virus31 0 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Grupy: 023,013 - http://vaglog.rtnet.pl/virus31_76009.html zrobiłem statyczne. Objaw jest taki że na postoju na wolnych obrotach tak jak by co chwile huśta budą. Nie jest to proces ciągły tylko chwilowy jak by cos robiło zamach w silniku. Jestem po wymianie dwumasy i sprzęgłą z całą resztą. Wymieniłem tez olej na motula ,po wymianie którego objawy troszke jak by złagodniały. Ide teraz w kierunku pompek. moze z nimi cos nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Pompki ok. Zrob komplet statycznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus31 0 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 czyli które grupy ? A ze tak zapytam co osnacza ze jedne na - a drugie na +. bo różnice są znaczne pommiędzy 1 a 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balonowa 0 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 z tego co sie orientuje gdy na minus to obcina dawkę czyli np pompka leje... kiedy na plus tzn ze podwyższa dawkę bo pompka np przyciera się... ale te korekty u Ciebie sa na bardzo przyzwoitym poziomie wiec chyba jest bardzo ok. Powiem jak to wygląda u mnie (a silniki mamy identyczne BKE) korekty mam bardzo podobne, objaw o którym piszesz tez miałem... to bardzo delikatne pojedyncze telepniecie buda na jałowym (sporadycznie) zalałem STP... problem dawno nie występował lub zmniejszył sie na tyle ze go nie jestem w stanie wychwycić... tankuje na Neste Ile dałeś za komplet dwumasa + sprzęgło + wymiana? czy wymieniałeś łożysko igiełkowe? i przy jakim przebiegu robiłeś ten zabieg? Jakie byly objawy przed wymiana tego kompletu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus31 0 Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 dwumas i reszta około 2k pln LUK + 550 robota. mnie sie drumas zablokował na 4 i 5 biegu juz nie przenosił newtonów i tak targało buda ze myslałem ze skrzynia wyskoczy. na wstecznym jak mu nie dałes gazu to gasł. wymieniałem komplet i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się