Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B51.6] temperatura silnika


mrog

Rekomendowane odpowiedzi

Na klimatroniku temperatura silnika wynosi 89*C po przejechaniu 3-4 km., natomiast zegar nawet nie drgnie, po przejechaniu 20 km zaczyna się podnosić by dojść do 90*C. Napiszcie o co tu chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinam się i wołam POMOCY :!: ale po kolei : czytając wszystkie posty odnośnie trzymania temp. 90 C zauważyłem że ja mam podobnie tzn. silnik nagrzewa sie w miarę szybko ale do temp. 75 C trasa czy miasto taką trzyma a jak postoję na światłach to podejdzie pod 80 C. Po wyłączeniu samochodu gdzie temp. była 75 C i po jakiś 4 min. i ponownym załączeniu temp. na wskaźniku jest 90 C i po chwili sukcesywnie spada do 75 C ( ale to chyba normalne zjawisko gdyż nie działa układ chłodzenia ani wentylator i temp. chwilowo rośnie ). Więc poradziłem się niby kilku fachowców jedni obstawiali czujnik drudzy termostat no i defakto pojechałem na komputer, po podpięciu były zapisane błedy immobilaisera i jeden bład czujnika temp. skasował je i włączył pomiar temp. w czasie rzeczywistym przez komputer wyniki pokrywały się mniej więcej z wskazaniami na zegarach różnica 2 C, na komp. ladnie rosła i malała zgodnie z zegarami. Jaki wniosek - ze czujnik raczej sprawny ale skad ten błąd na początku :?: , diagnosta obstawia pomimo tego błędu termostat a wogóle to mówi żebym dał sobie spokój skoro autko ładnie grzeje, i nie pali dużo, kazał mi się wstrzymać i przyjechać za kilka dni już na gratisowe podłączenie i sprawdzenie czy błędy się nie powtórzyły. Skasował 60 zł a ja jestem wciaż głupi tak jak na początku i biedniejszy, za tą kwotę miałbym nowy termostat a tu dalej nie jestem pewien co robić ? troche też wątpię w fachowość gościa, dziwił się też czemu wentylator cały czas chodzi dopiero ja go uświadomiłem że inne A4 też tak mają choć sam nie wiem po co. Co robić dalej z góry dzieki za czas poświecony na czytanie tego długiego postu i odniesienie się do niego bo chciałbym tym samym zamknąć temat temp. 90 C u siebie i u wszystkich innych a jest nas wielu w klubie :wink:

aha a pod kodem 51 na klimatroniku pokazuje mi pięknie temp. 90 C cały czas i od zimnego silnika ładnie rośnie do 90 C . I tu pytanie za 100 pkt. czy pomiar temp. za pomocą sterownika klimatronika odbywa sie za pomocą tego samego czujnika co w zegarach ? pomiar tak do 75C pokrywa się z wskazaniami zegarów a powyżej na klimie rośnie do 90 C a w zegarach stop na 75 C i bądź tu mądry :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też wskaznik nie pokazywał mi żadnej temperaturki ale pomogła zmiana termostatu i wymiana płynu w chłodnicy teraz mam 90 :mrgreen:

Czy mozesz zdradzic mi tajemnice gdzie dokladnie jest ten termostat?? hmm podobno gdzies od dolu chlodnicy?? i czy jak wyciagales termostat to musiales spuszczac plyn chlodzący??

z gory thx za odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...