Voucher Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 Do wymiany w aucie mam chłodnice klimatyzacji. Moje auto jest z 12.96 r. modelowo 97 r. Czy ta chłodnica bedzie pasowac? http://allegro.pl/item357333251_chlodnica_klimatyzacji_vw_passat_b5_audi_a4_nowa.html
wustyle Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 popros kolesia o odczytanie symbolu z tej bialej naklejki (gorna prawa krawedz) i sprawdz w jakimkolwiek serwisie
Voucher Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Opublikowano 13 Maja 2008 Bo byłem w serwisie i jest nieszczelna. Dzwonilem do kolesia i mowi ze powinna pasowac. Byly jakies roznice w chlodnicach do 97 r.??
Duro Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 a jak ci sprawdzali? Bo ja tez dzisiaj byłem i mi powiedzieli tez ze jest nieszczelna i nie wiem czy wierzyc czy jeszcze gdzies jechac Co ci sie w ogole dzialo?
Wąski Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 TAK będzie .Różnica była tylko w przykręcaniu przewodów.Albo każdy osobno na gwint,lub na szybkozłączkę z centralna śróbą :th: tylko tyle jest różnic
Voucher Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Opublikowano 13 Maja 2008 a jak ci sprawdzali? Bo ja tez dzisiaj byłem i mi powiedzieli tez ze jest nieszczelna i nie wiem czy wierzyc czy jeszcze gdzies jechac Co ci sie w ogole dzialo? Wpuscili jakis plyn i bylo widac gdzie ucieka. Dokladnie nie wiem jak to wygladalo, bo ojciec byl dzisiaj z autem u mechanika. Ale on wszystko widzial takze wiadomo ze jest nieszczelna. To jest numer mojej chłodnicy: 4D0 260 427 Ona jest na gwint czy na szybkozłączke? A tu wyciek który zlokalizowali: Nie da rady tego naprawić? Trzeba od razu całą chłodnice wymieniac?
Wąski Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 zrób zdjęcia gdzie się przykręca przewody.Powinny być przykręcane
Voucher Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Opublikowano 13 Maja 2008 To są chyba te przy haku bo nie wiem gdzie indziej moze byc dostep.
Gość AdoKrycha007 Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 może to podejdzie pod ten temat też... Klimatronic (a4 b5 sedan 95r.) wieje mi tylko ciepłym. jak na luzie przygazuje auto na wyyysokie obroty wyłącza się na chwilę, jak obroty spadną to spowrotem wieje ciepłym. po podpięciu do komputera błąd jedyny jaki wyskakuje to 16500 czyli z tego co znalazłem to obwód temperatury chłodzenia silnika. Czy to może być coś poważnego, czy nie da się tak stwierdzić odrazu. Czy może to być np jakiś tylko elektroniczny chochlik. Z klimy nie śmierdzi ani nic podobnego... Rurki pod maską z boku po lewej stronie są lodowate i lekko oszronione nawet. Czy Ktoś miał już podobne problemy? Stało mi to wszystko po zimie.
Wąski Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 Tak.będzie pasowała kupuj śmiało [br]Dopisany: 13 Maj 2008, 20:14 _________________________________________________ może to podejdzie pod ten temat też... Klimatronic (a4 b5 sedan 95r.) wieje mi tylko ciepłym. jak na luzie przygazuje auto na wyyysokie obroty wyłącza się na chwilę, jak obroty spadną to spowrotem wieje ciepłym. po podpięciu do komputera błąd jedyny jaki wyskakuje to 16500 czyli z tego co znalazłem to obwód temperatury chłodzenia silnika. Czy to może być coś poważnego, czy nie da się tak stwierdzić odrazu. Czy może to być np jakiś tylko elektroniczny chochlik. Z klimy nie śmierdzi ani nic podobnego... Rurki pod maską z boku po lewej stronie są lodowate i lekko oszronione nawet. Czy Ktoś miał już podobne problemy? Stało mi to wszystko po zimie. powiem nie wiem,załuż nowy wątek ,koledzy maja większe doświadczenie ,a tak nie znajdą tematu
wojtek2626 Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 Voucher a mozesz napisac ile masz czujników, czy masz przy chłodnicy i przewodzie czy przy osuszaczu. Jeżeli masz przykręcana to ta z allegro bedzie pasowac.
Voucher Opublikowano 14 Maja 2008 Autor Opublikowano 14 Maja 2008 Voucher a mozesz napisac ile masz czujników, czy masz przy chłodnicy i przewodzie czy przy osuszaczu. Jeżeli masz przykręcana to ta z allegro bedzie pasowac. Wiem ze mam jakis czujnik zaraz za zderzakiem przy chłodnicy. Przy osuszaczu nie wiem czy jest...
wojtek2626 Opublikowano 16 Maja 2008 Opublikowano 16 Maja 2008 Bo ja mam jeden czujnik 4 pinowy przy osuszaczu a w pozostałych miejscach jest pusto, nie wiem moze tak jest przy manualnych klimatyzacjach Ostatnio sprawdziłem że sa 3 rodzaje chłodnic klimatyzacji: 1. 94-96 przewody przykrecane z zaworkiem do napełniania z przodu chłodnicy 2. Po 96 przewody przykrecane ale zaorki do napełniania sa na przewodach 3. Po 96 przewody na szybkozłączke
Voucher Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 Witam ponownie :> Nie chciałem zakładać nowego wątku gdyż sprawa dotyczy tej samej klimatyzacji którą będę naprawiał już 3 raz . Otóż po wymianie skraplacza (nie markowy - z allegro) w 2008 roku miałem chwile spokoju i cieszyłem się chłodnym powietrzem w kabinie samochodu. Następnego roku okazało się, że czynnik uciekł z układu przez ową chłodnice, więc postanowiłem ją pospawać w pewnym zakładzie, myśląc że wszytko będzie ok i będę miał trochę spokoju. Wszystko było w porządku aż do teraz, gdy zaczęły się cieplejsze dni, uruchomiłem klimatyzację, a na panelu klimatronika wyskoczył mi błąd - 22.1 czyli brak czynnika w układzie . Podejrzewam ze znowu powstała jakaś nieszczelność przy chłodnicy i czynnik uciekł... No i teraz pytanie, czy istnieje możliwość wymiany chłodnicy klimatyzacji samemu? Nie chce pakować się w dodatkowe koszta, po prostu wymieniłbym chłodnice sam i pojechał tylko na nabicie klimy oszczędzając w ten sposób parę groszy. Ewentualnie jaką chłodnicę zakupić abym nie musiał jej naprawiać/wymieniać w następnym roku?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się