Skocz do zawartości

teeree

Pasjonat
  • Postów

    123
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O teeree

Informacje

  • Imię
    yarek
  • Miasto
    trzebnica

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia teeree

0

Reputacja

  1. ..ostatecznie pojechałem do firmy/mechanika, co podlaczyl komputer, dalem mu 2 kluczyki i od nowa programowal, zajelo mu to około godziny, bo albo zaprogramowal się jeden kluczyk to drugi nie dzialal, lub działał odwrotnie, po kilkunastu probach programowania/kodowania udało się, oby dwa kluczyki działają prawidłowo już od 5 miesięcy? Mechanik powiedział ze wcześniej ktoś tu grzebał/przypisywal kluczyk i zle się zaprogramowaly, trzeba było jeszcze raz zaprogramować, Ogolnie mogę tylko żałować że sam nie sprobowalem, podłączając komputer i wg schematu starac się zaprogramować, miałbym satysfakcję ze samemu zrobiłem, i zaoszczędził bym stówkę na zapach do auta:)
  2. Na rysunku i w opisie jest błąd, motocyklista jechał pomiędzy pojazdami, czyli był zaraz za samochodem w który wjechał, Tak czytam różne przypadki i wszystko zależy od sądu, ale bywa że sąd uzna winę osoby skrecajacej w lewo,,, może być też współudział.... jest to dla mnie dziwne/nie zrozumiałe, ale to przecież Polska, wg mnie wine ponosi motocyklista, -wyprzedzał w miejscu nie dozwolonym, podwójna linia ciągła, miasto Nie powinien wyprzedzać, złamał zakaz, to powinno wskazywać definitywnie na jego winę, a jeśli to za mało, bo oby dwa pojazdy były na lewym pasie, to motocyklista uderzył w tylni lewy próg/drzwi, jeszcze zrozumiał bym jak by uderzył w przedni błotnik/zderzak to wtedy można by uznać że samochód wyjechał/nie zauważył motocyklisty, w tym przypadku, to motocyklista nie zauważył samochodu, które już było całą swoją długością na lewym pasie, dodatkowo, wiadomo jak to z motocyklem, ma lepsze przyspieszenie niż samochód, (końcówka miasta/ostatnie przejście dla pieszych, długa prosta, nawet kilka lat temu w tym samym miejscu taka sama sytuacja, tylko że motocyklista zginął...) Prawidłowo wykonany manewr wyprzedzania motocyklista powinnien wykonać z prawej strony pojazdu, jeśli widział by że samochód skręca w lewo, motocyklista może tłumaczyć się ze nie zauważył migającego kierunkowskazu... ale poczekamy & zobaczymy co postanowi sąd...
  3. Witam, Chciałbym poznać Wasze zdanie na temat kolizji. Dziewczyna jechała autem ( zaznaczone kolor czerwony) , wjechała na droge główną z której po 100 metrach(a raczej mniej około 60m- dokładnie nie mierzyłem) zaczęła skrecać w lewo na parking, na nią jechała kolejna dziewczyna autem (kolor niebieski) , która też skręcała w lewo, (oby dwie jechał w to samo miejsce) a za nimi jechał motocyklista (kolor zielony), który postanowił wyprzedzić oby dwa pojazdy, niestety uderzył w tylnie lewe koło/drzwi/próg auta (kolor czerwony) Przyjechała karetka/policja która stwierdziła że wina motocyklisty Jest to droga główna (kolor czarny) , jest przejście dla pieszych , przed i za przejściem jest linia ciągła, która zaczyna i kończy się linią przerywaną z racji wjazdu/zjazdu (kolor pomaranczowy), nie wiem dokładnie czy motocyklista zaczął manewr wyprzedzania przed czy za pasami, ale raczej mam zle proporcje na rysunku i manewr wyprzedzania został wykonany przed przejściem dla pieszych Sprawa ma się następująco, policja stwierdziala wine motocyklisty, dziewczyna zglosila szkodzę, dostala wycene (szkoda calkowita), poprosila o auto zastepcze - które dostala na okres 2tygodni, w miedzy czasie dostala wezwanie na policje w celu zlozenia wyjasnien, ponieważ motocyklista nie zgodzil się na mandat/odwolal /zmienil zeznania?, i dziś dostala pismo od ubezpieczyciela: w racji ze motocyklista nie przyznaje się do winy, odszkodowanie nie moze zostać wypłacone, Policja kieruje sprawę do sądu, i dopiero do wyroku sądu który orzeknie wine motocyklisty będzie możliwa wyplata odszkodowania i pokrycia kosztów auta zastępczego które na obecna chwile 1600zl ma zaplacic dziewczyna..... Dziewczyna jest wystraszona, ponieważ na obecna chwile ma: -uszkodzony samochod, i nie wiadomo czy go naprawiac czy sprzedać, (ubezpieczyciel wycenil szkode na 13000zl, wartość auta przed kolizja na 8900, po kolizji wartość auta 2200, do wyplaty 6700) -do zaplaty rachunek za auto zastepcze 1600zl - i wizje że z niej zrobią winnego lub sad uzna współudział -sprawa moze ciągnąc się do 2lat ? Jak myślicie po co motocyklista odmówił przyjęcia mandatu ?
  4. ....szczerze Ci powiem że ciężko będzie znaleźć użytkowników ST suspension, stosunkowo nowa firma na polskim rynku, na zagranicznych stronach; stany, niemcy ,coś tam piszą, Ogólnie mówiąc nowy ST suspension to stary weitec produkuje to KW, np., KW v1 a ST stx, rózni się tym: kw nierdzewka, stx ocynk, inne kolory, składane na tej samej linii produkcyjnej, po prostu tansza alternatywa dla znanego KW, gdzie dopłaca się za znaną marke. Jak byś chciał kupić to taniej wyjdzie na niemieckim ebay.de, chyba że któryś z polskich pośredników zrobi dobra cene:) Sam się nad tym zastanawiam, akurat ja do; s8 d2 mam do wyboru ; st stx czyli tansze wydanie kw v1, róznica w cenie około 1400zl lub zwykle amory bilstein b6 + sprężyny eibach -25mm (wynegocjowałem cene; amor 430zl/szt + sprężyny 750kpl) Na forumA8 polecają bilstein B6 , że dobry komfort, ogólnie że bardzo dobry amortyzator.... natomiast co do gwinta Kw v1/ st stx, ciężko uzyskać jakąś opinie, Zastanawiam się nad komfortem; jeśli gwint 'st stx' skrecil bym -30przód -25tył, to czy komfort będzie porównywalny z bilstein/eibach-25mm
  5. Dziękuje za odpowiedz; "o kurczę pieczone" teraz to mam zagwostkę.... mmh ok odpuszczam megsa, czyli tak, opcja: 1. wybieram wosk "fusso shine color" na zime, i felgi caloroczne i chyba jest błąd bo dwa linki się zdublowaly, cleaner miał być ten: "soft99 micro liquid compound set "? 2. na lato "poorboys" , tylko pytanie przed nałożeniem "black hole", używam clenera "soft99 micro liquid" ? 3. zamiast tego co w opcji 1+2 kupuje zymol; cleaner hdc i wosk carbon i używam przez cały rok, na całe auto, lakier i felgi i ten wosk "zymol carbon" , prosto mówiąc zrobi większą robotę niż opcje 1 i 2? bo w zasadzie swoje kosztuje, sam wosk 200zl za 236ml.. i ostatnie pytanie: Czy zawsze przed nałożeniem wosku obojętnie jakiego, przyjmijmy woskowanie co 2-4tygodnie, używać cleanera? edit: kupiłem; soft99 i poorboy's, zymol za rok..... przy okazji zakupiłem jeszcze megsa : -gold class trim detaler -natural shine protectant Zastanawiałm sie nad rekawicą z megsa microfiber wash mitt, ale podobno lepiej kupic carpro, także dopiero w następnym miesiącu.... Dzięki Griffe za pomoc
  6. Witam, kolory auta -czarny ly9b brillant black -granatowy lz5l mingblau Ostatnimi czasy używałem: -szampon meguairs nxt -wosk mleczko meguiars nxt 2.0 Szampon się skończył na początku sezonu więc kupiłem nowa butlę, a w sobote skończył się wosk, i tak szukam, czytam i myślę co dalej: Chciałbym tym razem użyć glinki i politury, i kupić nowy wosk, z nxt2.0 byłem zadowolony i mam taką wizję: -mycie szampon nxt -glinka valetpro yellow -mycie -politura black hole (dla wzmocnienia efektu) -wosk nxt 2.0 -wosk collinte 467 (nałożony po 24h, jako druga warstwa, podobno tak można i wzmocni to efekt?) Collinte chcę używać do felg, i na auto w okresie zimy bez wcześniejszego użycia black hole i nxt2.0, z racji że dłużej poleży, a na lato, myje i woskuje częściej, także nałożenie politury która osłabia przyleganie wosku mnie nie zraża, Także mam kilka pytań: Czy wyżej wymienione produkty połączą się ze sobą? -Czy przed nałożeniem politury black hole, użyć cleanera? jeśli tak to jakiego? dj lime prime (ścierny) ? czy dj lime prime lite (nie ścierny)? - Czy nakładanie dwóch warstw wosku da lepszy efekt, a może zrezygnowac z nxt?
  7. Autem jeżdzę mało; A4 B5 1.9ajm, przez 7lat zrobiłem 72tys, w 2014r tylko 7,5tys km +5tys rowerem:) dlatego kupiłem drugi pojazd w benzynie, Nie mam w planach sprzedaży samochodu za kilka lat, A co do wydania pieniędzy, najlepiej w granicy zdrowego rozsądku, nie jestem fanem kupowania byle tanio, a często, wole odłożyć/dorzucić i kupić droższe, jeśli faktycznie różnica ceny przekłada się na jakość
  8. Panowie potrzebuje porady, pisze na tym forum , ponieważ jest tu więcej użytkowników , którzy mogą konkretniej wypowiedzieć się na nurtujące mnie pytania, W A4 B5 2000r, mam fabrycznie 1BE czyli -20mm, jeżdżę tak od 7lat i jak dla mnie jest komfortowe, opona 205/55/16 Ale mam problem z doborem zawieszenia do S8 D2 2001r, fabrycznie 1BD -20mm, opona 245/45/18 Nie wiem co kupić żeby nie żałować: zastanawiam się nad: czy iść w serie 1BD -20mm -oryginalne amortyzatory przod 1100zl/szt +stare spręzyny (przy fabrycznym -20, auto nie wygląda źle ale mogło by pójść trochę do dołu) -amortyzator bilstein B6 przód 500zl/szt + stare sprężyny (podobno na bilstein B6 może być wyżej niż na oryginale) Poza tym auto ma już swój przelot 230tys, także sprezyny tez wypadało by wymienić, -bilstein B12 prokit komplet 4szt +sprężyny -30mm eibach 3400zl (w tym zestawie amory to B6 lub B8 o skróconym skoku, ale z nowymi sprężynami -30mm, także domniemam że powinno być tak samo jak seria lub ciut niżej, i podobno komfort powinien być większy w stosunku do serii? -nigdy nie miałem gwinta, a myślę że chciałbym mieć znajomy który przeżył kilkanaście gwintów mówi że jeśli gwint to tylko KW v2, Cenowo to wygląda następująco: -kw v1 4650 -kw v2 5800 (nie mała kwota, kupując np. b12 lub stx'a za pozostałą kwotę mogę kupić tarcze i klocki EBC) -stx (podobno to tańsza wersja v1 lub nowy weitec) 810e / 3450zl Czy warto dopłacić do V2 żeby mieć regulacje twardości? Jeśli nie warto, to czy poczuje różnice pomiędzy KW v1 ,a STX? a może bilstein B12 będzie lepszy niż gwint STX? Inne gwinty, które pomijam: -supersport black evollution 600e lub u nas 3000zl -ap 620e Będę wdzięczy za podpowiedzi
  9. Podłączę się do tematu, mógłby mi ktoś zaproponować, dobrą oponę 205/55/16 lato, ale warunek musi być z rantem ochronnym, Wszystkie opony które wygrywają rankingi jako najkrótsza droga hamowania, mniejsze zużycie paliwa, itd. itp niestety nie posiadaja rantu ochronnego ; nokian line dunlop bluresponse (te bym kupił gdyby był rancik) goodyear efficientgrip continental contipremium contakt5 (continentale jakos do mnie nie przemawiają) cena do 300zl/szt Ostatnio czyli w 2008r kupiłem nowe barum bravursis z rantem, zrobiłem na nich niespełna 60tys km, i nowy sezon 2015r trzeba przywitać z nowymi oponami, ale mam problem z wyborem opony z rantem ochronnym, Będę wdzięczny za odpowiedzi
  10. To nie wina gumki, gumka założona prawidłowo, usterka występuje w dwóch pilotach, poza tym w drugim aucie gumka jest tak samo założona i jest ok , Podłączę pod vaga, i sprawdzę te kanały, tylko, że u mnie wszystko działa otwieranie/zamykanie od zewnątrz/wewnątrz, jedynie jest zamienione na pilocie otwórz/zamknij ale podepnę vaga dopiero jak odbiore auto od mechaników, jutro rano regeneracja przekładni
  11. Witam, wybaczcie ze odgrzeje kotleta, ale mam taki sam problem, kupiłem kolejne audi, i właśnie są takie cyrki, naciskam na pilocie otwórz, a on zamyka i odwrotnie, Jak to naprawić? tylko vagiem? Jeśli tak to może ktoś ma instrukcje po polsku ? nie dość ze jestem amatorem vag'a to jeszcze po angielsku i zapewne coś przekręcę, a może jest ktoś z wrocławia i by mi to naprawił, oczywiście zapłacę
  12. Dzięki wielkie, mogę skręcać, wychodzi na to że od lewej: zielony, niebieski, czerwony, biały, pusty pin, Pozdrawiam
  13. Witam, Szukam pomocy zwiazanej z taką kierownicą: http://allegro.pl/kierownica-audi-a4-b5-lift-granatowa-s-line-trojka-i5110227120.html mianowicie mam taka sama kierownice u siebie w aucie, ale przy rozbieraniu za mocno pociągnąłem, i wyrwało mi piny z wtyczki, i teraz nie wiem jak to złożyć, wtyczka prostokątna, wąska, kolor czarny, z miejscem na 5pinów, 4 kabelki które się w niej znajdują: zielony,niebieski,czerwony, bialy Będe wdzieczny za zdjęcie wtyczki lub rozpiske kolejności od lewej kolorów i który to pusty pin Dziekuje i pozdrawiam
  14. w liczniku z Fis'em są 3 duże wtyczki, raczej wszystkie są dobrze wpięte, A może ktoś wie, w której kostce(jaki kolor) chyba szara wtyczka? który kabelek odpowiada za wyświetlanie temp zewnętrznej? edit: szukam czytam i znalazłem, że jeśli nie wyświetla to trzeba aktywować vagiem, mmh czy to możliwe że po wyciagnieciu/rozkręceniu licznika cos się zrestartowało? szczerze nie pierwszy raz wyciągałem licznik i zawsze było ok, fakt teraz go rozkręciłem, ale żeby się sam przekodował? czy jest to możliwe? jutro podepnę vaga i sprawdze, chyba ze ma ktoś jakieś wskazówki 'dobre rad'? będę wdzieczny edit: zrobione - działa, wyciągnąłem licznik, dla zasady psiknąłem kontaktem, zamontowałem i temperatrura jest, także, raczej jakiś pin/kabelek nie stykał
  15. teeree

    Tylna wycieraczka avant

    Goldi - uporałeś się z tylną wycieraczką? co było przyczyna nie działającej wycieraczki? mam taki sam problem, wczoraj przestała działać, podmieniłem silniczek i nic, domyślam się ze wina leży w poprzerywanych kablach na zgięciu klapy... edit: zrobione - wycieraczka działa, przyczyna - wiazka po lewej stronie przy zawiasie - 4 przewody ułamane i 2 nadłamane,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...