Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza czujników G2/G62


big7887

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Oto logi z zimnego silnika (logi wykonane przed chwilą, na podwórku 5 stopni C, samochód stał całą noc w garażu):

Grupy: 007 (Engine) - http://vaglog.rtnet.pl/bigx89_79009.html

Grupy: 003 (Instruments) - http://vaglog.rtnet.pl/bigx89_79008.html

Pierwszy pomiar ładny, wszystko koło 9 stopni C, drugi natomiast 30 stopni C...

Czujnik zakłamuje? Do wymiany?

Wyczytałem, że temperatury powinny się mniej więcej pokrywać, a nie pokrywają się.

Termostat wymieniony na oryginał z ASO.

6 miesięcy temu wymieniony był czujnik ten który siedzi w płynie chłodniczym w czarnym plastikowym trójniku po prawej stronie silnika na górze

(nie wiem jaki to jest, mechanik zmieniał) na jakiś nieoryginalny za 50zł. Kolor zielony.

Chcę się tylko upewnić kogoś oblatanego w temacie.

Silnik ładnie szybko się nagrzewa i trzyma temperaturę, jednak ta rozbieżność pomiarów mnie zaciekawiła.

Czujnik do wymiany? Jak tak to który, G2 czy G62?

Są jakieś konsekwencje jeżdżenia w takim wypadku? Typu większe spalania itd..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz nagrzej auto i zrob to samo....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeżutkie pomiary na w pełni rozgrzanym silniku:

Grupy: 007 (Engine) - http://vaglog.rtnet.pl/bigx89_79042.html

Grupy: 003 (Instruments) - http://vaglog.rtnet.pl/bigx89_79041.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko gra.

Znajdz sobie jakis inny problem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...