Skocz do zawartości

daniel40

Pasjonat
  • Postów

    114
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O daniel40

Osiągnięcia daniel40

0

Reputacja

  1. Panowie... sory ale nie chce mi się czytać 290 stron. Mam pytanie.. jaki olej zalać do Passata B5 1.9 90KM silnik AHU przebieg 165 tys oryginał.
  2. W bloku pierwszym kompresor jest ciągle na wysterowaniu. Wartość to 0,650 A. Reszta w normie... niestety okazało się że zerwane jest sprzęgło kompresora.
  3. Ale z testów VAGa już działa. Czy jest możliwe że przez to że wentylator się nie uruchamia niedziała także klimatyzacja? Może tak być. ponieważ jeśli nie dziala wentylator bardzo szybko wzrasta ciśnienie w ukladzie. Komputer wyłączy klime aby jej nie uszkodzić. 001 1 Napięcie prądu do wysterowania zaworu regulacyjnego sprężarki, układu klimatyzacji -N280- w amperach ....... To jest test climatronica?
  4. W jaki sposób to zdiagnozować? Dodam że wentylator klimatyzacji nie działa przy włączaniu klimy. Ale z testów VAGa już działa. Czy jest możliwe że przez to że wentylator się nie uruchamia niedziała także klimatyzacja?
  5. Kompresor jest po stronie pasażera. Koło kompresora obraca się całe.
  6. Audi A4 B6 2003 rok. Powiedz mi jak podłączyć kompresor na krótko? gdzie kompresor ma podłączenie?
  7. Witam. Nabiłem dziś klimatyzację - właściwie była całkowicie pusta. Problem polega na tym że klimatyzacja nadal nie działa. Nie załącza się wentylator klimatyzacji po włączeniu jej na panelu. Ale wentylator działa w testach VAG. Po włączeniu klimatyzacji praca silnik się w ogóle nie zmienia. VAG nie pokazał żadnych błędów. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki - wszystko ok. Co mogę dalej zrobić samemu?
  8. Jakiś rok temu zmieniany był czujnik magnetyczny w pompie - może to mieć wpływ na zmianę napięcia?
  9. To się kolego popisałeś... żadnego chipa nie ma i nie było nigdy. Dawka rzeczywiście przesadzona, ustawiłem ją vagiem na maxa - na nastawniku nie ruszałem.
  10. Witam, auto mi szarpie powyżej 100km/h - tylko 4 i 5 bieg. Trosze o analizę Dynamiczne: Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne: Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Basic: Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  11. Statyczne: Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM W trybie Basic Settings: Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: Grupy: 003,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Powtarzający się błąd, którego nie można wykasować: 17965 ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
  12. Panowie, gdzie znajduję się pompa podciśnienia? (vacum)?
  13. daniel40

    Dziwny błąd ABS

    P1606 (18014) – nieprawidłowy przepływ informacji i wymagany moment obrotowy silnika z komputera sterującego systemem ABS (usterka elektryczna w obwodzie prądowym) -> Należy sprawdzic magistralę danych. SPRAWDZENIE MAGISTRALI: Komputer sterujący pracą silnika, komunikuje się z komputerem sterującym systemami ABS/ESP i czujnikiem kąta kierowania. Dwa komputery sterujące są podłączone do magistrali i wymieniają miedzy sobą informacje. Brakujące INFO zostają rozpoznane jako usterka. W obu komputerach, znajdują się rezystory obciążeniowe o wartości 120 [omów] każdy. - wyłącz zapłon - odkręc pokrywę puszki komputera sterującego (tego z prawej strony pod szybą – koło zbiorniczka płynu hamulcowego) - zdejmij wtyczkę z komputera, przyłącz wtyczke VAG-a do komputera i sprawdź rezystancję obciążenia komputera sterującego - pomiar wykonać pomiędzy złączami: 58 + 60 oraz 77 + 79 - wymagana wartość: 115 – 135 [omów] - jeśli nie uzyskuje takich wartości – komputer sterujący NIESTETY do wymiany - jeśli mieści się w powyższym przedziale, to podłączyć VAG-a do wiązki przewodów komputera sterującego - sprawdzic rezystancję pomiędzy gniazdami wtykowymi 58 + 60 oraz 77 + 79 - wymagana wartość: 115 – 135 [omów] - jeśli ten przedział oporności jest osiągnięty – to przewody nie maja zwarcia (są sprawne).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...