Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Dziwny dźwięk przy 1800-2000 obr


teeree

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, szanownych Klubowiczów :hi:

jak to w życiu bywa , czasami problemy sa a czasami ni ma,

a ja chyba mam....

opis problemu;

Ruszająć na wprost lub skrecając w prawo (wydaje mi sie ze tylko na 1 biegu), przy 1800-2000 obrotów,

w przednim lewym kole lub gdzieś koło niego, slyszalny jest dziwny pojedynczy dzwiek ''kłiuuukk' nie wiem jak to opisac,

coż to może być??

Do Adminów, nie wiem czy wątek jest w dobrym dziale, wg mnie wydawal sie najbardziej prawdopodobny, a jesli nie to prosze o przeniesienie.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jak masz problem z zawieszeniem a na to wyglada to jedynym rozwiazaniem jest pojechac do warsztatu i wrzucic autko na szarpaki i wszystko ci wyjdzie. przy takim stukaniu moze byc wszystko od stabilizatorow wachaczy po koncowki drazkow kierowniczych!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marinero, myslisz ze to zawieszenie? jak tak to pol problemu z mojej strony mniej, myslalem ze to cos ze skrzynią;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piszesz ze dzwiek jest slyszalny gdzies kolo kola wiec ja bym zaczal od diagnozy zawieszenia ktore niestety jest dosc przekombinowane w naszych a4 i czesto sparza sporo problemow na naszych polskich drogach. jadac na wprost albo krecac w prawo mozesz miec wyrobiona lewa koncowke drazka kierowniczego ktora jest zalana w gumie - tam sa luzy wiec krecac kolo ci sie rozjezdza w lewo poczym wraca uderzajac wyrobionym kruccem co ty slyszysz jako jak to nazwales "kluuuk" - jedyna rada podjedz na szarpaki - ja bym od tego zaczol ale moze ktos ma inna teorie wiec niech sie reszta gremium wypowie!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat,

dziwny dzwięk nadal wystepuje,

mechanicy mowią ze jeśli to jakaś usterka to jak padnie to dopiero sie okaze co to, bo na obecna chwile zadnych bledow nie widac,

nie jest o wina wahaczy ,kół,

ten dziwny dzwięk wystepuje tylko raz w czasie jazdy jak odpali sie auto, i obroty dojdą do 1800, to jest sluszalny' kłuuik, lub takie lekkie wycie? jak by sie cos załączało? wydaje mi się ze slyszalne jest to z lewej strony,

Dodam ze, moge jechac spokojnie tzn turlac sie przez X kilometrow nie przekraczajac 1800obrotow, i tego dziwku nie ma, nastepnie dodam gaz, obroty dojda/lub przejda ponad 1800, to dopiero wtedy ten 'dziwny dziwek' , i jak raz juz sie pojawi w czasie jazdy to pozniej go juz nie ma, a wystarczy ze sie zatrzymam, wylacze/wlacze zaplon i znowu to samo,

Ma ktos pomysl co to?

przejechalem niespelna 60tys km, przez 4 lata,

i dzwięk cały czas taki sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...