Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Nieszczelność chłodnicy klimatyzacji - wymiana


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bo byłem w serwisie i jest nieszczelna.

Dzwonilem do kolesia i mowi ze powinna pasowac.

Byly jakies roznice w chlodnicach do 97 r.??

Opublikowano

a jak ci sprawdzali? Bo ja tez dzisiaj byłem i mi powiedzieli tez ze jest nieszczelna i nie wiem czy wierzyc czy jeszcze gdzies jechac :kwasny: Co ci sie w ogole dzialo?

Opublikowano

TAK będzie .Różnica była tylko w przykręcaniu przewodów.Albo każdy osobno na gwint,lub na szybkozłączkę z centralna śróbą :th:

tylko tyle jest różnic :)

Opublikowano

a jak ci sprawdzali? Bo ja tez dzisiaj byłem i mi powiedzieli tez ze jest nieszczelna i nie wiem czy wierzyc czy jeszcze gdzies jechac :kwasny: Co ci sie w ogole dzialo?

Wpuscili jakis plyn i bylo widac gdzie ucieka. Dokladnie nie wiem jak to wygladalo, bo ojciec byl dzisiaj z autem u mechanika. Ale on wszystko widzial takze wiadomo ze jest nieszczelna.

To jest numer mojej chłodnicy: 4D0 260 427

img4670ct1.th.jpg

Ona jest na gwint czy na szybkozłączke?

A tu wyciek który zlokalizowali:

img4671bp2.th.jpg

Nie da rady tego naprawić?

Trzeba od razu całą chłodnice wymieniac?

Opublikowano

zrób zdjęcia gdzie się przykręca przewody.Powinny być przykręcane :)

Opublikowano

To są chyba te przy haku bo nie wiem gdzie indziej moze byc dostep.

img4675pk0.th.jpg

Gość AdoKrycha007
Opublikowano

może to podejdzie pod ten temat też...

Klimatronic (a4 b5 sedan 95r.) wieje mi tylko ciepłym. jak na luzie przygazuje auto na wyyysokie obroty wyłącza się na chwilę, jak obroty spadną to spowrotem wieje ciepłym. po podpięciu do komputera błąd jedyny jaki wyskakuje to 16500 czyli z tego co znalazłem to obwód temperatury chłodzenia silnika. Czy to może być coś poważnego, czy nie da się tak stwierdzić odrazu. Czy może to być np jakiś tylko elektroniczny chochlik. Z klimy nie śmierdzi ani nic podobnego... Rurki pod maską z boku po lewej stronie są lodowate i lekko oszronione nawet. Czy Ktoś miał już podobne problemy? Stało mi to wszystko po zimie.

Opublikowano

Tak.będzie pasowała kupuj śmiało :)[br]Dopisany: 13 Maj 2008, 20:14 _________________________________________________

może to podejdzie pod ten temat też...

Klimatronic (a4 b5 sedan 95r.) wieje mi tylko ciepłym. jak na luzie przygazuje auto na wyyysokie obroty wyłącza się na chwilę, jak obroty spadną to spowrotem wieje ciepłym. po podpięciu do komputera błąd jedyny jaki wyskakuje to 16500 czyli z tego co znalazłem to obwód temperatury chłodzenia silnika. Czy to może być coś poważnego, czy nie da się tak stwierdzić odrazu. Czy może to być np jakiś tylko elektroniczny chochlik. Z klimy nie śmierdzi ani nic podobnego... Rurki pod maską z boku po lewej stronie są lodowate i lekko oszronione nawet. Czy Ktoś miał już podobne problemy? Stało mi to wszystko po zimie.

powiem nie wiem,załuż nowy wątek ,koledzy maja większe doświadczenie ,a tak nie znajdą tematu :)

Opublikowano

Voucher a mozesz napisac ile masz czujników, czy masz przy chłodnicy i przewodzie czy przy osuszaczu. Jeżeli masz przykręcana to ta z allegro bedzie pasowac.

Opublikowano

Voucher a mozesz napisac ile masz czujników, czy masz przy chłodnicy i przewodzie czy przy osuszaczu. Jeżeli masz przykręcana to ta z allegro bedzie pasowac.

Wiem ze mam jakis czujnik zaraz za zderzakiem przy chłodnicy. Przy osuszaczu nie wiem czy jest...

Opublikowano

Bo ja mam jeden czujnik 4 pinowy przy osuszaczu a w pozostałych miejscach jest pusto, nie wiem moze tak jest przy manualnych klimatyzacjach :mysli: Ostatnio sprawdziłem że sa 3 rodzaje chłodnic klimatyzacji:

1. 94-96 przewody przykrecane z zaworkiem do napełniania z przodu chłodnicy

2. Po 96 przewody przykrecane ale zaorki do napełniania sa na przewodach

3. Po 96 przewody na szybkozłączke

Opublikowano

Witam ponownie :>

Nie chciałem zakładać nowego wątku gdyż sprawa dotyczy tej samej klimatyzacji którą będę naprawiał już 3 raz :wallbash:.

Otóż po wymianie skraplacza (nie markowy - z allegro) w 2008 roku miałem chwile spokoju i cieszyłem się chłodnym powietrzem w kabinie samochodu. Następnego roku okazało się, że czynnik uciekł z układu przez ową chłodnice, więc postanowiłem ją pospawać w pewnym zakładzie, myśląc że wszytko będzie ok i będę miał trochę spokoju. Wszystko było w porządku aż do teraz, gdy zaczęły się cieplejsze dni, uruchomiłem klimatyzację, a na panelu klimatronika wyskoczył mi błąd - 22.1 czyli brak czynnika w układzie :kwasny::wallbash:.

Podejrzewam ze znowu powstała jakaś nieszczelność przy chłodnicy i czynnik uciekł... :disgust::kwasny:

No i teraz pytanie, czy istnieje możliwość wymiany chłodnicy klimatyzacji samemu? Nie chce pakować się w dodatkowe koszta, po prostu wymieniłbym chłodnice sam i pojechał tylko na nabicie klimy oszczędzając w ten sposób parę groszy.

Ewentualnie jaką chłodnicę zakupić abym nie musiał jej naprawiać/wymieniać w następnym roku?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...