xDiselx 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Witam Panowie mam takie pytanie odnosnie sprzegła(tarczy), mianowicie zastanawiam sie nad nowym sprzegłem bo to co mam juz zaczyna sie czasami przy wiekszych butach delikatnie uślizgiwać, czy warto jest moze takie sprzeglo regenerowac czy kupic kompletnie nowe? mial ktos doswiadczenia juz z regenerowanymi sprzegłami np u "sławnego" Radzikowskiego i moze cos o tym napisac czy warto czy jednak nowe, auto po programie 360NM przeszlo takze moze cos lepszego by sie przydało wzmacniane na przyszłosc, prosze o jakies opinie i porady co, gdzie i za ile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Seryjne sprzęgło spokojnie daje radę z większymi momentami. Możesz też kupić z BRD wtedy będziesz mieć spory zapas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Sprzęgło ....sprzegłem trzeba sprawdzić też dwumas po wyjęciu tarczy tez Mam kumpla co tak własnie zrobił , zmienił sprzegło a potem było jeszcze gorzej . Jak przelot autko ma ? ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 wkładaj BRD trzyma nawet 450Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacek51 2 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Jakby mogł to pewnie by załozył,ale xDieselx ma AWX a tam jest tarcza 228mm i tak łatwo nie bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Jakby mogł to pewnie by załozył,ale xDieselx ma AWX a tam jest tarcza 228mm i tak łatwo nie bedzie.chyba że tak,musiałby skrzynke zapodać 6 biegową i wtedy sprzęgło BRD wskakuje bez problema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xDiselx 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 heh no zmiana skrzyni nie wchodzi w gre, a co z regeneracja i ewentualnym wzmocnieniem ?? jest to oplacalne w sensie zywotnosci, bo cenowo napewno taniej wychodzi z tego co czytalem. A dwumas narazie chyba sprawny, nie szarpie, nie stuka, odpukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacek51 2 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 To widze Łukasz ze mamy ten sam problem,bo mi tez juz pare razy sprzegło sie uslizgneło,dzisiaj dzwoniłem do Radzika i za wzmocnienie docisku i nabicie nowej okładziny na tarcze powiedział 1200zł i ok.3-4 tygodnie roboty,moim zdaniem lepiej wymienic kpl. sprzegło i skrzynie z BRD (ok.1100zł na czesciach uzywanych) ,ale moje A4 jest sprzed 08.2002r i mam problem z czujnikem predkosci,a najchetniej to włozyłbym skrzynie quatro,ale koszt juz rosnie(1600-1800zł) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się