A4-Tomek 5 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Siema, Mam następujący problem, który w sumie jest od dawien dawna ale nie przykuwałem mu aż tak wiele uwagi ale do czasu. Do rzeczy. Po przekroczeniu 2800 obr podczas przyspieszania obroty silnika jak by "falowały" po wskazówce obrotów widać że wskazówka się pnie, staje w miejsu, pnie sie dalej i znowu staje i zdarza się tak bo ja wiem na sekundę, półtorej i tak co kilka sekund i tylko podczas przyspieszania. Zdarza sie również że od czasu od czasu do czasu jakby silnik się zadławił bo szarpnie raz ale jedzie dalej a wracając ze zlotu w Bukowinie przy prędkości 160km/h zadusił się dwa razy w odstępie jakieś sekundy aż całą budą zatrzęsło tyle że nie zdąrzyłem spojrzeć na obrotomierz. Obejrzałem układ paliwowy pod maską i zauważyłem, że na jednej nakrętce z przewodów wysokiego ciśnienia zaraz na wyjściu z pompy jest czarny syf, gdzie pozostałe 3 nakrętki na wyjściu są czyste, tak jakby przewód się w tym miejscu pocił. Próbowałem oczyścić układ paliwowy dodatkiem STP do ON ale rezultatu zero. Wiem że trzeba by było zrobić logi ale nie stety padła mi bateria w lapku wiec ino statyczne bym mógł zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel40 0 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Niestety bez logów nie da się za dużo powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 pewnie ze statycznych niewiele wyjdzie więc poszukam kogoś kto by mi zrobił logi dynamiczne czyli nikt takiego problemu nie miał bo ja na nic nie trafiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Obstawiam na zabrudzony nastawnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 dużo roboty jest z czyszczeniem nastawnika? ---------- Post added at 11:38 ---------- Previous post was at 11:08 ---------- Dobra znalazłem wątek z opisem może to coś pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 W serwisie Boscha taka usługa kosztuje 130 zł. Nie sugeruj się do końca moją wypowiedzą bo i tak trzeba zrobić diagnostykę. Nie mniej jednak, tutaj objawy bardzo wyraźnie na to wskazują. Filtr paliwa kiedy był wymieniany ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 W serwisie Boscha taka usługa kosztuje 130 zł. Nie sugeruj się do końca moją wypowiedzą bo i tak trzeba zrobić diagnostykę. Nie mniej jednak, tutaj objawy bardzo wyraźnie na to wskazują. Filtr paliwa kiedy był wymieniany ?? filtr paliwa wymieniałem rok temu przy wymianie oleju. Stary był cały w takim szarym szlamie tyle, że przed wymianą już miał takie zachowania. Ale nie przerywał jak teraz mu się zdarza sporadycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 W serwisie Boscha taka usługa kosztuje 130 zł. Zapomniałeś jednego zera na końcu ;-) Bez logów dynamicznych się nie obejdzie. Jak również przyczyna może tkwić w samym nurniku (np. zabrudzenie tego elementu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 W serwisie Boscha taka usługa kosztuje 130 zł. Zapomniałeś jednego zera na końcu ;-) Bez logów dynamicznych się nie obejdzie. Jak również przyczyna może tkwić w samym nurniku (np. zabrudzenie tego elementu). nurniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zaworku zwrotnym z tyłu pompy, tam gdzie Ci cieknie. Potocznie mówi się o tym "nurnik". Albo to taka Olkuska gwara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zaworku zwrotnym z tyłu pompy, tam gdzie Ci cieknie. Potocznie mówi się o tym "nurnik". Albo to taka Olkuska gwara Trzeba było tak odrazu Pogadam z kimś kto by mi zrobił logi dynamiczne no chyba że są do kupienia zasilacze laptopów z zapalniczki samochodowej ale tak czy siak potrzebuję drugiej osoby, która by robiła logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 W serwisie Boscha taka usługa kosztuje 130 zł. Zapomniałeś jednego zera na końcu ;-) Bez logów dynamicznych się nie obejdzie. Jak również przyczyna może tkwić w samym nurniku (np. zabrudzenie tego elementu). Sorry ale wiem o co pytałem w serwisie Boscha. Czyszczenie nastawnika to nie regeneracja pompy... Masz dla przykładu: demontaż/ ocena elementów/czyszczenie/sprawdzenie elementów/wymiana uszczelnień/montaż i ustawienie zapłonu itp. łącznie 680zł w tym 130 za nastawnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Aaa... to takie buty. 130zł biorą jak im zawieziesz same części aby przeczyścili Ci szmatką z opiłków ;-) Ale zamontowanie wszystkiego, ustawienie RSW, dawki paliwa itp. to już dodatkowy cennik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 W serwisie Boscha taka usługa kosztuje 130 zł. Zapomniałeś jednego zera na końcu ;-) Bez logów dynamicznych się nie obejdzie. Jak również przyczyna może tkwić w samym nurniku (np. zabrudzenie tego elementu). Sorry ale wiem o co pytałem w serwisie Boscha. Czyszczenie nastawnika to nie regeneracja pompy... Masz dla przykładu: demontaż/ ocena elementów/czyszczenie/sprawdzenie elementów/wymiana uszczelnień/montaż i ustawienie zapłonu itp. łącznie 680zł w tym 130 za nastawnik. no to ładnie wołają za regenerację pompy może uda się zrobić logi końcem tyg. to wkleję tu wyniki pomiarów ewentualnie do odpowiedniego działu wrzucę je jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Standardowe ceny w zakładach ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się