maxus24 Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 witam wszystkich, mam taki problem a a4 b6 silnik 2,0 ALT iz po zapaleniu samochodu wlacza sie wentyltor ten od strony kierowcy i strasznie mocno sie kreci , na zimnym silniku podlaczylem do vag i znalazlo mi taki blad 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High a tu wiecej Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 909 557 H Component: 2.0L R4/5VS 0002 Coding: 0011501 Shop #: WSC 63351 3 Faults Found: 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 002 - Lower Limit Exceeded Readiness: 0000 0000 wymienilem czujnik ten na wezu od chlodnicy i dalej to samo czy ktos moze wie o co chodzi ? dodam jeszcze ze silnik niechcial mi sie nagrzac do 90 stopni ,dopiero osiagnol to po przejecjhaniu 10 km ale niezawsze czasami si enagrzewa czasami bardzo powoli z gory dziekuje za kazda informacje
maxus24 Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Opublikowano 12 Maja 2012 tak mam za silnikiem ten zielony ? czy jeszcze o jakis inny chodzi ? Masz jeszcze jeden czujnik temp. a moze mi ktos napisac jakie blocki przeskanowac vagiem w silniku 2.0 ALT bo czytalem ze 007 w engine , a w moim tego niema jest tam pusto czy jesli po osiagnieciu silnika 90 stopni to powinien sie wlaczyc wentylator od chlodnicy ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się