Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B7 BWE] Problem z mocą i nieznane kody błędów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam problem,mianowicie w moim A4 2.0 tfsi naprawiałem generalnie górę silnika po tym jak wcześniejszy mechanik źle złożył rozrząd i nastąpiła kolizja.Wymienione wszystkie zawory, uszczelniacze,uszczelki itd. głowica przygotowana na pewno dobrze.

Po złożeniu pali się błąd P000a.

Auto pracuję równo tylko jest spory spadek mocy z kolegą w b6 fsi 150km. ledwo dałem rade .Dodam że turbina ładuję około 1.bar.

Od czego mam zacząć w sprawdzaniu co jest grane.

Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

hmmmm mimo wszystko obstawiam na źle złożony rozrząd albo uszkodzony czujnik obrotów wałka poza tym 1 bar to chyba trochę za dużo jak na serie tfsi

Opublikowano

ja bym w 1-szej kolejnosci zobaczyl G28 czyli czujnik polozenia walka :cool1:

Opublikowano

Więc tak jak napisał addassko wymieniłem ten czujnik g28 do tego wymienilem też czujnik przy turbo i moc wróciła ,już jest dobrze.

Tylko jest jedno ale.Pojawia się błąd:

Przestawienie wałka rozrządu w kierunku później,nieosiągnięta wartość wymagana.

Może mechanik robiąc rozrząd pierwszy raz w tfsi używając tech daty do ustawień walnął się przy składaniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...