Jump to content
IGNORED

[B6 AVF] Prosze o analize, brak mocy czy przyzwyczajenie


robaq
 Share

Recommended Posts

Od jakiegoś czasu mam wrażenie braku mocy :confused4:, niestety nie mam możliwości przejechania się innym AVF (w zasadzie żadnym innym dizlem)

Błędów nie było, zrobiłem logi proszę o ocenę w jakiej kondycji jest silniczek

Jedynie co zmieniłem to opony z felgami z 205/16" na 235/17".

Autko pali mi po mieście w granicach 9l, na trasie ok 1000km 6,5l

Log 011 zrobiłem dwa razy, jako pierwszy potem cała reszta i znowu 011. (co by się kierownice rozruszały)

logi1.jpg

logi2.jpg

logi3.jpg

Link to comment
Share on other sites

IMO - z logow, ktore zamiesciles nie wynika nic zlego.

Niepokoi mnie tylko rozjerzdzajacy sie kąt synchronizacji na wysokich obrotach.

Moze nalezaloby skontrolowac napinacz ?

Pozdr

Link to comment
Share on other sites

powodem odczucia braku moczu jest wiekszy kapec ... :naughty:

zrob 004 na jalowym ...

poza tym masz niedoladowanie [nawet 100 mbar] w najlepszym przedziale obrotow ... pomasuj troszke sendalem pedal gazu ... :evil:

Link to comment
Share on other sites

Witam, juz miałem robić 004 na jałowym, aż tu nagle patrze kontrolka z Airbag nie gaśnie.

Airbag zrobiony

log 004, wklejam bez obróbki w jpga (tak na szybko) mam nadzieje ze będzie czytelny

Group A: '004

Engine speed Spec start of inj. Spec inj. duration Synchro. angle

TIME 790-870 4BTDC-2ATDC 3-8 °Ck. -3..+3°Ck.

MARKER STAMP /min °ATDC CF CF

0,54 882 0 6,6 0

0,94 882 0 6,6 0

1,34 882 0 6,6 0

1,74 882 0 6,6 0

2,14 882 0 6,6 0

2,54 882 0 6,6 0

2,93 882 0 6,6 0

3,33 882 0 6,6 0

3,73 882 0 6,6 0

4,13 882 0 6,6 0

4,53 882 0 6,6 0

4,93 882 0 6,6 -0,6

5,33 882 0 6,6 0

5,73 882 0 6,6 0

6,13 882 0 6,6 0

6,53 882 0 6,6 0

6,93 882 0 6,6 0

7,33 882 0 6,6 0

7,73 882 0 6,6 0

8,13 882 0 6,6 0

8,53 882 0 6,6 0

8,93 882 0 6,6 0

9,33 882 0 6,6 0

9,73 882 0 6,6 0

10,13 882 0 6,6 0

10,53 882 0 6,6 0

10,93 882 0 6,6 0

11,33 882 0 6,6 0

11,73 882 0 6,6 0

12,13 882 0 6,6 0

12,53 882 0 6,6 0

12,93 882 0 6,6 0

13,33 882 0 6,6 0

13,73 882 0 6,6 0

14,13 882 0 6,6 0

14,53 882 0 6,6 0

14,93 882 0 6,6 0

15,33 882 0 6,6 0

15,73 882 0 6,6 0

16,13 882 0 6,6 0

16,53 861 0 6,6 0

16,93 882 0 6,6 0

17,33 882 0 6,6 0

17,73 882 0 6,6 0

18,13 882 0 6,6 0

18,53 882 0 6,6 0

18,93 882 0 6,6 0

19,33 882 0 6,6 0

19,73 882 0 6,6 0

20,13 882 0 6,6 0

20,53 882 0 6,6 0

20,93 882 0 6,6 0

21,33 882 0 6,6 0

21,73 882 0 6,6 0

22,13 882 0 6,6 0

22,53 882 0 6,6 0

22,93 882 0 6,6 0

23,33 882 0 6,6 0

23,73 882 0 6,6 0

24,13 882 0 6,6 -0,6

24,53 882 0 6,6 0

24,93 882 0 6,6 0

25,33 882 0 6,6 0

25,73 882 0 6,6 0

26,13 882 0 6,6 0

26,53 882 0 6,6 0

26,93 882 0 6,6 0

27,33 882 0 6,6 0

27,73 882 0 6,6 0

28,13 882 0 6,6 0

28,53 882 0 6,6 0

28,93 882 0 6,6 0

29,33 882 0 6,6 0

29,73 882 0 6,6 0

30,13 882 0 6,6 -0,6

30,53 882 0 6,6 0

30,93 882 0 6,6 0

31,33 882 0 6,6 0

31,73 882 0 6,6 0

32,13 882 0 6,6 0

32,53 882 0 6,6 0

32,93 882 0 6,6 0

33,32 882 0 6,6 0

33,72 882 0 6,6 0

34,12 882 0 6,6 0

34,52 882 0 6,6 -0,6

34,92 882 0 6,6 0

35,32 882 0 6,6 -0,6

35,72 882 0 6,6 -0,6

36,12 882 0 6,6 0

36,52 882 0 6,6 0

36,92 882 0 6,6 0

37,32 882 0 6,6 0

37,72 882 0 6,6 0

38,12 882 0 6,6 0

38,52 882 0 6,6 0

38,92 882 0 6,6 0

39,32 882 0 6,6 0

39,72 882 0 6,6 0

40,12 882 0 6,6 0

40,52 882 0 6,6 -0,6

40,92 882 0 6,6 -0,6

41,32 882 0 6,6 -0,6

41,72 882 0 6,6 -0,6

42,12 882 0 6,6 0

42,52 882 0 6,6 0

42,92 882 0 6,6 0

43,32 882 0 6,6 0

43,72 882 0 6,6 0

44,12 882 0 6,6 0

44,52 882 0 6,6 0

44,92 882 0 6,6 0

45,32 882 0 6,6 0

45,72 882 0 6,6 0

46,12 882 0 6,6 0

46,52 882 0 6,6 0

46,92 882 0 6,6 0

47,32 882 0 6,6 -0,6

47,72 882 0 6,6 -0,6

48,12 882 0 6,6 0

48,52 882 0 6,6 0

48,92 882 0 6,6 0

49,32 882 0 6,6 0

49,72 882 0 6,6 0

50,12 882 0 6,6 0

50,52 882 0 6,6 0

50,92 882 0 6,6 0

51,32 882 0 6,6 0

51,72 882 0 6,6 0

52,12 882 0 6,6 0

52,52 882 0 6,6 0

52,92 882 0 6,6 0

53,32 882 0 6,6 0

53,72 882 0 6,6 0

54,12 882 0 6,6 0

54,52 882 0 6,6 0

54,92 882 0 6,6 0

55,32 882 0 6,6 0

55,72 882 0 6,6 0

56,12 882 0 6,6 0

56,52 882 0 6,6 0

56,92 882 0 6,6 0

57,32 882 0 6,6 0

57,72 882 0 6,6 0

58,12 882 0 6,6 0

58,52 882 0 6,6 0

58,92 882 0 6,6 0

59,32 882 0 6,6 0

59,72 882 0 6,6 0

60,12 882 0 6,6 0

60,6 882 0 6,6 0

61 882 0 6,6 -0,6

61,4 882 0 6,6 0

61,8 882 0 6,6 0

62,2 882 0 6,6 0

62,6 882 0 6,6 -0,6

63 882 0 6,6 0

63,4 882 0 6,6 -0,6

63,81 882 0 6,6 -0,6

64,21 882 0 6,6 0

64,61 882 0 6,6 0

65,01 882 0 6,6 0

65,41 882 0 6,6 0

65,81 882 0 6,6 0

66,21 882 0 6,6 0

66,61 882 0 6,6 0

67,01 882 0 6,6 0

67,41 882 0 6,6 0

67,81 882 0 6,6 0

68,21 882 0 6,6 0

68,61 882 0 6,6 0

69,01 882 0 6,6 0

69,41 882 0 6,6 0

69,81 861 0 6,6 0

70,21 882 0 6,6 0

70,61 882 0 6,6 -0,6

71,01 882 0 6,6 -0,6

71,41 882 0 6,6 0

71,81 882 0 6,6 0

72,21 882 0 6,6 0

72,61 882 0 6,6 0

73,01 882 0 6,6 0

73,41 1008 0,6 7,1 0

73,81 1302 0,6 7,1 0

74,21 1449 1,2 6,6 -0,6

74,61 1449 1,2 6,1 -0,6

75,01 1428 1,2 6,1 0

75,41 1407 1,2 6,6 0

75,81 1407 1,2 6,1 -0,6

76,21 1407 1,2 6,6 -0,6

76,61 1407 1,2 6,1 0

77,01 1407 1,2 6,1 -0,6

77,41 1407 1,2 6,6 -0,6

77,81 1407 1,2 6,6 0

78,21 1407 1,2 6,6 -0,6

78,61 1407 1,2 6,6 -0,6

79,01 1407 1,2 6,6 0

79,41 1386 1,2 6,1 0

79,81 1176 0,3 3,6 0

80,21 903 0 6,6 0

80,61 903 0 6,6 0

81,01 882 0 6,6 -0,6

81,41 882 0 6,6 0

81,81 882 0 6,6 0

82,2 882 0 6,6 0

82,6 882 0 6,6 0

83 882 0 6,6 0

83,4 882 0 6,6 0

83,8 882 0 6,6 0

84,2 882 0 6,6 0

84,6 882 0 6,6 0

85 882 0 6,6 0

Link to comment
Share on other sites

jest OK .. choc ten rozjechany kat na wyzszych obrotach ...

hmm :mysli: mozna by sprawdzic stan napinacza dla swietego spokoju...

Link to comment
Share on other sites

W statycznym 004 jest OK, a jednak ten dynamiczny mnie niepokoi.... ciekawostka ... tak jakby napinacz "popuszczal" na wysokich obrotach... jakby to byla moja fura to bym sprawdzil napinacz. :th:

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Nigdzie nie jedz, kontroluj tylko czy kąt synchronizacji nie zaczyna sie rozjerzdzac przy nizszych obrotach.

Proponuje co 5 tys km.

Tyle odemnie.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...