Skocz do zawartości

robaq

Pasjonat
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O robaq

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia robaq

1

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedź, będzie trzeba zasiąść. Tylko jak żonę przekonać znowu do audi . Ale chyba nie ma lepszej opcji Dzięki Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
  2. Witam, piękna bryka Mam pytanko czy a4 b8 jest większe od b6 w środku chodzi o przestrzeń z przodu i z tyłu. aktualnie jeżdżę a4 b6 już osiem lat i czas na zmiany. Żona chce większe autko a w danych wymiary środka są te same tylko rozstaw kół się zmienił. Jakie ty masz odczucia przestrzeni wnętrza? Siedziałem w insygni i 508 i muszę powiedzieć że na te dwa bym się nie zamienił. Niby wielkie a w środku jakoś ciasno .
  3. Witam, Problem jest jak w temacie, oczywiście żarówki są ok. Prawdopodobnie prąd się traci na kostce rozgałęzienia przód/tył bo z modułu idzie jeden przewód. Gdzie znajdę te rozgałęzienie? Własnie ta kropka na schemacie. Mam wersje LOW Może ktoś nakieruje mnie na złącze bo nie chcę pruć pół auta. W ostateczności puszczę kabel z prawej na lewo
  4. Katalizator wywaliłem z dwa lata temu
  5. Objawy mam podobne bo dymi na szaro-niebiesko. Ale od początku. Olej poszedł na dolot i w wydech(kupa dymu), tak przejechałem ze 4 km, akurat pod warsztat. Na bagnecie minimum. Diagnoza mechanika padło turbo. Na szczęście było na gwarancji (regenerowane). Turbo zostało wymienione ale stare sprawdzili na regeneracji i rzekomo było dobre. I jak się okazało odma była zamarznięta. Ale ok. Turbo wymienione, odma drożna a kopci jak kopcił. Mechanik mówi ze musi się olej wypalić z wydechu bo poszło w wydech około 1l. przejechałem 500 km i kopci jak kopcił. Jak długo może cię wypalać olej z wydechu?
  6. Witam, Czy poradziłeś sobie z tym problemem bo mam takie same objawy nie wiem co mam robić?
  7. autko ledwo ciągnie od dołu gdzieś od 2200 obr. jest ok. Strasznie długo lag, jak się go pozbyć? Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 004,004) Log (3 - 008,008) Log (4 - 007) Log (5 - 003,003,003) Log (6 - 011,011,011) Log (7 - 010)
  8. robaq

    Prośba o analizę logów

    Zamieściłem pełne logi w pierwszym poście. Proszę o ocenę i ogólny stan silnika. Czujnika n75 nie podmieniłem, nie pasował. Dawcą był seat ---------- Post dopisany 27-09-2013 at 12:32 ---------- Poprzedni post napisany 26-09-2013 at 10:14 ---------- Wyczyściłem n75 ale dalej to samo. Pomocy!!!
  9. robaq

    Prośba o analizę logów

    No właśnie jakieś 3 sekundy od załączenia z 948 idzie na 1044
  10. robaq

    Prośba o analizę logów

    Dzisiaj podmienię n75. A może to być za słabe podciśnienie?
  11. robaq

    Prośba o analizę logów

    Witam, proszę zerknijcie co może być trochę go muli z dołu. Regenerowałem turbo po podobno ciekło, ale po wyjęciu nie było tak źle. Bardziej waliło z odmy. Ale jak już było wyciągnięte to zrobiłem. Na dniach stuknie 300tyś. Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 004,004) Log (3 - 008,008) Log (4 - 007) Log (5 - 003,003,003) Log (6 - 011,011,011) Log (7 - 010)
  12. Ok, ale jak to zrobić, może ktoś podpowiedzieć. Vaga mam.
  13. Witam, Postanowiłem zaślepić EGR, kupiłem blaszki na aukcji "Zestaw zaślepek EGR TDI VW AUDI " założyłem, było by wszystko ok ale jest problem wywala mi błąd 1 Fault Found: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent Da się coś z tym zrobić?
  14. Co tak samo, luźna rura, dziura, czy olej w dolocie?
  15. rura pękła, dmucha całkiem nieźle. Oleju też trochę wali przez to pęknięcie oby turbo nie padło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...