc tak jak napisał addassko wymieniłem ten czujnik g28 do tego wymienilem też czujnik przy turbo i moc wróciła ,już jest dobrze. Tylko jest jedno ale.Pojawia się błąd: Przestawienie wałka rozrządu w kierunku później,nieosiągnięta wartość wymagana. Może mechanik robiąc rozrząd pierwszy raz w tfsi używając tech daty do ustawień walnął się przy składaniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się