Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpaleniem, wysokie spalanie/ 1.8T 150KM 97r


Mich@ł1990

Rekomendowane odpowiedzi

A nie możesz wpiąć się VAGiem i posprawdzać co pokazuje?? Na słuch i czuja to powymieniasz pół samochodu - poza tym kabli do świec nie ma są cewki razem z fajkami.

Dokładnie. Przebicia na fajkach nie sprawdzisz, bo nie ma jak co jedynie ich oporowość która przy sprawnych fajkach powinna być w okolicach 2 kilo omów. Możesz ewentualnie sprawdzić czy cewka nie ma przebicia, ale badanie jest raczej nie do końca wiarygodne - w sensie cewka może dawać przebicie ale tego nie zauważysz. To znaczy, ciemne pomieszczenie, odpalasz auto, psikasz mgiełką wodną na cewki. U mnie w ten sposób zauważyłem przebicie na cewce z tym że w ADR - tam jest jedna podwójna cewka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panowie podpiąłem się dziś pod komputer u mechanika i najpierw wyskoczył błąd: przepustnica, zawór EVAP, przepływomierz, sonda lambda. Po zresetowaniu błędów i podpięciu jeszcze raz wyskoczyła przepustnica i zawór EVAP. Jutro jadę jeszcze do znajomego się podpiąć zobaczyć co tam wyskoczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepustnice możesz spróbować wyczyścić i zaadaptować porządnie

Podpinając się pod temat.Jakimi preparatami czyścić przepustnicę WD-40 wystarczy, czy może benzyną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pędzelek i benzyna ekstrakcyjana - na koniec mozesz jakims sprayem z alkoholem wypsikac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dziś wyczyszczona przepustnica, samochód przestał falować obroty nie spadają czyli chyba dobrze, jeszcze tylko ten zawór EVAP i powinno wszystko śmigać :)

Edit: Zawór EVAP założony, wszystko działa ;) samochód odzyskał moc

Dzięki Panowie za Pomoc !

---------- Post dopisany 16-04-2012 at 20:05 ---------- Poprzedni post napisany 11-04-2012 at 12:29 ----------

Dobra Panowie, nowe problemy powstały .... Otóż samochód gdy np przy 2 tyś obrotów wrzucam 5 bieg jest zamulony aż osiągnie prędkość ok 90km/h wtedy idzie dobrze, gaśnie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, gdy skręcam i wrzucę np 2gi bieg potrafi się zadławić. Zauważyłem że jak spadają mu obroty to pedał od gazu wciska się delikatnie sam. Miał ktoś taki problem ? Proszę o pomoc.

---------- Post dopisany 21-04-2012 at 11:50 ---------- Poprzedni post napisany 16-04-2012 at 20:05 ----------

Jak jest podłączony przepływomierz to nie ma mocy samochód i gaśnie, a po odłączeniu zbiera się ładnie, ale czasami na postoju spadają mu obroty i też potrafi zgasnąć... Podłączyłem pod VAGa nic nie wykryło. Miał może ktoś taki problem ? Już nie wiem co wymienić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...