Korzeń Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 Witam Dzisiaj odebrałem auto od mechanika Wymieniłem pełny rozrząd, pompę wody, plyny, paski, wszystkie filtry. Niestety po przejechaniu 100 kilometrów pojawił sie błąd 17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit Skasowałem go Vagiem, przejechałem kolejne 100km i znowu sie pojawił. Wyczytałem już na forum ze to problem "zawór wentylacji zbiornika (N80): obwód otwarty P1426" Proszę o informacje co to jest, czy mam sie tym sam zająć czy oddać auto spowrotem do mechanika.
marcin j Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 Jezeli nie było tego błędu wcześniej , przed oddaniem auta do mechanika( tak wynika z wypowiedzi), to odaj auto ( choćby dlatego , że auto ma wyjechać w stanie lepszym ) i niech zlokalizuje usterkę , naprawi to błąd po skasowaniu vagiem nie pojawi się ponownie
Korzeń Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Opublikowano 8 Maja 2008 czujnik oparów nie był podpięty wszystko gra.
total9 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 czujnik oparów nie był podpięty wszystko gra. mozesz powiedziec gdzie ten czujnik jest i gdzie go trzeba wlaczyc mam ten sam blad na vagu - wiec i problem zapewne bedzie ten sam
lukaszr Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Z tego co kojarzę to chyba to: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adr_co_to_za_urzadzenie_zdjecie-t75437.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się