robaq
Pasjonat-
Postów
78 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O robaq
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia robaq
1
Reputacja
-
Dzięki za odpowiedź, będzie trzeba zasiąść. Tylko jak żonę przekonać znowu do audi . Ale chyba nie ma lepszej opcji Dzięki Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
-
Witam, piękna bryka Mam pytanko czy a4 b8 jest większe od b6 w środku chodzi o przestrzeń z przodu i z tyłu. aktualnie jeżdżę a4 b6 już osiem lat i czas na zmiany. Żona chce większe autko a w danych wymiary środka są te same tylko rozstaw kół się zmienił. Jakie ty masz odczucia przestrzeni wnętrza? Siedziałem w insygni i 508 i muszę powiedzieć że na te dwa bym się nie zamienił. Niby wielkie a w środku jakoś ciasno .
-
Światła postojowe - lewa strona nie świeci (przód i tył) MCE-ok
robaq opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam, Problem jest jak w temacie, oczywiście żarówki są ok. Prawdopodobnie prąd się traci na kostce rozgałęzienia przód/tył bo z modułu idzie jeden przewód. Gdzie znajdę te rozgałęzienie? Własnie ta kropka na schemacie. Mam wersje LOW Może ktoś nakieruje mnie na złącze bo nie chcę pruć pół auta. W ostateczności puszczę kabel z prawej na lewo -
Katalizator wywaliłem z dwa lata temu
-
Objawy mam podobne bo dymi na szaro-niebiesko. Ale od początku. Olej poszedł na dolot i w wydech(kupa dymu), tak przejechałem ze 4 km, akurat pod warsztat. Na bagnecie minimum. Diagnoza mechanika padło turbo. Na szczęście było na gwarancji (regenerowane). Turbo zostało wymienione ale stare sprawdzili na regeneracji i rzekomo było dobre. I jak się okazało odma była zamarznięta. Ale ok. Turbo wymienione, odma drożna a kopci jak kopcił. Mechanik mówi ze musi się olej wypalić z wydechu bo poszło w wydech około 1l. przejechałem 500 km i kopci jak kopcił. Jak długo może cię wypalać olej z wydechu?
-
Witam, Czy poradziłeś sobie z tym problemem bo mam takie same objawy nie wiem co mam robić?
-
autko ledwo ciągnie od dołu gdzieś od 2200 obr. jest ok. Strasznie długo lag, jak się go pozbyć? Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 004,004) Log (3 - 008,008) Log (4 - 007) Log (5 - 003,003,003) Log (6 - 011,011,011) Log (7 - 010)
-
Zamieściłem pełne logi w pierwszym poście. Proszę o ocenę i ogólny stan silnika. Czujnika n75 nie podmieniłem, nie pasował. Dawcą był seat ---------- Post dopisany 27-09-2013 at 12:32 ---------- Poprzedni post napisany 26-09-2013 at 10:14 ---------- Wyczyściłem n75 ale dalej to samo. Pomocy!!!
-
No właśnie jakieś 3 sekundy od załączenia z 948 idzie na 1044
-
Dzisiaj podmienię n75. A może to być za słabe podciśnienie?
-
Witam, proszę zerknijcie co może być trochę go muli z dołu. Regenerowałem turbo po podobno ciekło, ale po wyjęciu nie było tak źle. Bardziej waliło z odmy. Ale jak już było wyciągnięte to zrobiłem. Na dniach stuknie 300tyś. Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 004,004) Log (3 - 008,008) Log (4 - 007) Log (5 - 003,003,003) Log (6 - 011,011,011) Log (7 - 010)
-
Ok, ale jak to zrobić, może ktoś podpowiedzieć. Vaga mam.
-
Witam, Postanowiłem zaślepić EGR, kupiłem blaszki na aukcji "Zestaw zaślepek EGR TDI VW AUDI " założyłem, było by wszystko ok ale jest problem wywala mi błąd 1 Fault Found: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent Da się coś z tym zrobić?
-
Co tak samo, luźna rura, dziura, czy olej w dolocie?
-
rura pękła, dmucha całkiem nieźle. Oleju też trochę wali przez to pęknięcie oby turbo nie padło.